..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "55p (Pavel Dvořák)":

  1 2 3 4 5 ... 37      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.783-0To s orientací hyder chápu. Ale ono by to právě při obou objezdech vyšlo.
Co mě překvapilo, že i během koronových omezení zde jezdily 2vz soupravy. Tady u Oseka byli ve vlaku třeba jen jeden dva lidi krom průvodčího.
Ovšem jak to vypadalo někde kolem Pak nebo Hostinného zas nevím :)
27.05.20 - 20:46
753.783-0Jen krátké info pro neznalé o úsecích výh. Kanín - Velký Osek. Ačkoli je to zde na ŽP jeden totožný úsek, jde o dvě tratě: starou a novou spojku (např. nedávná fotka https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/123/123273.html). Hezky to je vidět na mapě: https://mapy.cz/zakladni?x=15.1869401&y=50.1106842&z=13

Výhybna Kanín měří asi 800 metrů a leží od křížení trati s D11 po rozdělení tratí u Velkého Oseka. Kratší trať je stará spojka, delší trať vedoucí kolem celé obce tam a pak přes nádraží zpět je spojka nová. Výhoda nové spojky je jasná, umožňuje bezúvraťové spojení Prahy, severních Čech, seřaďovacího nádraží v Nymburce s tratí na Chlumec. Stará spojka zase umožňovala snadné směřování na Vídeň.
Dříve se díky existenci obou spojek nemusely objíždět vlaky Hradec Králové - Velký Osek vedené klasickou soupravou. Jak to dnes je s obraty 5240/5249 a 5248/1803 nevím (viz 4. turnusový den http://www.sledovani.55p.cz/trutnov_853_2020/vykony)

Ačkoli je nová spojka mladší, má to nahnuté. Během realizace zdvojkolejnění trati 020 a rekonstrukce 231 dojde k výstavbě Libické spojky, která povede mezi obcí Kanín a D11.
26.05.20 - 8:10
151.006-4No, závislá bych úplně neřekl. Většinu expresních linek (Budapešť, Linec, Drážďany, Vídeň) vozí moderní stroje, 151 zůstávají akorát na Ostravu. Ony ani na jinou rozumnou expresní trasu (snad vyjma části R do Chebu do Ústí) nemůžou.

Schválně jsem se na to podíval podrobněji:
Ex1: 680, 151
Ex2: 361, 380
Ex3: 1216, 380, 350
Ex4: 1216, 380
Ex5: 193
Ex6: 362
Ex7: 380, 362
R8: 193, 386
R9: 362
R10: 150.2, 162
R11: 242, 362 / 750.7
R12: 362 / 750.7
R13: 660
R14: 843 (obě větve)
R15: 362 / 193, 151 (nyní jen 193)
R16: 362 / 754
R17: 362 / 754
R18: 371 / 754
R19: 660
R20: 162, 150.2
R21: 845
R22: 845
R23: 163
R24: 845
R25: 628
R26: 845
R27: 843


Když z toho vezmu jen linky, kde se jezdí 160 km/h:
Ex1: 680, 151
Ex2: 361, 380
Ex3: 1216, 380, 350
Ex4: 1216, 380
Ex5: 193
Ex7: 380, 362
R13: 660
R15: 193, 151 (nyní jen 193)
R18: 371
R19: 660


No, přijde mi teda, že naše dálková doprava je závislá spíše na esech a jim příbuzných strojích. U linek na 160 km/h to je skoro na každé jiná řada.

(Linky dle Wikipedie a https://www.cd.cz/jizdni-rad/jizdni-rady-dalkovych-vlaku/-29764/)
26.05.20 - 7:15
749.264-8No, pěkně se to tam za ta léta změnilo... :-)

https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/749/7491156.html
25.05.20 - 14:22
383.410-8Tady se hodilo, že neměl první pár vozů ložený :)11.05.20 - 12:26
131.058-0 + 131.057-2Na čtyřče jako dělané :-)03.05.20 - 9:35
750.705-6Jop, možostí je více :-)03.04.20 - 8:43
207 series; Z13Když to vidím, tak jsem rád, že barvou našeho najbrta není takovádle šedá.02.04.20 - 19:08
750.705-6Přijde mi to trochu nedojeté, nemáš pozdější sekvenci?02.04.20 - 19:07
T 47.015TK: Díky, opravil jsem to, tak uvidíme, jak to bude jezdit - kdyžtak to znova upravím .-)27.03.20 - 9:09