..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Bystřický":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ETR 563Dostali jste se v diskuzi daleko, skoro až k definicím. Já zatím byl na Orlíku a hrabal jsem se v dešti v hlíně. Nesouhlasím se vším, co jste tu napsali. Stoupa by měl přestat používat uvozovky a myslet na to, že umění je něco, co někdo umí, ne něco co stoupu štve. Taky by neměl posuzovat Tvrdohlavé podle toho, že někdo možná někde někdy viděl nějak nabarvené vagóny a vzpomněl si na ně, když se mu podařilo získat velkou zakázku. Jeník Marek by měl vědět, že třeba já jsem se dostal k Dvořákovi a Smetanovi, ale přes Janáčka už ne, a že železnice zajímá každýho, i některý holky. A Chary, fotky na zelpage by měly být o železnici. Vlaky vkomponované (sorry, stoupo) do krajiny, nebo jen tak mašina, nebo nějaký detaily. Protože i nafotit detaily, dokumenty, chce svoje, a že se to musí umět. Vždycky by v první řadě měla být ta železnice. A chci vám říct, že jste potěšili starého muže. Vrátím k začátku téhle diskuze: chybí mi tu snímky lidí, kteří na železnici pracují, ve vztahu ke strojům, které ovádají. Na kolika snímcích tu byl aspoň fíra, kterého by bylo vidět přes sklo? Jen na parní trakci, když vykukuje z budky.19.11.16 - 21:45
242.246-7Je to focený na houbách (to mi říkávala babička: Tomášku, to bylo, když ty jsi byl ještě na houbách). A BBvK to skenoval z negativu, který vytvořil Jules Verne pět let předtím, než 24. března v Amiensu zemřel. Vymyslel tehdy elektrickou trakci a slavné československé elektrické lokomotivy.19.11.16 - 12:41
ETR 563Pravda pravda, páni. Krajina uměřená, barevně střídmá, kompozičně vyvážená, hezký kontrast mezi přírodou a námi a naší technikou, to potěší. Na druhé straně zas bych chtěl vidět nějaké armatury, rozvody, pojezdy s kolama o průměru 2 100 mm, žhavý popel, vřelou vodu, mohutné stroje. Nebo ty mužský, co je ovládají a pečují o ně (to se na zelpage často nevidí). Nebo aspoň sledovat odborné hádání, jako tuhle s tím Kyklopem. Víc dávám za pravdu stoupovi.15.11.16 - 21:29
Armatury II.Ále no tak, z čeho to je? Naposled jsem něco podobného viděl v jedné strojovně. Byl to náhradní zdroj, dvanáct válců, diesel od mercedesů, nastříkaný kobaltovou modří, nahoře dva obrovské vzduchové filtry, krása. Klidně mohl sloužit i v lodi nebo na dráze. Jednoho taková věc potěší víc než krajinky.04.11.16 - 14:49
T 499.0002furt nic?
tak teda já: a) ne, b)ne
protože a) nějak se to vyvíjelo, b) ta předpo tento našeho papalášstva. Nebo možná tlak na nápravu. Nebo se prostě měli na co vymluvit.
Mimochodem předpo tento dosud trvá, jak tak maně poslouchám zprávy.
27.10.16 - 23:01
CN 3046 + CN 2823Taková Angličtina je idiomatickými rčeními proslulá. Pamatuju si lektora, který nám anglická rčení s jistým nadhledem (byl to Skot) prezentoval. Zvlášť jedno se teď hodí: Stop the rabitting. Když maminka měla dojem, že britské dítě hopsá jako králík nebo je jinak nepokojné, například odbíhá od zásadního tématu. Tak, páni, přestaňte králíkovat a mluvte zas o mašinkách, ať se něco dozvím. Mívají tyhle vlaky taky postrk?13.10.16 - 18:13
CN 3046 + CN 2823Pan topič: Sasíska je z franštiny, saucisse. Vagzál je zkratka za vagonnyj zal. Karandáš typuju na slovo z perštiny nebo arabštiny, kde znali psací potřeby dříve než na Rusi.
Pan Tomáš Kubovec: fotka krásná, ale když si představím ten prostor, vzduch, vítr, světlo, tomu zážitku se těžko něco vyrovná, upřímně závidím. Slyšeli jste vodu a motory těch lokomotiv?
12.10.16 - 22:35
464.102Ano, proč ne? Škoda, že jsem tam taky nebyl.09.10.16 - 14:09
464.102Atmosféra, barvy, detaily (ten kouř v těch křákách tady vpravo vzadu), to vůbec není špatné. Je to zas snímek, ke kterému se budu vracet. Pozice není nejlepší, z té cesty (krásně po dešti)se jako hlavní motiv jeví právě ta cesta. Skoro na ní čekám stojedenáctku Tatru nebo tak něco. Vlak projíždí vlevo ze snímku ven jako motiv vedlejší. Vlastně stejný koment jako k té krásné švýcarské fotce o pár okýnek níž.08.10.16 - 22:06
GDe 4/4 6001 MOBPrávě barevností a zubatostí mi připomněl reklamní panoramata horských středisek s vyznačenými sjezdovkami, proto ničemný.
Ještě věcně k topičovu dílu: Souprava směřuje ze snímku vlevo ven. Kdyby ta GDe 4/4 6001 MOB (to jsem okopčil, jinak o tom nemám páru) byla v čele soupravy vpravo, vedla by vlak dovnitř snímku a neměli bychom ten dojem neuzavřenosti zleva. Hezky to dokládá Žížův snímek úzkokolejky o dvě okýnka výš. No, Švýcaři jeli jinam a tábořit a čekat, až pojedou zas zpátky...
07.10.16 - 8:08