..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miškin":

  1 2 3 4 5 6 ... 37      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
E 633.221Jedinou výraznější výtku (a to u obou fotografií) bych měl ke kolizi sloupků oplocení s podvozkem HV.
Na této fotografii bych viděl ještě mírný náklon doleva (nebo je ta věž taky křivá?), na druhé fotografii jsou vidět přepaly na převážených autech a taky jakási neostrost na hranách.
Barva oblohy je trochu k zamyšlení, ale podle mého pozorování lze této barvy dosáhnout při určité konstalaci podmínek (prach ve vzduchu, slunce blíže k horizontu, případně slabý opar před sluncem).
02.06.13 - 12:09
M 262.0124Pozastavil jsem se u tohoto snímku- kompozičně nevidím výtku, ale mám problém s editací- osobně tomuto vyhotovení snímku říkám "expozice pomocí elektrického oblouku".
Proč? Protože když se podívám už jen na ty stromy, tak mě to nutí přivřít oči. Detaily na horním pruhu motoráku (nemá to být něco jako slonová kost?) jsou slité do jedné plochy.
Celkově to vypadá alespoň o dva (pro rýpaly- abstraktní)stupně přeostřené.
Subjektivně bych takový pohled viděl pouze po silném (ale krátkém) letním dešti, kdy se dokáže atmosféra oprostit od všudepřítomného prachu, potom je viditelnost detailů i síla násvitu trochu ekvivalentní.
Nepřemýšlel autor o reeditu?
27.02.13 - 23:32
742.166-2 + 742.394-0Já si říkal že je tu něco z Řecka. A ejhle, ono je to ze západu republiky.
Dávám za pět hlavně kvůli atmosféře...
27.02.13 - 23:24
Di3 GM ev.č.008Pánové, samozřejmě jsem rád přečetl řádky o vozidle, ale ta scenérie, to je nádhera, ne?
Moc se mi fotografie líbí, jednoznačně za plný počet!
12.11.12 - 1:08
99.749Nevím, nachází se vlak na začátku oblouku? Takhle to totiž vypadá, jako by fotografie padala mírně doprava- vlak je trochu nahnutý, plot nalevo taky, i ty stromy za ním. Břízy vpravo jsou jak která. Sloup neberu moc na zřetel, bůhví jak vypadá.
Přesně to bude vědět asi jen autor, ale vzhledem k absenci důvěryhodnějších objektů bych ten jeden stupeň doprava asi aplikoval.
jinak technologicky perfektně zvládnuté, dobře zvolený formát.
12.11.12 - 1:03
498.106Drahoši, díky moc za tuhle fotografii, stejně jako za perfektní vyprávění k ní. Pro mě to má velkou hodnotu nejen proto, že jsem měl před sebou ještě pár měsíců, než jsem se poprvé podíval na svět okolo, ale hlavně proto, že můžu dojít na tohle místo (není daleko od mého bydliště), zavřít oči a díky Vaší fotografii se dostat (alespoň v duchu) do uvedeného roku.
A bude pro mne odteď snadné si představit, že se nacházím na stejném místě, vidím stejný stroj v čele vlaku, slyším zvuk jeho ocelového srdce, cítím osobitou vůni spáleného uhlí, doplněnou o vlhkost z přítomné páry.
Nádhera, kdyby nebyla tma, jedu tam. Hned!

Ještě jednou díky moc...

P.S.: okolí se (vyjma sloupů TV) skoro nezměnilo.
P.S.S: jen pro doplnění je správný úsek Křenovice hor.n.- Holubice
15.10.12 - 0:35
Polní dráhaLaický dotaz- nebyla ta motorová lokomotiva třeba původně parní lokomotivou?
Pane Chvosta, díky moc za perfektní dokumentaci dnes již neexistujících strojů, věcí, tratí, zákoutí...
22.05.12 - 23:37
52.8079-7Páni, ten kouř (hlavně díky stínu na střechách vozů) je nádherně plastický. A vlak jako celek tam (dle mého pohledu) sedí jak p.... na hrnci. Tak tohle já můžu na sto způsobů.
P.S.: a ta hospoda, to jsou vzpomínky na modelářské pokusy, kdy jsem se nemohl zeptat velkého bratra Gůgla, co to vlastně znamená ta Mitropa...
19.03.12 - 23:52
M 131.1549Perfektní dokument...
Jen doplním Brno- druhá spojka je z ulice Křížové (tram) na ulici Poříčí (vlečka BVV): 49°11'12.274"N, 16°35'41.011"E
09.03.12 - 19:17
433.034 + 433.002Drahoši, tohle je paráda. Jak z jiného světa. Dnes tam člověk potká sólo šukafon a je rád.
Díky moc za tuhle perlu.
22.01.12 - 12:46