Fotka | Zpráva | Datum |
Railjet 2 | To je jen iluze mechanického přejezdu. Závory nemají ovládání, jsou trvale uzamčené a otevírají se na vyžádání. | 23.03.24 - 8:23 |
971.011-2 | A jednotka ještě bez nových polepů. | 11.03.24 - 6:28 |
714.227-6 | Jak se na těchto stránkách bere, odkud pokud je stanice? Celý viadukt je ve stanici Podlešín. | 22.12.23 - 18:50 |
754.057-8 + 754.027-1 | V mládí jsme vyráželi výkřik "megawatt na vůz"! Tady je to o něco méně. | 16.08.23 - 14:10 |
122.029-2 | Aktivitu "Loukov" autor rozvinul po celé republice! | 31.07.23 - 17:07 |
751.033-2 | Ale jen trošku. Některé vozy z 60. let jezdí dodnes (Rajky, nedávno jsem viděl jugoslávskou cisternu) a třeba prkýnkové Zetky bez brzdy přežily do začátku 90. let. | 26.06.23 - 17:13 |
M 240.0028 | Nějak to nestíhám sledovat... | 26.06.23 - 8:49 |
M 240.0028 | Všichni stojí na fotofleku, bych řekl. | 21.06.23 - 13:44 |
371.005-0 | Taky je ten odřez plný odpadků, z vlaku je vidět, jak si nějaký bezmozek z toho udělal skládku. | 14.03.23 - 19:16 |
363.076-1 | Vlkaneč je z obou strana ohraničená hr. VÚSC, protože leží ve výběžku okresu Kutná Hora. Tj. když se vlak bude blížit k Vlkanči z kterékoliv strany, vždy bude popis nesrozumitelný. | 11.03.23 - 13:26 |