..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 51      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.051-1Tedy nejen Eso půjčené z Plzně, ale i tohle.
Rameno Brno - Bohumín předali Jančurovi, a stejně mašiny nejsou?
Čáslavská věž plní svou roli dobře!
04.05.21 - 11:44
183.001-7Ty výsledky prezentovali na nějaké konferenci. Ani nevím, zda je to ještě někde k nalezení.04.05.21 - 11:39
183.001-7V článku se nepřesně (nebyla ještě ta zkušenost) hovoří pouze o nárůstu hluku směrem k cestujícím ve vlaku. Ve skutečnosti naroste hlučnost obecně. Proto se to i v Německu staví na VRT jen mimo obydlené oblasti. U nás v tunelech.

Po nějaké době provozu dělal VÚŽ na tomto úseku srovnávací měření, jedna parta měřila běžné provozní vlaky zde, druhá vždy tentýž vlak o 300 m vedle na štěrkovém loži. Při traťové rychlosti 140, která tu platí, dělal rozdíl 6 až 8 dB v neprospěch pevné jízdní dráhy, tedy o něco více, než udávaly německé studie.
04.05.21 - 9:00
ABfbdmteeo + 750.719-7No jo. To pokud jde o vozidla. Železniční síť ovšem neodpovídá potřebám nejhustěji osídleného kraje.
Např. největší město ČR bez železniční osobní dopravy je Orlová (29k obyvatel, srovnatelná třeba s Kolínem, 32k), přitom koleje tam nějaké vedou.
17.04.21 - 14:28
ABfbdmteeo + 750.719-7Moje obrazotvornost vyrobila představu dvou takových jednotek v dopravní špičce po švýcarském způsobu zády k sobě s brejlovcem uprostřed.16.04.21 - 18:15
Tatra T3M.3Rozdíl byl v poněkud zesílené skříni, která byla taky trochu užší. To ovšem nebylo vidět.07.04.21 - 16:49
Tatra T3M.3Mám matně v hlavě, že se to v Praze zkoušelo už v dávnověku, proto ta úvaha o odběru proudu (dominovaly staré vozy, T1 jezdily sólo a nebylo jich mnoho).07.04.21 - 7:30
Tatra T3M.3Asi je potřeba odlišovat původní T3 a modernizace. Košice a Praha tedy byly předpokládám původní zrychlovačové. Potíž při zkoušení v Praze - odhaduju - mohla být ve velkém odběru proudu, kterému se měnírny teprve postupně přizpůsobovaly.
3xT6 v Brně jsou jisté.
06.04.21 - 16:47
242.230-1Kdoví, jak se to bude vyvíjet, až do toho zasáhne povinné ETCS v Poříčanech... to bude spíš loterie než nějaké plány.01.04.21 - 20:10
EM 152.0604Na místě z předchozí fotky (242.230) by to působilo zcela přirozeně.01.04.21 - 12:09