..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Tatra T3M.3Rozdíl byl v poněkud zesílené skříni, která byla taky trochu užší. To ovšem nebylo vidět.07.04.21 - 16:49
Tatra T3M.3Mám matně v hlavě, že se to v Praze zkoušelo už v dávnověku, proto ta úvaha o odběru proudu (dominovaly staré vozy, T1 jezdily sólo a nebylo jich mnoho).07.04.21 - 7:30
Tatra T3M.3Asi je potřeba odlišovat původní T3 a modernizace. Košice a Praha tedy byly předpokládám původní zrychlovačové. Potíž při zkoušení v Praze - odhaduju - mohla být ve velkém odběru proudu, kterému se měnírny teprve postupně přizpůsobovaly.
3xT6 v Brně jsou jisté.
06.04.21 - 16:47
242.230-1Kdoví, jak se to bude vyvíjet, až do toho zasáhne povinné ETCS v Poříčanech... to bude spíš loterie než nějaké plány.01.04.21 - 20:10
EM 152.0604Na místě z předchozí fotky (242.230) by to působilo zcela přirozeně.01.04.21 - 12:09
751.115-7Bez rozebírání - celkový dojem: udělám-li bok tmavší než střechu, je to jiná mašina, než když má bok světlejší než střechu. Střecha bývá od přirozenosti špinavá a očekávám, že bude tmavší. A tady je to prohozené.01.04.21 - 12:05
242.230-1Jednou to bude realita.01.04.21 - 11:54
751.115-7:-) akorát že bílá je v lecčems dost jiná barva.31.03.21 - 16:40
141.004-2A když tam byl přimíchán saniťák, v typické nymburské soupravě jeden nebo žádný, sedal jsem si do něj. Byl ještě tišší. Měl totiž jednorázově odbrzďující brzdu, fírové už s tím nepočítali, fíra povolil a dojížděli jsme do zastávky potichu.

Některé vozy nesvítily vůbec, některé svítily jen za jízdy. Regulace topení nefungovala, obvykle bylo přetopeno. To se dalo řešit otevřením oken, ale někomu to v mrazech vadilo.
31.03.21 - 7:25
140.079-5Je, ale v Ostravě. Ve Studénce funguje kovárna
https://www.msvmetal.cz/
a jiní odštěpenci jako
https://www.msvelektronika.cz/
30.03.21 - 20:02