..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 52      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
714.028-8Kdyby tak šel objednat fotovlak s 524.13...

Mohu se zeptat taky něco? ta Rajka je místní, DIAMO, nebo nějaká přivezená?
31.07.21 - 7:25
854.021-3Porovnejte datum a směr jízdy s Charyho příběhem.23.07.21 - 8:24
560.025-9A taky je pětivozová.20.07.21 - 8:38
560.025-9Ó, jako za mlada. Můžu se zeptat, o co šlo? Nebo to tam teď jezdí pravidelně?17.07.21 - 8:27
383.065-0Dík za info. Povšimněme si data založení. Původně byla hlavním produktem cikorka (kávové náhražky).
Továrny v této části Velimi zvané Nouzov (také cukrovar) se zasloužily o to, že se Velim, která stojí na kopci jižním směrem, rozšířila k již existující dráze a že zde vůbec vznikla stanice.
17.07.21 - 6:44
123.021-8Neznám ty plány, ale dá se předpokládat, že z hlediska cestujícího bude hlavní rozdíl v režimu NAD - teď se buduje Odb. Tatce a všechny osobáky jsou nahrazeny autobusy z Poříčan do Kolína, dále jsou tam doplňkové autobusy obsluhující Milčice a expresy Český Brod - Kolín. Ve druhé etapě se vystačí s autobusy Pečky - Kolín; expresy by byly příjemné, ale nedoufám v ně.14.07.21 - 12:38
123.021-8K těm termínům: v srpnu asi naváže jednokolejný provoz Pečky - Velim, takže opatření na trati 060 budou spojitě pokračovat (až do splnění cíle - vybudování Odb. Cerhenice).13.07.21 - 16:22
141.059-6V době, o které mluvíte, jsme si s kolegou stopli v Nelahozevsi dráteníky v 892. Z Kralup jsme pokračovali nevím už čím.20.06.21 - 15:47
362.001-0Ono to snad nemá status historického vozidla, i vnitřek je celý modernizovaný. Historický je jen nátěr.12.06.21 - 6:57
452.010-2M 474 003: Jojo, ten odpojovač byl v podstatě jediný znak, podle kterého se 451 a 452 daly odlišit na dálku zvenčí (pominu-li všelijaké experimentální nátěry).

Drobné zpestření života bylo, jak někdy po skuplování jednotek jela každá jiným směrem. Bylo to závislé na lidském faktoru a snadno se to napravilo.
11.06.21 - 7:21