..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 32      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
752.046-3Bývaly doby, kdy se v Chomutově roury nevykládaly, ale válcovaly...15.09.19 - 8:50
753.060-3 + 753.073-6OT doplním, že dalším důvodem byla nedostatečná podjezdná výška ve Všetatech, která se řeší právě teď.12.09.19 - 8:53
714.217-7Současné 954 přítomné v tomto prostoru poskytují 1. třídu. Myslím, že je vidím na osobákách na 070 (i nadále z Masaryčky!), které dosud jezdily bez řidičáku. Mizejí až na dvě výjimky i z 040.09.09.19 - 15:35
714.217-7Návrh JŘ 2020 už SŽDC zveřejnila a jsou tam kolečková křesla. Kde nejsou, vypadá to na 810 sólo.09.09.19 - 12:24
754.083-4Já jsem například chtěl napsat, že být tam o vůz méně, nevznikla by srostlice, ale tak jste to jistě nemyslel. (Mínus jsem nedal.)23.08.19 - 9:59
163.072-2Ještě to není rok, a už historická fotka. (Od změny GVD jsou nasazována vozidla na 140.)23.08.19 - 9:56
M 262.0Ono se to v Hrušovanech dělilo a neviděl jsem nikdy, že by kredence jezdily neobsazené fírou, nebylo potřeba jezdit na kabel.14.08.19 - 7:55
854.021-3 + T 478.1004Proto na to přivádím řeč. Souvislost s muzejnictvím je přes peníze. Původní motor se startoval dynamostartérem s minutovým výkonem 26 kW, který jako dynamo dával 125 V a nabíjel tu zmíněnou baterii 96 V, 150 Ah. Současná baterie má 24 V, 300 Ah, je tedy poloviční, protože k startování současného motoru to stačí. To se bude muset nějak sesouladit.12.08.19 - 9:27
854.021-3 + T 478.1004Čím a jak to udělám? Penězi.10.08.19 - 21:46
854.021-3 + T 478.1004Pokud by se vrátil původní motor, musíte ho nějak startovat. Úplný detail to není.09.08.19 - 7:17