Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
753.263-3 | Líbí se mi to přesné datum. | 18.01.21 - 10:04 |
8059 + 9016 + 8077 | Tady jsem běhal s tágem na své druhé studentské letní brigádě. Je to dávno a letos určitě nebudu... | 15.01.21 - 9:53 |
113.001-2 | To se tam spíš objeví brejlovec, jako to bylo 5.1. na 5908. | 14.01.21 - 12:16 |
113.001-2 | 3000V, pravda. Topilo by to čtvrtinovým výkonem. Třeba jdou ty topnice přepojit. Jak vlastně předtápěli na pražských spojkách do roku 1962, ty vozy uměly 1500V? Sotva. Parou? | 13.01.21 - 16:14 |
113.001-2 | Zákaz vzdálenosti otočných čepů nad 16m a délky představku nad 2,5 metru, to nasvědčuje obavám ze zaklesnutí nárazníků. Tohle se řeší při schvalování typu vozidla, přes nákladní vůz se i sune silou, ovšem vztažný poloměr je přitom 150m. Pokud je tam 120m, tak vznášejí dodatečné požadavky. Zajímalo by mě, jestli teda tam někdy k zaklesnutí nárazníků došlo. | 13.01.21 - 9:40 |
113.001-2 | Zvláštní. U nehody na Lipence zcela chybí podrobnosti, u druhé nehody je jednoznačně jako příčina určena závada na trati. Vůz dokonce vykolejil zadním podvozkem! Jak z toho vyplývá nemožnost provozovat podvozkové vozy, nelze ani tušit, dokonce výzkum UPa to jako spolupůsobící příčinu vyloučil. I kolejový jeřáb tam projede :-) Vytáhl bych z muzea Bp s pensylvánskými podvozky. Poradí si se zborcením koleje a elektrické topení mají. | 13.01.21 - 8:07 |
T 499.0002 | Další dosycování žluté by hlavně na tehdy silně vyšisovaném měřičáku VÚKV fakt bylo za hranou. | 11.01.21 - 16:37 |
240.108-1 | Baldas: :-) | 08.01.21 - 16:29 |
451.045-9 | Autor úsek potichu opravil? | 08.01.21 - 8:47 |
371.005-0 | Dík za odkaz. Tomu odpovídá, že skicy stabilního katastru jsou datovány 1841 a zobrazují situaci, kdy rybník už nebyl a železnice ještě nebyla. Nevybavuju si, jak teď, ale před koridorizací stále ještě rostlo rákosí po náspu až nahoru a prorůstalo i štěrkovým ložem. | 06.01.21 - 8:27 |