..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "taz":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Na plný plynSkoro bych řekl, že by to mohla být nějaká 741...13.08.14 - 13:33
Railjet 80-91.003 + 1216.231laminát: strojmistři ÖBB zase až tak moc strojů na výběr k odeslání do ČR nemají, pokud tedy občas nejezdí do depa někde nějakou úvratí, je předpoklad, že by se mohli vracet "čumákem" správně.

V H.H. je možnost barevného sladění daná spíš množstvím "přebarvených" vozidel. Kusově to zatím nesedí. Spíš šlo o to otáčení :).

Vůdcové nikdy nic neřeší, na to mají přece zaměstnance, no a Ti to zas řeší, jak je zrovna napadne...
Existuje možnost podobné situace řešit pomocí interních příkazů či vyhlášek.

Za pohodlné lze považovati dostatek soukromí... Tohle všechno ovšem v tom "skvělým" Railjetu jaksi NENÍ. :-(
Asi budeš muset vzít v úvahu, že v tzv. hromadné dopravě podobnému "nepohodlí" neunikneš NIKDY, ani v kupé ani ve velkoprostoru.
Jediným řešením je asi individuální doprava.
11.08.14 - 9:02
Railjet 80-91.003 + 1216.231laminát:
Dost pochybuji, že strojmistři ÖBB Traction budou mít stroje zařazeny ve dvou obězích
Co mají strojmistři v Rakousku společného s provozem českého railjetu?

V provozu ovšem těžko bude někdo při vystavení lokomotivy z depa ji otáčet na točně do požadovaného směru...
Jestli on není předpoklad, že ty soupravy budou jezdit víceméně jako ucelená jednotka. V Brně Horních Heršpicích taky skládají soupravu z motorových a řídících vozů, Motor může být kteroukoliv stranou "dopředu", ale vyjma mimořádných událostí jezdí vždycky prvním stanovištěm dopředu. I za cenu případného otáčení na točně.

Škoda, opět zde záměr diletantního tvůrce neznalého praxe dráhy dostal na frak...
Prakticky tedy rozhodl designér a ÖBB někdo přinutil jeho návrh bezvýhradně akceptovat, přestože byl diletantsky nedomyšlený. Nevím, nevím, skoro bych řekl, že to asi bude nějak jinak...
10.08.14 - 0:32
742.149-8Myslím by to měl být nápravový alternátor...06.04.14 - 17:50
556.0490to qwertico, ono to má svůj důvod popsaný tady:http://www.zelpage.cz/clanky/vzpominame-na-radu-556-0.
Já patřím mezi ty, kterým se ty fotečky, i přesto, že jsou ohlodány zubem času, velice líbí.
Nekaž nám radost a pokus se to nějak vydržet
18.04.12 - 11:15
ASP 09-16 CSM 142 + DGS 62 NSystém AVYS
Vývoj automatického výstražného systému s obchodním názvem AVYS realizovala společnost ÚVAR – Servis, a. s., ve spolupráci se společností Skanska ŽS, a. s. Před schválením systému pro používání na železničních drahách v České republice proběhl jeho náročný tříletý zkušební provoz.
Účelem vyvinutého zařízení, které Skanska ŽS, a. s., na svých stavbách již používá a nabízí i ostatním zhotovitelským firmám ať již formou prodeje nebo poskytováním služby zabezpečení pracoviště, je varovat s dostatečným časovým předstihem pracovníky v kolejích nebo jejich blízkosti nebo osádky pracovních strojů před blížícími se kolejovými vozidly, zvýšit bezpečnost pracovníků během stavebních nebo rekonstrukčních prací a omezit materiální škody způsobené případnými kolizemi stavebních strojů s projíždějícími vlaky.

Víc k tématu je zde: http://www.cd.cz/old/TCD2005/5_48varo.htm
24.03.12 - 5:43
365.404Něco k tomu "kouření" je tu:
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDtopna
09.01.12 - 11:32
M 262.0209 + M 262.1002Antonín Němeček, je to věc názoru, mně se líbí tato fotka víc.
Vlak víc "utopený" v přítmí dodává zvláštní atmosféru, probarvená obloha je taky výraznější. Hektor vzadu mi nijak nechybí.
A pokud neobjasníš podstatu toho domnělého "podvrhu", za mně palec dolů, ale pro tebe :(
13.10.11 - 11:02
CarolineJá si nemohu pomoci, ale když budu ty koleje číslovat směremod nádražní budovy, tak od nám. Malinovského k nádraží můžeš přijet jen na tu nejvzdálenější tedy "čtvrtou".
Mně na té současné opravdu chybí vyhýbka a možnost odbočit na "druhou", která vede z pod viaduktu z Křenové a pokračuje dál samostatně ke střednímu nástupišti tramvají.
Proto píše kolega vojtik o potřebě jet se otočit ke Zvonařce.
Na té "mé" fotce by měla ta inkriminovaná chybějící kolej být situovaná asi tam, kde parkuje ten "pravý" černý kombík mezi kolejemi.
12.10.11 - 1:46
CarolineZlámalík, ty koleje jsou dnes opravdu vedeny jinak: http://www.mhdcr.biz/tram/brno/tramvajove_trate/21.htm.
Doporučuji znovu popřemýšlet o Vojtíkově příspěvku z 08.10.2011 (22:39)
A moje zmínka o chybějících výtazích byla reakcí na příspěvěk nicku IR z 09.10.2011 (14:27).
10.10.11 - 17:02