..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Michael Hajn":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
743.010-1Díky za reakce, ranní bezvětří a nízký stav vody před jezem naštěstí byly k pěknému odrazu nakloněny. Ale rána a noci na severu byly v tom týdnu velmi chladné, takže to na koupání opravdu nebylo - stačilo lehnout na kámen těsně nad hladinou ;-)01.08.19 - 14:59
T 669.1150 (771.172-4)S poděkováním Petru Tylšarovi a dalším, kteří měli zásluhu na bezproblémovém průběhu akce.26.05.19 - 14:02
753.109-8A proč by se nemohly sázet desítky jak na běžícím pásu? Když se snímek divákům líbí, tak ho mohou ohodnotit dle jejich uvážení. Stejně tak by mohly desítky padat i při jinak provedeném editu, jen bych v tomhlr případě nepoužil termín "přiléhavějším". U takto provedené fotografie, kde je z úpravy patrný nějaký záměr, bychom se spíš mohli bavit o tom, jak by kdo HDR provedl dle svého vkusu. A že si autor stojí za svým výsledkem? Nevidím v tom žádný problém, věřím, že pokud by se jednalo o standardně editovanou fotografii, provedl by nápravu.08.05.19 - 22:57
754.044-6"Největší šotoúchylka a zbytečnost" byla dílem lidí, kteří se šotoušením vůbec nezabývají. Každopádně, pokud se líbí víc mašina se zaprasenou střechou, bílými klíny na náraznících a bílou na madlech, tak ať, proti gustu.. Na tomhle se asi neshodneme, já s klidem zůstanu u toho, že mi nejkoukatelnější přijde aktuální podoba. Snad se parta, co se o ní zasloužila, nenechá odradit. :-)26.03.19 - 17:35
754.044-6Martine, co se týče "fousů", v tom jsme za jedno. Ovšem okřídlené kolo v tomhle případě mi připadá poněkud vkusnější, stačí se podívat například na některé meziměstské mašiny v ne tak dávné minulosti (mám takový pocit, že právě zde brala parta, co se o očistu mašiny postarala, inspiraci). A co se týče čistoty, tak opravdu takhle vypulírovaná a s opravenými vadami v laku 44 nebyla hodně dlouho. Nechci se dotknout nikoho, kdo se o mašinu staral dřív, nicméně jsem pouze reagoval na prvotní komentář. ;-)22.03.19 - 15:07
754.044-6On se najde vždycky důvod si na něco postěžovat, zvlášť když "zlá" Praha "ukradne" nějakou pěknou mašinu odjinud.. Každopádně, ze všech jejích podob za poslední dekádu se třeba mně líbí takto nejvíc. Bez zbytečných lemů na čemkoliv (ať už bílých pod Brnem, či žlutých pod Prahou ještě ne tak dávno zpět). Navíc díky nadšení pár lidí s opraveným lakem a vyleštěná, jako už nebyla přes dobrých 10 let. Ale věřím, že mým názorem třeba brněnské patrioty nepotěším ;-)22.03.19 - 0:39
743.005-1 + 743.009-3Tak já z pár indicií zkusím - 3/2015, buď 3.3. nebo 19.3. :-)18.03.19 - 11:35
Lesní zátišíCountry: Děkuji, podzimní nálada by se toho rána dala krájet :-)
Nickon: Díky za konstruktivní připomínku. Dole bych nerad řezal, aby se stromy nedostaly příliš ke spodnímu okraji snímku. Ořez ze stran jsem si během editace také zkusil, mašina více vyniká, ale celkově opticky "přibyde" tmavých ploch a snímek na mě působil dost ztísněně, proto jsem se rozhodl pro volnější verzi. Každopádně i ořezaná varianta by se dala.
14.02.19 - 0:47
423.041zirecek: Tak když už to tady Tomáš "vyklopil", tak bych se k tomu také vyjádřil. Na místě jsem byl úplně sám, foceno je cca z poloviny tunelu od jeho stěny, při průjezdu kolem jsem měl víc než dostatečnou rezervu. Nehledě na pomalou jízdu v daném úseku (která má za následek "lehlý" kouř z mašiny při jízdě výběhem). Po jízdě jsem v Sázavě mluvil s kamarádem z čety "bejčka" a nevypadal, že by utrpěl nějakou újmu z mého jednání.
Na místě jsem nebyl poprvé a snad jsem i dost obezřetný na to, abych vyhledával nějaké bezpečnost ohrožující situace.
24.06.18 - 17:49
423.041S poděkováním Jiřímu Rubínovi za perfektní organizaci a Petru Tylšarovi za spolupráci. :-)18.03.18 - 19:56