Fotka | Zpráva | Datum |
854.020-5 | Koukám, že mechaniky stále odolávají modernizaci. Kdypak budou asi jejich dny sečteny? Už je to asi poslední místo na 026. Neměl by někdo v hlavě výčet mechanických návěstidel/závor na 026? | 05.06.17 - 17:02 |
475.111 | Nickon: diky! | 12.05.17 - 17:42 |
475.111 | Jen tak mmch, ví někdo, kde je konec (tuším přerovské?) 475 1142? | 11.05.17 - 21:08 |
475.179 | mrda | 20.04.17 - 21:26 |
753.016-5 | "Legendy" na kolejích. Trojková brejle a jedničková ochcávka :D. | 17.04.17 - 12:00 |
749.121 | V neděli pro změnu obrat zastala 749 107 a po oba dny se jízd účastnila britská skupina milovníků šestiválcového brumlání. Taky jsem se povozil, v sobotu i neděli. Díky super počasí to bylo příjemné svezení. | 04.04.17 - 8:08 |
812.051-1 | Na Tatransku Lomnicu, zotavovna Morava xD. | 31.03.17 - 17:34 |
730.630-1 | Taky to ve mne evokuje nejake primorske letovisko :). | 28.03.17 - 11:20 |
751.316-1 | Stroje slozi k plne spokojenosti: by me zajimalo kolik z vas, kdo place nad modernizaci vozidel, jezdi napriklad Skodou 120 apod. Modernizace asi casto vede cestou trnitou a osobne mam rad tyto stroje, ale na druhou stranu zcela chapu, ze se inovuje. Je to vsude, nejen na kolejich. | 19.03.17 - 18:21 |
814.234-1 + 814.233-3 | Regíny mě nějak výrazně nepohoršují, ale divím se, že nebylo například vyrobeno několik 1-dílných kusů - ala původní esmeralda (813 nebo kolik to bylo). Na tratě nejlokálnějších charakterů mi přijde zbytečné tahat vlek, když by se lidé v pohodě vešli do motoru. | 23.02.17 - 0:17 |