..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Adam Štecher":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0216Nádherná fotka s fanstatickou atmosférou na krásném místě.
A navíc velké díky panu autorovi fotografie i za velmi zajímavý osvětlující komentář.
20.04.12 - 7:52
556.0224Jedním slovem, úžasné.20.04.12 - 7:30
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4to Rabín

Máš tak nějak pravdu, ale mám tušení, že zase několik GVD v 80-tých letech se jezdilo i z hlavního, ale pravda, asi v 1986 spíš pacifik pouze z až Vršovic zamračenou.

Tak on hlavák byl v té době katastrofálně málo propustný, 4 nástupiště, dělal se tunel, stará staniční zabezpečovačka ap.
A výmluvný je také ten rychlostník "10" na tomto snímku.
05.12.11 - 16:16
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4Antony

25 let je fuč a české koleje dál brázdí stejné stroje, hrůza

Tak to zrovna ne.
Hlavní motiv fotky, sergej, je už 20 let pod autogenem, a většina zamračených dnes už taky.
Obecně většina brejlovců je už taky rozpálená, jen zrovna ti dva "čtyřkoví" vzadu, ano, ti stále jezdí.
05.12.11 - 16:06
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4S1 by snad měla být dispečerka ne? Navíc právě to bývala doména té vršovické 076 - dispečerský výkon.
A mám dojem, že je to fotka někdy dříve dopoledne (podle úhlu osvětlení).
Takže shluk brejlí na Západní expres plus dispečerka pražského uzlu plus zamračená na Pacifik mohl býti běžný jev, zvláště pokud na to fotograf právě čekal :-)
Thermal na Karlovy Vary jezdil kolem 6:30 ráno, to by asi nešlo za tohoto úhlu.
05.12.11 - 13:31
DR 771.067-6stoupa

Sice trochu OT, ale díky za vzpomínku na lety Interflugu z Ruzyně.
Jelikož bydlím stále asi 5 km od letiště, tak celá 80-tá léta pamatuji večerní zvukový kolorit večera v podobě Il-18 nabírající výšku na Berlín. Krásný zvuk vzdalujícího se Il-18 skoro každý večer.
V té době skoro všechny ostatní lety byly s proudovými motory.
27.09.11 - 14:21
362.003-6K níže napsanému bych ale dodal:
Chlapci na něco jste zapoměli!:
Co přes 70 dodaných elefantů! To dělá skoro určitě 25 % vozkm vozby Os vlaků u ČD.
Takže pánové, jsem zvědav jestli na Slovensku 25 % Os vlaků má takovou kvalitu jako 471!
05.09.11 - 8:44
534.043250 mm je standardní ohnisková vzdálenost na pocit lidského oka.
Takže prostě 62 mm už je přiblížení, a vidět to prostě je.
Je pravda, že jsem na to asi víc zatížený než ostatní (když se člověk dlohodobě zabývá geometrií tak je na to trochu ujetý :-) , ale na dojem z fotografie to přitažení ze 50 na 62 mm v některých případech už působí. Jako třeba zde.
Hlavně to přitažení mi přijde zbytečné.

Ale jiná opravdu povedená fotka, nechci to nějak moc shazovat.

A editovaný přídavek v 14:03: význam slova teleskopický je výsuvný přídavný, takže to snad 62 mm objektiv, buď vysunutý nebo přidaný nad rámec běžného 50 mm, splňuje.
06.08.11 - 13:31
534.0432opravdu nechci být škodolibý, ale jinak velmi povedou fotografii, mně ruší tele. Respektive ruší v důsledku telete poměr veliosti stromů za párou a samotné mašiny. jsem dal 3*05.08.11 - 6:59
477.013Rysanek

Ale zásada focení je, když kratší souprava, tak právě zařídit aby vyjížděla ze stromu.To je záměr, a i u Petra Holuba si myslím, že tomu tak bylo.
Například hned ve vedlejší fotce 754.023 od Martina Grilla, je dle mého názoru, tomu stejně - záměr aby souprava vyjížděla ze dřeva.
Jinak 5*.Naprosto vynikající, mimo mnoho jiného, je na snímku dech lokomotivy akorát k celkové náladě snímku.
15.04.11 - 19:14