..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "koudsk":

FotkaZprávaDatum
742.129-0 + 742.447-6Jiří Navrátil: Úsek Hrušovany nad Jevišovkou - Znojmo bývá z celoročního hlediska cca o 20 % slabší než úsek Břeclav - Hrušovany nad Jevišovkou. Ten rozdíl tvoří především řepné vlaky, které v úseku Břeclav - Hrušovany nad Jevišovkou jezdí v počtu dvou párů denně po dobu 3 - 4 měsíců v roce.07.11.21 - 15:27
742.129-0 + 742.447-6Jiří Navrátil: Z pohledu nákladní dopravy je to jedna z nejzatíženějších neelektrizovaných tratí v ČR. Roční zatížení zde běžně přesahuje milion hrubých tun. Například v úterý tudy projelo 11 nákladních vlaků, celkem přes 10 000 tun.05.11.21 - 22:26
742.096-1Tento vlak jsem fotil před Citonicemi: https://photos.app.goo.gl/DiUuBHyXb444LFTd9

Další fotka tohoto vlaku se objevila tady:
https://www.zonerama.com/JanZavadil/Photo/5246095/181189159?fbclid=IwAR2uFKUwRxatlznejduv7623dj7iiLkuS5MRH5Ktr5gAzI0kfg3feWSTLJA

Co kilometr, to šotouš xD
27.04.19 - 13:09
753.762-4 + 753.751-7sotik: Jedná se o prázdnou soupravu z Pölsu jedoucí přes Dvořiště a Frýdlant sem: https://www.schweighofer.at/de/unternehmen/produktionsstandorte/kodersdorf.html

Kromě štěpků po této trati v poslední době jezdí také hodně ucelených vlaků do Rumunska. Jedná se vždy o 20 ložených Habbillnsů do stanice Vintu de Jos nebo Dornesti (vše ze stejné pily v Německu přes přechody 96, 20, 13, 01 a 46).
01.05.18 - 17:25
1116.253-4Už jsem viděl pár podobných vlaků vyfocených na Tauernu.
Například zde: https://www.flickr.com/photos/manuel_schmid/22167538883/in/pool-67771806@N00/
Tohle je taky zajímavé:
https://www.flickr.com/photos/stoparcarlo/15574570962/
11.12.15 - 15:34
541-010Provoz nákladních vlaků zde velmi dobrý. Například v porovnání s tratí Břeclav - Hohenau je trať do Koperu asi o 50 % silnější.
Podrobné statistiky z této trati zde: http://www.koudsk.estranky.cz/clanky/slovinsko---kompletni-statistiky.html
09.12.15 - 10:24
1144.217Ladislav Budín: V letech 2010 a 2011 se zde RoLou přepravilo vždy cca 5 milionů tun, a jezdívalo zde i přes 50 RoLa vlaků denně. Za rok 2012 byl pokles, a přepravily se zde RoLou asi 3 miliony tun. Bylo to dáno ale také nepřetržitou letní výlukou, kdy se více jak měsíc přes Brenner vůbec nejezdilo.

Podrobnější statistiky jsem dával sem: http://www.koudsk.estranky.cz/clanky/statistiky-z-jinych-mist.html
29.12.13 - 20:58
1116.031-4 + 182.016-6 DBpayus:Podle mého odhadu bylo v roce 2008 zatížení tratí ve špičkových dnech následující:Brenerbahn 150-160 nákladů,Semmeringbahn 100-110,Tauernbahn 100-110,Arlbergbahn 40-50,Pyhrnbahn 35-45
Na některých tratích je obrovský rozdíl den/noc.Někde za noc v průměru jede i 10 nákladů za hodinu,zatímco přes den jenom 1-2 náklady za hodinu.
02.12.09 - 21:45
751.149-6Melo to 20 vozu,z toho 19*dlouhych asi Rills do Trince24.05.08 - 16:51