Komentáře uživatele "koudsk":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
742.129-0 + 742.447-6 | Jiří Navrátil: Úsek Hrušovany nad Jevišovkou - Znojmo bývá z celoročního hlediska cca o 20 % slabší než úsek Břeclav - Hrušovany nad Jevišovkou. Ten rozdíl tvoří především řepné vlaky, které v úseku Břeclav - Hrušovany nad Jevišovkou jezdí v počtu dvou párů denně po dobu 3 - 4 měsíců v roce. | 07.11.21 - 15:27 |
742.129-0 + 742.447-6 | Jiří Navrátil: Z pohledu nákladní dopravy je to jedna z nejzatíženějších neelektrizovaných tratí v ČR. Roční zatížení zde běžně přesahuje milion hrubých tun. Například v úterý tudy projelo 11 nákladních vlaků, celkem přes 10 000 tun. | 05.11.21 - 22:26 |
742.096-1 | Tento vlak jsem fotil před Citonicemi: https://photos.app.goo.gl/DiUuBHyXb444LFTd9 Další fotka tohoto vlaku se objevila tady: https://www.zonerama.com/JanZavadil/Photo/5246095/181189159?fbclid=IwAR2uFKUwRxatlznejduv7623dj7iiLkuS5MRH5Ktr5gAzI0kfg3feWSTLJA Co kilometr, to šotouš xD | 27.04.19 - 13:09 |
753.762-4 + 753.751-7 | sotik: Jedná se o prázdnou soupravu z Pölsu jedoucí přes Dvořiště a Frýdlant sem: https://www.schweighofer.at/de/unternehmen/produktionsstandorte/kodersdorf.html Kromě štěpků po této trati v poslední době jezdí také hodně ucelených vlaků do Rumunska. Jedná se vždy o 20 ložených Habbillnsů do stanice Vintu de Jos nebo Dornesti (vše ze stejné pily v Německu přes přechody 96, 20, 13, 01 a 46). | 01.05.18 - 17:25 |
1116.253-4 | Už jsem viděl pár podobných vlaků vyfocených na Tauernu. Například zde: https://www.flickr.com/photos/manuel_schmid/22167538883/in/pool-67771806@N00/ Tohle je taky zajímavé: https://www.flickr.com/photos/stoparcarlo/15574570962/ | 11.12.15 - 15:34 |
541-010 | Provoz nákladních vlaků zde velmi dobrý. Například v porovnání s tratí Břeclav - Hohenau je trať do Koperu asi o 50 % silnější. Podrobné statistiky z této trati zde: http://www.koudsk.estranky.cz/clanky/slovinsko---kompletni-statistiky.html | 09.12.15 - 10:24 |
1144.217 | Ladislav Budín: V letech 2010 a 2011 se zde RoLou přepravilo vždy cca 5 milionů tun, a jezdívalo zde i přes 50 RoLa vlaků denně. Za rok 2012 byl pokles, a přepravily se zde RoLou asi 3 miliony tun. Bylo to dáno ale také nepřetržitou letní výlukou, kdy se více jak měsíc přes Brenner vůbec nejezdilo. Podrobnější statistiky jsem dával sem: http://www.koudsk.estranky.cz/clanky/statistiky-z-jinych-mist.html | 29.12.13 - 20:58 |
1116.031-4 + 182.016-6 DB | payus:Podle mého odhadu bylo v roce 2008 zatížení tratí ve špičkových dnech následující:Brenerbahn 150-160 nákladů,Semmeringbahn 100-110,Tauernbahn 100-110,Arlbergbahn 40-50,Pyhrnbahn 35-45 Na některých tratích je obrovský rozdíl den/noc.Někde za noc v průměru jede i 10 nákladů za hodinu,zatímco přes den jenom 1-2 náklady za hodinu. | 02.12.09 - 21:45 |
751.149-6 | Melo to 20 vozu,z toho 19*dlouhych asi Rills do Trince | 24.05.08 - 16:51 |