Komentáře uživatele "malard":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 478.2065 | A.N.: Když už se chcete ohánět zákony a legislativou, tak si otevřete Zákon o dráhách, najděte si § 3 a tam zjistíte, že do kategorií ŽELEZNIČNÍCH drah patří: a) ... f) speciální dráha. Metro je tedy dráha speciální, která spadá pod dráhu železniční. Takže i metro je dráha železniční. :) | 01.08.19 - 22:59 |
754.080-0 | Delší sklo by znamenalo ještě totálně tmavé čelo. :) | 11.03.19 - 10:40 |
362.039-0 | Jednalo se o Ex 570 - https://www.zelpage.cz/razeni/17/vlaky/cd-570 | 15.02.19 - 11:58 |
220.002 + 220.013 + 120.0xx | Dnešním dnem započala čtyřdenní výluka s náhradní autobusovou dopravou v úseku Lianokladi - Palaeofarsalos, při které dojde k odpojení starého úseku Aggeie - Domokos a k položení kolejí v místě křížení nové trati s původní tratí za stanicí Aggeie. Již v úterý 29. ledna by měl být provoz veden po nové dvoukolejné trati, jejíž součástí je i most u obce Ekkara (https://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/gr/gr026.html), který svou konstrukcí výrazně opozdil dokončení nového úseku. Práce na elektrifikaci a zabezpečovacím zařízení ETCS by měly být dokončeny v následujících měsících. Jízdní doba Athény - Soluň by se tak měla zkrátit na 3 hodiny a 30 minut, díky čemu bude železnice konkurenceschopná velmi silné letecké dopravě. Vysoký potenciál spojení těchto významných měst vnímají také ÖBB, které pod značkou Rail Cargo Logistics Goldair žádají o povolení k provozování osobní dopravy v Řecku nejen pro tento úsek. | 25.01.19 - 16:50 |
2812 + 2822 | V čase 2:13 https://youtu.be/xxdDhObi3xY :) | 22.09.18 - 21:17 |
230.065-5 | Tohle mě hodně zaujalo! :) | 17.09.18 - 11:13 |
111.010-5 + 111.019-6 | Strojvedoucí tam byli dva. Jízdní doby to +/- stíhalo, jenže to z výchozí stanice často vyjelo zpožděné - výluka na Trutnov, rozkopaná Jaroměř, mimořádný přestup lidí z panteru... | 14.06.18 - 8:42 |
163.062-3 | Dnes je poslední den provozu poslední mechanické předvěsti na elektrifikované trati. Od zítra do 28.5.2018 bude v úseku mezi stanicemi Choceň - Borohrádek probíhat výluka. Při této příležitosti budou v Čermné nad Orlicí nahrazeny mechanické závory a všechna mechanická návěstidla. Výhybky ovšem zůstanou ruční. Křižování bude nadále zabírat několik minut. Celá tato investice dokonce zhorší samotné ekonomické hodnocení připravovaného zdvoukolejnění. | 16.05.18 - 15:04 |
220.006 + 220.018 | Dvě lokomotivy jsou na vlaku z nějakého jiného důvodu (kromě přetahu elektriky, to je údajně nad normativ a dvě lokomotivy jsou potřeba). Z pozorování to vychází okolo 20 promile, rychlost je různá. Na rovných úsecích okolo 100, v horách 60, 40, 15. | 03.05.18 - 15:20 |
220.007 + 220.019 + 120.012 | A ještě video: https://youtu.be/PJ-FStJWkHA | 02.05.18 - 17:19 |