..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ředitel zeměkoule":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.4086Optus: Ale bylo to o fous. V jiných traťových úsecích již rostly sloupy. Přípřeže brejlovců byly i na jiných rychlících než na Tatranu. Kdysi jsem čekal na rychlík do Púchova v Trenčianské Teplé a přijíždějící vlak měl nějaký jiný zvuk - přířítila se čtyřka a na přípřeži byl místo druhé sergej. Těch bylo na rozdíl od čtyřek dost, na nákladu jezdil jeden za druhým...25.07.10 - 22:32
750.398-0 + 750.312-1 + 750.289-1Petr Borženský: Jsem rád, že se fotka líbí. V tehdejší době takové skupinky vozidel byly v depu běžné, včetně přespolních strojů po vyvazovacích opravách, které byly po ukončení opravy nasazovány do zkušebního provozu na pravidelných vlacích. Po přestěhování ještě nemám roztříděný archiv, takže přesné datum bohužel nemohu dohledat.21.07.10 - 9:46
642.331/831 + 642.932/332240.025: V Talentu, který má podobné sedačky jako Deziro jsem jel přes hodinu a půl ze Salzburgu do Zell am See. Po hodině už jsem nevěděl jak si sednout. Takže hodina je pro pohodlné cestování těmito vozidly aspoň pro mne maximum. A to opomíjím takové detaily, že nemají vnitřní příčky, takže kdo sedí blízko dveří, je zima a vyfukuje, tak mu to tam docela protahuje. Z hlediska komfortu cestování je na tom (pokud pominu nízkopodlažnost) lépe jak naše 842 či 843, tak třeba srovnatelná rakouská 5047...23.04.10 - 18:30
HGe 4/4 II 101 MGBErwin: Ale ještě se nedostali k tomu, aby si napatinovali modely... :-)01.02.10 - 17:05
Togkapelletxyz: "Že by další, kdo neví, že jsme (díkybohu) zemí s náboženskou svobodou?" Problém je v tom že my to víme, ale bohužel ti muslimáni nikolivěk... A jestli si jakoukoli vstřícnost toho druhého oni vyloží jako jeho slabost, tak je na pěkný průšvih za pár (desítek?) let postaráno... Jinak fotka hezká ,rozhodně galerii oživí...18.01.10 - 19:24
843.029-0Nejdříve pochválím fotku. Hezká... A nyní bych navrhoval níže napsané připomínky posílat na mail firmy která toto veledílo vyplodila: studio@najbrt.cz, případně i přímo Českým dráhám... Ať pánová mají také trošku zpětnou vazbu..23.11.09 - 20:40
1216.226-1I.R. - ale nějak nám ten kapitalismus vyšisoval... :-)14.11.09 - 22:26
EC 85 MichelangeloPotvrzuji stejný jev v Zillertálském údolí, tehdy ještě se starou D70. Po prohlédnutí fotek doma jsem měl pocit, že mi nějaký skřítek vyměnil na všech fotkách oblohu... Nebyl to ale jen přechod les - obloha, ale i holé skály - obloha. Vše foceno do RAWu, takže to nejsou nějaké artefakty z JPG...25.10.09 - 16:16
810.372-3Dovolím si pánové vstoupit do vaší debaty. Jednalo se o přepravu z DPOV Přerov do depa do Valach. Jeden motor byl na přesoustružení jízdního profilu dvojkolí a druhý byl na váze po výměně dvojkolí...18.07.09 - 22:20
DepoDepo není stanice a stanice není depo. Takže popisek bych opravil. A u Carga není navíc žádné depo ale Středisko oprav kolejových vozidel... Při vjezdu do DKV či SOKV je hranice označena, takže lze poznat, které koleje jsou stanice a které depa.29.04.09 - 16:01