Fotka | Zpráva | Datum |
475.162 | Takže i u nás se kdysi dalo poznat, že tam vede železniční trať - moc pěkné kolejiště. | 31.10.09 - 22:51 |
754.077-6 | Tato i předchozí fotka mě zarazily. Opravdu to musí s tou vegetací vypadat ve vyšších polohách šíleně. | 19.10.09 - 12:23 |
754.018-0 | Zřejmě v dálce za údolím Třebíče na kopcích zbytky sněhu. Co jiného světlého by to mohlo být. Pěkná horácká fotečka. | 12.10.09 - 0:22 |
753.721-0 | nynější vláda odborníků vyměnila při cestě do terénu limuzíny za vlak? :) | 04.10.09 - 23:14 |
842.002-8 | Nj, Znojmo a pro mě nepochopená modernizace. Tam to bylo opravdu nejvíc potřeba. Kolik jezdí lidí denně na Vídeň ze Znojma? Do Retzu 50 a do Vídně samotné asi 4 co? Ale co, peníze jsou vždycky. :-) | 01.10.09 - 21:58 |
754.041-2 | Já bych to možná tipl na Os 4816, protože teď byly hodně výluky na 240ce, ale takovou náhradní rychlíkovou soupravu jsem tu neviděl, spíš jezdily Bdmtee a jeden AB k tomu. Ale odpřísáhnout to nemůžu. :-) | 20.09.09 - 19:58 |
754.046-1 | rakouské kolejiště 4ever :D | 03.09.09 - 17:22 |
742.141-5 + 742.212-4 | Zdeněk Jonáš: No podle plánů by se od příštího roku měla naplno rozjet rekonstrukce a elektrifikace úseku Brno - Rapotice. Její pokračování na Třebíč a Jihlavu je otázkou fáze druhé, která by měla následovat. Konec prací předpověděn na roky 2014-15 podle financí. | 19.08.09 - 9:29 |
363.010-0 | Sakra pošlete mi cenu tohoto vlaku na účet. :D | 28.07.09 - 12:17 |
754.023-0 + 850.021-7 | A hlavně jsou ta patra stejně zamčená. Ráno jedou na spešňáku a jak zde padlo, nejčastěji na 4816 jedou zpět. | 24.06.09 - 21:57 |