Komentáře uživatele "Yves":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Večerní svit v kupé | Vpravo v zrcadle odraz nesedí opravdu extrémně, navíc by tam asi člověk čekal i kousek příčky okna. Šíleně nesedí ani paprsky slunce nalevo, kde je nějaké časné odpoledne. Ale mně se to docela líbí, trocha romantiky do galerie. 4* :) | 08.12.14 - 17:26 |
854.217-7 | Opravdu to není moc sýčkování, stačí se podívat naprosto na cokoliv nově postaveného kolem sebe. Fotka je pěkná moc. | 04.06.14 - 16:05 |
750.713-0 | Ohavnosti, konečně vagón úměrný století. Nasazeny zde mají být časem i rekonstruované Bp. AB už také jezdí zásadně humanizované. Už jenom zrychlit trať TR - Brno a zase to bude vypadat jako v civilizaci. Kouzlo 240ky bez drátů zůstane. Pěkná fotka. | 18.04.14 - 20:29 |
754.066-9 | Co se týče přestavby, není to úplně přesné. Mezi Okříškami a Zastávkou není 60 km/h kvůli traťové indispozici, ale kvůli četným nechráněným přejezdům v obloucích. Slyšel jsem, že původní konstrukční rychlost byla 90 km/h, s ohledem na stáří trati se teď ve většině úseků mluví o 80 km/h. A co vím, tak kromě pár oblouků by úsek Okříšky - Vladislav snesl 100 km/h i teď. Chce to kvalitní revitalizaci i ve stávající ose a dalo by se jezdit úplně jinak. Problém jsou přejezdy. ... A peníze?! :) V tom krátkém úseku mezi ZuB a VP se oblouky neoblouky ten vlak ani nepohne, tam je podle mě po revitalizaci naprosto v pohodě možná 80ka, ale těžko tam chtěli asi hned posadit jinou rychlost, když délka toho úseku přes 2 km není a jsou tam přejezdy. | 23.05.13 - 17:13 |
754.066-9 | Jiří Hurt: Příjemná informace. Uvidíme, jak dopadne realizace. Podle několikrát opakovaných plánů už měla být 240ka hotová dávno i s dráty. :) Tím pádem dokončená revitalizace například lesního úseku mezi Zastávkou a Vysokými Popovicemi už snad předznamenává zlepšení. | 19.05.13 - 11:55 |
754.066-9 | Kdepak poezie máme na 240ce opravdu hodně. Horší je to s maximálkou 60 km/h z Okříšek až do Zastávky u Brna. A cestujících ubývá, nad vodou to drží studenti a úsek Třebíč - Brno. Rekonstrukce by bodla jako sůl. Klidně bez trakce, ať se tyhle obrázky zachovají. | 19.05.13 - 9:25 |
362.168-7 | To jsem zachytil loni v Rakousku na Westbahn. http://www.youtube.com/watch?v=tUDUvX84Z_Q | 15.04.13 - 19:09 |
242.202-0 | Bohužel mluvíme o jižní páteřní trati a jak to tam vypadá? 60 km/h ze Zastávky u Brna do Okříšek, dost oblouků. To už dneska autu konkurovat nemůže, dokonce ani busu. Na rekonstrukci bylo už před 10 lety pozdě. Třeba se se něco změní, elektrifikace a doplnění zdvojkolejnění úseku Brno - Zastávka dostává v poslední době lepší obrysy. Z Brna obsazenost kolísá 25-50 %, studenty 75 % i víc a za Třebíčí jsou strojvůdce a vlakvedoucí půlka osazenstva. | 13.05.12 - 15:41 |
242.203-8 | Někteří žijem ve snech. 240ka se měla rozjet 2007, bude 2012 a nikde se ani nekoplo. Fotka se mi líbí, trošku mě mrzí, co z těch rychlíků Plzeň - Brno zbylo a ještě to nejezdí plný. Ony lidi jezdit z Brna do Budějic v roce 2011 přibližně 4 hodiny a 40 minut nebudou. | 10.11.11 - 22:03 |
Ge 4/4 III 649 RhB | Tu barvu má řeka opravdu díky velmi světelému vápencovému korytu, ve kterém teče. Akorát Rýn jako učebnicová ledovcová řeka má vodu naopak spíš čistou jak zkalenou. Fotka je kouzelná. | 15.07.11 - 17:10 |