..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Yves":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Večerní svit v kupéVpravo v zrcadle odraz nesedí opravdu extrémně, navíc by tam asi člověk čekal i kousek příčky okna. Šíleně nesedí ani paprsky slunce nalevo, kde je nějaké časné odpoledne. Ale mně se to docela líbí, trocha romantiky do galerie. 4* :)08.12.14 - 17:26
854.217-7Opravdu to není moc sýčkování, stačí se podívat naprosto na cokoliv nově postaveného kolem sebe. Fotka je pěkná moc.04.06.14 - 16:05
750.713-0Ohavnosti, konečně vagón úměrný století. Nasazeny zde mají být časem i rekonstruované Bp. AB už také jezdí zásadně humanizované. Už jenom zrychlit trať TR - Brno a zase to bude vypadat jako v civilizaci. Kouzlo 240ky bez drátů zůstane. Pěkná fotka.18.04.14 - 20:29
754.066-9Co se týče přestavby, není to úplně přesné. Mezi Okříškami a Zastávkou není 60 km/h kvůli traťové indispozici, ale kvůli četným nechráněným přejezdům v obloucích. Slyšel jsem, že původní konstrukční rychlost byla 90 km/h, s ohledem na stáří trati se teď ve většině úseků mluví o 80 km/h. A co vím, tak kromě pár oblouků by úsek Okříšky - Vladislav snesl 100 km/h i teď. Chce to kvalitní revitalizaci i ve stávající ose a dalo by se jezdit úplně jinak. Problém jsou přejezdy. ... A peníze?! :) V tom krátkém úseku mezi ZuB a VP se oblouky neoblouky ten vlak ani nepohne, tam je podle mě po revitalizaci naprosto v pohodě možná 80ka, ale těžko tam chtěli asi hned posadit jinou rychlost, když délka toho úseku přes 2 km není a jsou tam přejezdy.23.05.13 - 17:13
754.066-9Jiří Hurt: Příjemná informace. Uvidíme, jak dopadne realizace. Podle několikrát opakovaných plánů už měla být 240ka hotová dávno i s dráty. :) Tím pádem dokončená revitalizace například lesního úseku mezi Zastávkou a Vysokými Popovicemi už snad předznamenává zlepšení.19.05.13 - 11:55
754.066-9Kdepak poezie máme na 240ce opravdu hodně. Horší je to s maximálkou 60 km/h z Okříšek až do Zastávky u Brna. A cestujících ubývá, nad vodou to drží studenti a úsek Třebíč - Brno. Rekonstrukce by bodla jako sůl. Klidně bez trakce, ať se tyhle obrázky zachovají.19.05.13 - 9:25
362.168-7To jsem zachytil loni v Rakousku na Westbahn.

http://www.youtube.com/watch?v=tUDUvX84Z_Q
15.04.13 - 19:09
242.202-0Bohužel mluvíme o jižní páteřní trati a jak to tam vypadá? 60 km/h ze Zastávky u Brna do Okříšek, dost oblouků. To už dneska autu konkurovat nemůže, dokonce ani busu. Na rekonstrukci bylo už před 10 lety pozdě. Třeba se se něco změní, elektrifikace a doplnění zdvojkolejnění úseku Brno - Zastávka dostává v poslední době lepší obrysy. Z Brna obsazenost kolísá 25-50 %, studenty 75 % i víc a za Třebíčí jsou strojvůdce a vlakvedoucí půlka osazenstva.13.05.12 - 15:41
242.203-8Někteří žijem ve snech. 240ka se měla rozjet 2007, bude 2012 a nikde se ani nekoplo. Fotka se mi líbí, trošku mě mrzí, co z těch rychlíků Plzeň - Brno zbylo a ještě to nejezdí plný. Ony lidi jezdit z Brna do Budějic v roce 2011 přibližně 4 hodiny a 40 minut nebudou.10.11.11 - 22:03
Ge 4/4 III 649 RhBTu barvu má řeka opravdu díky velmi světelému vápencovému korytu, ve kterém teče. Akorát Rýn jako učebnicová ledovcová řeka má vodu naopak spíš čistou jak zkalenou. Fotka je kouzelná.15.07.11 - 17:10