..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 377 378 379 380 381      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
433.002Milosi, to má asi na vztek gumokolům a nesprávným seřizovačum vstřikovacích čepadel a strojů samých zabudované elektrofiltry, doplněné látkovým filtrem, navíc v topeništi rošty nahrazené cirkofluidem - ten dýmeček je jak z dobře odčmoudíkované elektrárny s optimalizací všech druhů vzduchu, které do spalovacího procesu vstupují.

(Neumím topit v mašině a určitě ne za jízdy. Jako elektrárník, který již jako malý chlapeček projížděl kolem stochiometrické rovnice nahlížím, že oheň je ošetřen)
27.05.07 - 20:32
433.002dal jsem bůra za "vzpomínkouvou fotku".27.05.07 - 20:11
215.902-8 + 215.907-7... až na způsob přenosu, ideová příbuznost v době zrodu s Bardotkou ... a šmelení fotek z odporných imperialistických časopisu v 70 letech ... Fahrt Frei, meine Herrschaften! (škoda že jsem nestih okomentovat BR 103 mezi Berlinem a Drážďany . to je nádherné vyvrcholení ideologické diverze)27.05.07 - 18:13
743.004-4Paráda - tak se píše a dokumentuje historie - myslím to vytížení manipuláku. Dobrý podnět synkovi pro "vlakotvorbu" na kolejišti.27.05.07 - 17:49
434.2186Místo i foto hezké, oblíbené, stroj nejmilovanější, škoda "Pouťové" dekorace - nápisu27.05.07 - 17:46
354.195Milosi,

dítě Kuba se jen potatilo. Jen když si má vybrat, zda dle vlastního uvážení přebíhat mezi bazénem, kolejištěm a TrainSimem, je ochoten se ve svých devíti letach bavit o Lužné (byl tam mockrát) nebo šotoušování jen ve smyslu "tak mi to sem přivez". A když večer mamka nestihne včas přepnou na "jakoukoliv dáfku emocí", pozve tatínka na CD o čtyřkolácích a to je pak souznění duší!
27.05.07 - 16:48
810.111-5Krásný motiv. Díky za pohled duši laskajíc27.05.07 - 8:13
354.195Bůra, tedy plný počet bodů bez stráty kytičky, aneb, větší bere.

Proč: Aktivnímu šotoušování jsem spíše věkem odrostl, nejsem fotograf - umělec, ale vážím si hezkých motivů. Tenhle je z hlediska možností vzorový, jak synkovi ukazovat (když je ted raději v bazénu), "jak to bylo, vypadalo a použžívat "to" jako vzor - námět na ztvárňování kolejišťových zákoutí.

/PS: od dvou let míloval ICE a tak jsem ho s ním v Norimberku svezl. V pěti vzal díka modelářům z Mostu a okolí na vědomí krásu českých pár před německými - ale to ještě stavěl dvoumetrové vlaky, které se opravdu nevešly do nádraží. Dneska chce lokálku a vlaky (se 4 koláky) staví dle toho, co vidí na kazetách či fotkách.
27.05.07 - 8:09
99.1568-7Výpravčí - neýpravčí:

Je to dráha privátní muzejní Priegnitztalbahn. Většina vlakových čet jsou fandové dobrovolníci. Sami si hází výměny, zabezpečují křižování i silniční přejezdy (praporkem).

Ta mašina je saská IV K - mayerka, z hlavy výkon a parmetry nepovím. Bylo jich určitě mnohem víc, než rakouských U 37. a taky výkonější.

Tak jako tenhle kus, řada z nich dostala po II. válce nový kotel. V prvním přiblížení lze rozeznat dle plochého vršku parojemu - původní byl oblý. Je-li zájem, můžu o ní něco opsat a přeložit z německé literatury. K vidění (studené) jsou v muzeu v Drážďanech, Norimberku, Oberrittersgruen, provozní zde (Priegnitztalbahn Steinbach - Joehstadt), dále Radebeul Ost pro "extra" vlaky, snad mají něco taky pro parádu v Muskau a určitě má přechodnost na v roce 2002 vodou strženou trať z Kipsdorfu, jakož i na tratě v Zittau. Přechodnost má i na Fichtelbergbahn, tam jsem ji ale v provozu neviděl, snad jen na oslavách. Zkoušeli ji i na Rujáně.
25.05.07 - 20:16
99.1568-7... a když tam jsem, tak nikdy nevím, jestli se vozit, nebo čekat na průjezd, nebo s honit autem kolem dokola ..., hlavně vždy chytat synka (no, teď už je mu 9, ale před 6ti lety to fakt nebyla sranda - kluk/kamera/foťák/baťoh)25.05.07 - 13:14