Komentáře uživatele "stoupa":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
810.394-7 | joj! opět obrazový důkaz, že 810 může vypadat malebně. To děláte naschvál, že jinde vedu filipiku proti její nevhodnosti jako přepravní nádoby pro zboží zvané lidi v tomto tisíciletí? M 131.1 byly po dosažení jejího služebního věku odeslány do výslužby .. Chápu, šutr v botě je kvalifikovaný důvod k přelomení sloupu, ale ty dráty jste trhat nemusel ... | 18.06.07 - 10:19 |
714 | ... no jo, po válkách se taky osobáky lepily dohromady ze všeho, co zrovna bylo schopné .. kdo to řek, že ta poslední válka skončila už před víc než 60 lety? No, nebudeme troškařit, od prvohor je to o hodně déle. Nebo že by povodně? | 17.06.07 - 17:32 |
810.094-3 | dal jsem bůra, protože tahle fotka je "o něčem". (Násep, obec, krajina, železniční artefakty, pak ani šukafon bevadí (a tenhle je i stylově čistý). | 17.06.07 - 13:00 |
M 131.1280 | při tomto pohledu v dobách pravidelného provozu jsem si uvědomil, že mé tehdejší vozidlo Tatra 57 B sice nemá synchrony, ale na její ovládání máš ruce i nohy, pedály a vlastně jedno hejble (to kulatý, čeho se držíš, nepočítám). Tady - dvě ruce a (nejméně) 4 hejblata. | 16.06.07 - 23:46 |
486.007 + 498.022 | Konečně po letech důstojné stroje na této trati | 16.06.07 - 9:52 |
854.002-3 | bura za duhu | 15.06.07 - 15:26 |
751.217-1 + 751.239-5 + 751.004-3 + 751.167-8 | počkej, počkej -kolik má WAPka ložný objem a kolik je měrná hmotnost mosteckého uhlí? Já to wulgo znám jako "suma je 50t". (Nepočítal jsem, neověřoval, nevážil. A na modelovém kolejišti se mi jich mezi námezníky s 555.0, nebo 555.1 vejde jen 8 a problém nemám ...) Jó, pro mRKEF osobně - dostal jste mejl? Funguje ta adresa v odkazu? | 15.06.07 - 14:34 |
749.251-5 | ad Pivo: Zastaví, i se rozjede. Ale někdo se bude muset naučit létat, pokud bude chtít vystoupit ... | 15.06.07 - 14:33 |
230.083-8 | .. no vidíte, kluci, a já si od dětských let myslel, že tyhle a zrovna tyhle krásné stroje byly KONSTRUOVÁNY na to, aby hravě zvládaly stoupání z Tišnova do Žďáru a dneska jsem si přečet, že ani s rychlíkem 450 - 470 t tu traťovou nadosáhnou/neudrží. Je-li to pravda, je to baff. | 15.06.07 - 14:31 |
123.022-6 | no, pane Davide, ono to v předminulém století vzniklo jako konkurence k původní levobřežní trati mezi Vídní a Drážďanami pro rychlíky. Za sócializmusu trať byla příšerně přetížená. Ale ač pamětník, hlava mi nebere, kam se "to uhlí" ztratilo, (?ztrácelo?), když elektrárny Opatovice i Chvaletice (od 1995-6 zase jen po dráze) berou furt. Hodonín dále bere Moravské lignitové doly - že by to udělala "plyno a mazutofikace" Tepláren Brno a změna palivové základny v jiných Moravských či Slovenských obcích? | 15.06.07 - 11:47 |