..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 362 363 364 365 366 ... 381      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
141.059-6Protože u E 499.0,1 se na montážní otvor pro kompesor z boku stroje (zřejmě z estetických dôvodu) nereflektovalo. E 469.x už je mají z výroby.

A propos - kdyby tak patro mělo klimošku .... To je totiž vagon, ne "810 family"

pro Ofil: doufám, že (s výhradou hvězdy) by případný obnovený nátěr byl jako z výroby
18.07.07 - 9:18
310.0134doufám, že ta pára onu 810 s platickou operací přežije17.07.07 - 17:53
854.021-3pane autore,
vy se mne snad snažíte přesvědčit, nejen tímhle, ale i předchozím fotem, že motoráky jsou též hezké. (Koment se samozřejmě netýká klasiky M 131.1 a M 262)
Pěkné polaskání duše v skoro šest večer po ujetí 500 km sem a tam.
17.07.07 - 17:51
130asi z vedra, napadlo mne, zahrát si na kotláře ....17.07.07 - 17:44
754.048-7mRKEF:
Myslím, že správně je předvěst, ale pravdou je, že nejednou jsem to tištěně viděl i jako předzvěst
17.07.07 - 17:42
914.021-12 Olda_K:

a zkusil jste náklon obrazovky?
16.07.07 - 15:22
350.014-72 Jeho Excelence 84:

Zdá, ale já mám fakt poruchu barvocitu, jsem "staromilec". Ta fotka je supr, ale oslovila mne, jak jsem pravil, až na páté rozkliknutí, kdy jsem se teprve fcítil do celkové nálady snímku a potlačil negativní emoce z neoriginálního nátěru stroje a paneláku na horizontu (mně do tohoto koutku Pravlasti Moravské vodil děda, když se tam kouřilo z komínkuu, Hungarii začínaly tahat jednotky Ganz, v Brně posunovala 313.x s vnějším rámem - z Ferdinandky - a s paneláky se počínalo experimentovat v Praze Malešicích. Howgh.
16.07.07 - 15:11
914.021-1pro vydRa: pokus o překlad sebe sama do češtiny, neb jsem se dopustil nejméně jedné chyby a vědomě hovořil v jinotajích:

1) oslovovat slovutného 84 Velebnosti je zajisté chybné a zavádějící, neb by náleželo církevnímu hodnostáři. 84 byl lidem ŽelPage ustanoven "Králem Šukafonu" a proto jediné přípustné oslovení je Vaše Excelence
2) Zhruba uprostřed zobrazení nalézá se torzo zřejmě druhdy telegrafního stožáru ("rozkročeného" = tedy typ A), kdy dřevěná část byla pravděpodobně řezem oddělena hned nad úrovní betonových patek. Sem směřoval môj dotaz a odpověď Jeho Excelence 84 považuji za zcela komplexní a vyčerpávající.
3) Velmice moderní technikou pak nazývám ono vozidlo, které si to šine po kolejích a které je derivátem mladické řady M 152/ 810 - viz mé občasné rádoby sarkastické polemiky jinde na ŽP
4) Ta kurziva dóle: pokus o vtip Přijde chlapeček pozdě do školy s výmluvou, že čekal u cedule "Počkej, až přejede vlak", a on dlouho žádný nejel ......

Postačuje vysvětlení, nebo je libo doplnit sémantický rozbor? Výklad pohnutek bych dnes, budete-li souhlasit, rád vynechal, i "pod klimoškou" je mi vedro .....
16.07.07 - 14:35
350.014-7.. na páté rozkliknutí jsem hodnotil. Ta maška za "neoriginální" barvu nemôže, ty lesy nemôžú za paneláky.16.07.07 - 12:44
754.048-7ad mRKEF: "Předzvěst má schopnost předpovědět budoucnost"

mi připomíná:

... a konečně jsme uviděli světlo na konci tunelu. Doufejme, že to není reflektor rychlíku řítícího se proti nám ..
16.07.07 - 12:41