Komentáře uživatele "Rail-2005":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
475.162 | Paráda 5*! Jinak tento snímek byste měli poslat na SŽDC, aby viděli, co znamená slovo údržba trati! Nicméně na SŽDC je velký rozdíl regionálně. Všeobecně bych řekla, že na Moravě s o hlavní tratě starají docela dobře, nejhorší je to v okrsku Praha, tady se jim rozpadá a zarůstá i rok starý koridor. | 01.11.09 - 8:30 |
SC 14 Smetana | Luxusní fotečka a pěkná podzimní atmosféra. | 28.10.09 - 9:17 |
BDe 4/4 | Pěkná scenérie, ale ty barvy mi připadají moc zářivé (4*) | 05.10.09 - 15:38 |
520.254 | Koridor mezi Soluní a Athénami je stále ve výstavbě. Trať je momentálně elektrifikovaná a dvoukolejná ze severu od Soluně přes Platy, Katerini, Litóchoro, Leptokaria, Rapsani, Larisa, Paleofarsalos až po Domokos ve středním Řecku. Dále na jih vede neelektrifikovaná jednokolejka, která je zvláště v úseku Domokos - Tithorea velmi klikatá. V tomto úseku se počítá s úplně novou tratí (2 kolejnou elektifikovanou) v nové stopě vedené převážně východně od stávající. Tithorea - Inoi - Athény je dvoukolejné a bude se elektrifikovat. Rovněž se bude stavět úplně nová jednokolejná elektrifikovaná odbočka z Inoi do Halkida. Všechna elektrifikace je 25kV 50Hz. | 13.06.09 - 8:09 |
1216.226-1 | Mooc pěkné 5*, tomu říkám zimní vznešenost. Ve velkém rozlišení by se mi to také líbilo :-) | 20.02.09 - 13:01 |
141.001-8 | Tomuhle se říká maximální křeč! Ale pěkná byť velmi netradiční souprava. | 19.10.08 - 20:30 |
M 131.1081 | Moc pěkná kompozice! | 11.07.08 - 17:32 |
163.043-3 | Chvíli po dobudování koridoru a už je to zase křivé jako kráva! | 30.04.08 - 13:48 |
1216.226-1 'Tschechische Republik' | Tak tohle je opravdu bomba! A pěkná obloha k tomu. | 30.04.08 - 12:52 |
ICE | redbird: Jako trochu to fouká, ale není to nic strašného. Snažil jsem se v Chocni vyfotit Pendolino jedoucí na konci nástupiště směr Praha již zaručeně 160. Sedl jsem si přímo na tu žlutou čáru do tureckého sedu a čekal. Ale kdyby jel náklad rychlostí 100 km/h, tak to neudělám. Moc důležitá je aerodynamika, kterou mají oba vlaky dobrou. Ovšem při rychlosti 300 km/h už bych si nedovolil stát ani 3m od hrany průjezdného profilu, protože tady už se začínají uplatňovat jevy související se stlačitelností vzduchu. | 29.02.08 - 17:39 |