..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 ... 3 4 5 6 7 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.162Paráda 5*! Jinak tento snímek byste měli poslat na SŽDC, aby viděli, co znamená slovo údržba trati!

Nicméně na SŽDC je velký rozdíl regionálně. Všeobecně bych řekla, že na Moravě s o hlavní tratě starají docela dobře, nejhorší je to v okrsku Praha, tady se jim rozpadá a zarůstá i rok starý koridor.
01.11.09 - 8:30
SC 14 SmetanaLuxusní fotečka a pěkná podzimní atmosféra.28.10.09 - 9:17
BDe 4/4Pěkná scenérie, ale ty barvy mi připadají moc zářivé (4*)05.10.09 - 15:38
520.254Koridor mezi Soluní a Athénami je stále ve výstavbě. Trať je momentálně elektrifikovaná a dvoukolejná ze severu od Soluně přes Platy, Katerini, Litóchoro, Leptokaria, Rapsani, Larisa, Paleofarsalos až po Domokos ve středním Řecku. Dále na jih vede neelektrifikovaná jednokolejka, která je zvláště v úseku Domokos - Tithorea velmi klikatá. V tomto úseku se počítá s úplně novou tratí (2 kolejnou elektifikovanou) v nové stopě vedené převážně východně od stávající. Tithorea - Inoi - Athény je dvoukolejné a bude se elektrifikovat. Rovněž se bude stavět úplně nová jednokolejná elektrifikovaná odbočka z Inoi do Halkida. Všechna elektrifikace je 25kV 50Hz.13.06.09 - 8:09
1216.226-1Mooc pěkné 5*, tomu říkám zimní vznešenost. Ve velkém rozlišení by se mi to také líbilo :-)20.02.09 - 13:01
141.001-8Tomuhle se říká maximální křeč! Ale pěkná byť velmi netradiční souprava.19.10.08 - 20:30
M 131.1081Moc pěkná kompozice!11.07.08 - 17:32
163.043-3Chvíli po dobudování koridoru a už je to zase křivé jako kráva!30.04.08 - 13:48
1216.226-1 'Tschechische Republik'Tak tohle je opravdu bomba! A pěkná obloha k tomu.30.04.08 - 12:52
ICEredbird: Jako trochu to fouká, ale není to nic strašného. Snažil jsem se v Chocni vyfotit Pendolino jedoucí na konci nástupiště směr Praha již zaručeně 160. Sedl jsem si přímo na tu žlutou čáru do tureckého sedu a čekal. Ale kdyby jel náklad rychlostí 100 km/h, tak to neudělám. Moc důležitá je aerodynamika, kterou mají oba vlaky dobrou.

Ovšem při rychlosti 300 km/h už bych si nedovolil stát ani 3m od hrany průjezdného profilu, protože tady už se začínají uplatňovat jevy související se stlačitelností vzduchu.
29.02.08 - 17:39