Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
754.012-3 | Nebyla, je to 471.039 a posprejování je dílem zlínského darebáka, který ukojil své nízké pudy v době, kdy byla souprava odstavena "u zdi". "Plyšový strojvedoucí" sedící na zadním stanovišti ho bohužel neviděl. Vlak jel jako 1. násled 520, v systému jako 100520. | 10.06.08 - 18:23 |
REX 3909 | Juraj Streber : čelo 5047/5147 vypadá jinak, porovnejte si detailně obrázky. S velkou pravděpodobností použil konstruktér na řídící vůz unifikovaná čelní okna, což je správné. | 24.04.08 - 15:06 |
751.154-6 + 751.232-0 | Letišti do rekonstrukce trati nic není, tím spíše, že rekonstrukce tratě ze Středokluk do Podlešína neznamená žádné omezení, protože z Kralup se do Středokluk dostanou přes Kladno, tak jako tak se musí jet na jednu úvrať. Je celkem jedno, zda bude v Podlešíně nebo Hostivici. Další možností je cesta přes Dejvice, aby si ti, kteří tvrdí jak bude hlučná elektrifikovaná trať z Buben do Kladna užili bardotky s cisternami. Nejlépe tak ve 2 - 4.00 ráno s poctivým dáváním návěsti pozor na přejezdech v oblasti Ořechovky. | 15.01.08 - 23:12 |
755.002-3 + 755.001-5 | Spotřeba žárovky v reflektoru je ve watech, prvotní výkon spalovacího motoru je v kilowatech. Rozsvícení žárovek se neprojeví na zvýšení výkonu spalovacího motoru. | 15.01.08 - 22:54 |
TGV 9274 | Stačí si na sebe navléci slušivý obleček světle zelené nebo oranžové barvy s reflexními pruhy podle nejnovější ženevské módy a nikdo se o vás nebude starat. Platí to pro všechny západoevropské železnice. Kdo má slušivý obleček, je nenápadný, kdo ho nemá je nápadný. Pořizovací cena činí často jedno EURO. | 28.11.07 - 17:45 |
680.001-5 | Všechny ty "prudké" výhybky jsou na 50 km/h. | 22.11.07 - 21:06 |
SVP-74 164 | To "A"čko označuje speciální vozidla (drobná vozidla používaná pro údržbu tratí apod.), která zjednodušeně řečeno "umí" zaručovat správnou činnost kolejových obvodů. Tzv. dvoucestná vozidla, která mohou jezdit po kolejích i pozemních komunikacích jsou považována za vozidla, která to "neumí". | 12.11.07 - 18:59 |
434.1100 | "Ostře sledované vlaky" dostaly Oscara i když byly v soupravě Wapky s nápisem RIV. Filmařům tyhle "drobnosti" nevadí. | 12.11.07 - 14:12 |
Bhe 4/6 | Tohle je foceno u trati, z žádné lanovky nebo přes sklo. Ani tam není popel, prostě to tam tak vypadá. Napětí v troleji je 725 V, čili velké proudové odběry, jak pro trakci, tak pro topení. | 10.11.07 - 20:40 |
470.004-3 | ad dalík : a kdepak jste ve světě viděl funkční oplocení areálu nějaké železniční správy do něhož vedou koleje, po nichž jezdí vlaky nebo se tam posunuje, pokud se tam před/za každým vozidlem (ne–) otvírá / zavírá brána nebo tam nejsou strážní věže z obou stran … Např. ONJ je v Praze taky oploceno, nicméně po kolejích buď v Michli nebo Záběhlicích se tam prostě dostanete, protože brána "ukrajinského" typu, která se před jízdou vlaku otevře a za vlakem se zase zavře neexistuje. | 08.11.07 - 11:51 |