..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hungry Bear":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
140.045-6 + 140.074-6čistokrevný Balkán :-)))12.06.16 - 21:48
T 426.001Teda, dát sem takhle křivou fotku :-)))10.06.16 - 19:06
Brusio ViaductNeco takoveho by ve skutecnosti nikde neexistovalo

Na Bernině je to ve 1000mm, v USA hned dvakrát ve 1435mm na hlavních tratích s vlaky o 100 a více vozech (když diskutujeme jen netunelová provedení).
:-)
10.06.16 - 19:03
T 47.019Super.06.06.16 - 20:01
T 444.162Karkule byly opravdu pro fíry jak za trest, ale na pohled jsou jedničkové a nuladvojkové prostě nádherné.04.06.16 - 9:27
T 679.1529ad milos: Vindobona jezdila z Vídně přes Č.Velenice, Tábor, Prahu hl.n., úvratí na Hrabovce, Ústí n.L., Děčín, Drážďany do Berlína a opačně. Takže v Č.Budějovicích by jí vyhlíželi marně kdykoli :-)
Kromě toho zmíněný odklon byl při cestě do Prahy (neprůjezdná trať tuším u Senohrab).
22.06.07 - 14:28
T 679.1529Vytlačení Sergejů dvojčaty Kocourů potvrzuji - například v Lounech. Jádro pudla je v třínápravových podvozcích, které na svršek v obloucích působí o hodně víc, než dvounápravové - proto u nás nikde traťováci neměli v oblibě "šestikoláky", ať už v podobě Sergejů, Čmeláků či E669.0,1,2. Když se v roce 1980 začaly poprvé v provozu prakticky používat T466.2 trvale spřažené do dvojic "na kabel" (Liberec jako náhrada štokrů na tratích Frýdlant-Liberec-Č.Lípa-Děčín-Ústí i Liberec-Varnsdorf-Děčín-Ústí), tak po pár letech začaly být dvojičky T466.2 používány i jinde a nahrazovaly především dosavadní výkony Sergejů na "klikatějších" tratích. Dvojičky jiných lokomotiv se v nákladní dopravě nepoužívaly, protože ač některé byly pro mnohočlenné řízení z výroby vybaveny, tak v praxi se ukázalo že toto funguje jen u řad T466.2 a T478.4 (čtyřky ovšem v té době byly výlučně R-Os záležitostí a dvojmo jezdily jen některé R Děčín-Praha a Plzeň-Praha), u ostatních se ukázalo funkčně atrapou. Jako příklad lze uvést LD Louny, kde začátkem 80-tých let T466.2 nebyly a jako náhrada Sergejů byly naplánovány dvojičky tamních T466.0 - výsledkem bylo fiasko a rychlá výměna řady T466.0 za T466.2 v tamním depu.22.06.07 - 14:23