..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Dobromil Retych":

  1 2 3 4 5 ... 48      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
230:-) podle sklonovníku 20 promile, může tam tedy být i víc.
Navíc pohled klame, pravý konec mostu je dál, než levý, čímž stoupání opticky napomáhá.
26.09.14 - 17:43
T 458.1(?)Loko 721 má delší hlavní rám, jedenáctery dveře kapoty mezi kabinou a chladícím rámem a pak dvoje boční dveře kompresorovny. 720 má dveře motorové kapoty desatery a ke kompresoru přístup čelními dveřmi.
Bez počítání dveří to jde nejlíp pohledem podle velikosti palivové nádrže - 721 ji má proti 720 téměř dvakrát větší (4000/2400 l)
24.08.14 - 19:32
T 679.1002M 474 003:
Opravdu rád bych slyšel odpovědi na moje otázky z komentáře v 14:37, jinak Vás budu považovat za vršovického barona Prášila!
02.06.14 - 19:28
T 679.1002M 474 003

To byla nějaká místní úprava? Měli jste ve Vršovicích automatické spřáhlo? A přes něj veden hydraulický okruh k ovládání vstřikovacího čerpadla spřažené lokomotivy? To snad ne!? A vstřikovací čerpadlo ovládané hydraulicky? Přiznejte, že jste za dlouhých zimních večerů jen tak pábili na fírcimře a já toho nechám...
02.06.14 - 14:37
T 679.1002Pro M 474 003:
Další problém byl s dvoučlenným řízením, vstřikovací čerpadlo má ovládané hydraulicky, přes spřahlo SA 3 umožňovalo propojit hydraulické okruhy, nárazník a šroubovka to jaksi neumí. To je ovšem pozoruhodné technické řešení!
A teď vážně: kde jste na tom, pane, byl???
02.06.14 - 9:40
230.018-4Inu dobrá, vyjádřil jsem se špatně - měl jsem napsat "fotitelný" náklad na dvěstapadesátce!
Jedou-li v sobotu ráno 3 dost dlouhé nákladní vlaky s automobily v intervalu 10 - 15 minut, jedou ovšem v sudém směru a míst, kde by se daly fotit, je poskrovnu, neboť vzhledem k orientaci tratě mají téměř stále slunce v zádech. Ucelenky s uhlím z Ostravska, které pěkně štrikovaly republikou do VOEST Linz (přes Blažovice, Brno, HB, JI,ČB, Summerau) jsou minulostí. Automotive do bratislavského VW přebralo od ČDC AWT a hrnou to po 260. NJŘ je jedna věc, skutečnost je daleko horší, než vypočítaný průměr. Dnes se prostě na 250 nedá jít naslepo, jako třeba ještě před pár lety. Dříve 2x cement z Blažovic v sudém směru, někdy i jeden navíc, v dnešní době téměř mimořádnost, a proto...
Zítra jede cement jeden, v pátek 30. dva, v cca 9 a 16 hodin z Blažovic.
Tak!
28.05.14 - 19:07
230.018-4V dnešní době téměř kuriozita - náklad na dvěstapadesátce!28.05.14 - 11:09
475.179 + 475.196Zlámalík:
Pozornost jak kterého diváka, já se, například, rozptýlit nenechal a sežral jsem to vcelku i s chlupama!
19.05.14 - 18:55
475.179 + 475.196Prosím o vysvětlení pojmu "idea" fotografie obecně, a poté idea této konkrétní fotografie, abych věděl, co se ztrácí.
Fotografie jsou zásadně subjektivním názorem autora a s tím se, obvykle, z pozice čumila, nedá nic dělat, žánop?
18.05.14 - 22:43
475.159Ještě malý přípodotek - přezdívky prostě vyplńují volné niky, tak jako příroda - po příchodu řady 560 (SM487.0/488.0) do Brna obsadila tato vozidla přezdívku "pantograf", protože v této končině před Vídní byla volná (přezdívka). V té době používali montéři OTV "věžáky" M131.2 (na dolním 2005 a 2016) a postupně přicházely vozy M250.0. Vozidla M153.0/892/MVTV-2 jsou o generaci mladší, proto se v Brně musela pojmenovat jinak.05.05.14 - 7:13