..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 2 3 4 5 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
151.014-8Banalizovana samozrejme je, ale otocit smer je znacne neefektivni, protoze musite pockat nez vyprazdnite mezistatnicni usek soupravami jednim smerem, nez pustite smer opacny a tim vam vznika casova prodleva. V podstate je to jako kdyz byste jezdil jednokolejne. Nejefektivnejsi je nultou krmit co njdele jednim smerem, hlavne ve spicce, jak to zacnete obracet, skoro jako by tam nebyla. Navic odbocky jsou pomale, dalsi ztrata casu, energie....28.11.16 - 15:09
151.014-8Lapil: to co popisujete je samozrejme logicke reseni problemu. Predevsim pro odjezd z Prahy, protoze ve smeru na Prahu mate k dispozici na trikolejce Poricany-Praha koleje dve, zatimco pro smer opacny jen jednu. Klidne by cela rada dnesnich souprav mohla projizdet usek Praha-Kolin, pripadne Praha-Ceska Trebova sprazena. Rozpojeni soupravy a 2x odjezd nezabere temer zadny cas navic.28.11.16 - 14:52
151.014-8Foto pekne, nento najbrt na prvnim a druhem vagonu se mi libi, bistro na konci vubec. A samozrejme se nemuzu odpustit komentar-toto je presne ten typ soupravy, kvuli ktere neni kapacita na koridoru. At ty 4 vozy povesi na konec regiojetu, nebo vagony regiojetu za tyto 4, ale smesne soupravy teto delky nemaji na hlavni trati zkratka co pohledavat. Klidne bych napr. zavedl pravidlo, ze na trat Pardubice-Praha v ranni a odpoledni spicce by mohly vjet soupravy s kapacitou 400-500 mist a vice, kratsi pouze za 2-3 nasobek soucasneho poplatku za pouziti infrastruktury.28.11.16 - 12:08
363.147-0marcello.sk: I modernizace tech vagonu je samozrejme pokrok, ale k cemu je to platne, kdyz to stejne bude dale tahat 363 s Vmax 120 ? Dodnes jsem ty modernizace nepochopil. Mnohdy je cena pres polovinu ceny noveho vagonu a stale k tomu chybi lokomotiva na 160 coz je dalsich 100-120 mil Kc. Kdyby se za to koupila nova trakcni jednotka, tak to bude skoro za stejny peniz, vlak bude novy a schopen jizdy 160. Takovyh jednotek se po Evrope vyrabi spousta typu. Tohle ozivovani a prodluzovani zivota vraku proste nechapu. Jak tady, tak v SR.16.11.16 - 23:55
363.147-0Na techto fotkach me vzdy nejvice udivuje ten kontrast, kdy na pomerne moderni infrastrukture se stale i po tak dlouhe dobre prohaneji takove vRaky. Porad se vytahuji najake VRT a pritom je dlouhodobe problem dat dohromady soupravu na dnes zcela obycejnych 160. Krome par expresu Praha-Ostrava a Praha-Brno je to uplne stejne i na nasich koridorech. Jizdni doba stanovena na 120-140 je stale standard, prestoze prvnim useku koridoru uz je pres 20 let !16.11.16 - 11:17
150.002-4Je zajimave, ze ac byl v te dobe okolo zeleznice dost bordel, tak lokomotivy byly obvykle v docela slusnem kabate, coz mnohdy kontrastovalo se samotnymi osobnimi vagony, ktere byly temer pravidlem doslova otresne.08.11.16 - 10:43
T 499.0002(gp) jak rikam, je to vec osobniho nazoru a tudiz vase vyjadreni nebudu nijak rozporovat. Je to stejne jak s dnesnimi auty, ktera maji spise geometricke tvary, coz se me libi, ale verim ze jinym nemusi.29.10.16 - 12:27
T 499.0002Chary: Design je vzdy subjektivni, existuji take dobove trendy. Design u tohoto typu lokomotiv vzhledem k Vmax navic nema zcela jiste zadny zasadni vliv aerodynamicky odpor. Kdyz se ale podivam na brejlovce, bardotku, sergeje, regulin, pomeranc, tak kyklop, ktery jezdi ze vsech nejrychleji je kupodivu nejhrantejsi a to natolik, ze celo ve me evokuje spise obyvakovou vitrinu na porcelan. Barevne se mi lokomotiva libi moc, ale to byl prototyp. Otazka je, jak by vypadala barevne seriova vyroba, protoze v te dobe a nedostatku vseho bylo toto barevne schema jiste nakladnejsi nez celoplosne jedna barva (tmave cervena) + zluty pruh dopredu.29.10.16 - 11:43
T 499.0002MirKo: Asi vas mnozi roztrhaji, ale v urcite rovine mate pravdu. Realny fakt proste je, ze lokomotiva byla prilis tezka a nevyhovela zadani. Co je na ni mozna unikatni je Vmax 140, ale kuprikladu za sebe muzu potvrdit, ze napr. co se designu tyce, tak na tomto stroji take nevidim nic zasadne krasneho. Lokomotiva ma v podstate ten nejprimitivnejis tvar (hranaty ingot) bez jakehokoliv napadu.29.10.16 - 8:23
T 499.0002Kolmix: dekuji, pekna cista prace. Tyto podvozky jsou pritom technicky tak jednoduche. Jak je to z brzdenim? Prehrivaji se i zde obruce jak je to typicke pro skodovacke lokomotivy? Je zde rychlostni omezeni na samotnou lokomotivu? Jsou vlastne pouzity napravy puvodni, jenom presoustruzene a nebo jsou komplet nove?28.10.16 - 14:32