..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "jena":

  1 2 3 4 5 ... 10      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
140.074-6 + 140.045-6Astartoth: pojmem hodně je myšleno těch aktuálně asi 5 kusů, které v PL (snad) v provozu jsou? Na zemi jako PL je to jako kapka v moři. ;-) To už se jich více vrátilo po krátké epizodě v PL zpět do ČR.

Chorche93: no jo, zlé Cargo... :-D

PS: a to mám bobiny rád a vždy potěší, když na ni narazím. Nejvíce 062... :-))
12.03.18 - 19:38
759.002-9Kolmix: jdeš na to zbytečně složitě. Prdněte mu na střechu sběrač a bude to... ;-):-)17.04.17 - 16:43
464.202Martin Skopal: jj, zvláštní jízda pro především německy mluvící fotografy v trase Olomouc - Krnov a zpět. Škoda, že při zpáteční jízdě před Dětřichovem postihla Rosňu závada na pojezdu, což dojezd do Olomouce poněkud zkomplikovalo, byť, pokud si dobře vzpomínám, pomocný stroj jel tehdy naproti zbytečně. :)12.12.15 - 19:14
E-1354Měly by jezdit opět v Polsku ;-)

Viz tady: http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1425
a tady: http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1520
14.11.15 - 22:21
140.087-8M 474 003: za nedlouhou éru řady 460 pod depem Žilina (pokud jsem to ve svých záznamech dobře našel, tak šlo o jednotky 460.029/30, 41/42, 57/58 a 67/68) bylo spíše vzácnější potkat všechny soupravy v provozu v kompletní sestavě. Mnohdy mezi Žilinou a Čadcou pedlovalo těch "bobino-panťáků" několik. S koncem GVD 1997/1998 byly, tuším po dvouleté epizodě, všechny 460 přesunuty zpět do Košic. Mám i nějaký ten obrázek z posledního dne provozu na této trati, z 28.5.1999. ;-)17.07.15 - 21:04
556.036Tak už vím, kdo tam stál vedle mě (resp. nade mnou)... :-)))02.03.15 - 21:59
122.018-5Nezdá se Ti to.. ;-)25.01.15 - 16:04
460.041-7Jak už tu zaznělo, za ten krátný čas, co byla ř. 460 v Žilině, bylo spíše raritou nepotkat za den nějakou jednotku s bobinou na jednom z konců coby náhrada... :-)22.12.14 - 18:41
460.053-2Honza: já myslím, že by to jít stále mělo. Co si tak matně vybavuju, tak to bylo omezeno jak počtem náprav, tak váhou, ale přesná čísla po mě nechtějte... ;-)

Samozřejmě, připojit za to vůz s cestujícími je asi blbost, ale když nemusí mít blokování klasa s Bdt, nevidím důvod, proč by nezbytně musel mít ten vagón navíc. Vzhledem k tomu, že s touto "tezí" se pohybujeme v ryze utopické rovině, je myslím řešení problému "co by v takovém případě dělal průvodčí" asi poněkud zbytečné... :-)
21.01.14 - 23:54
460.053-2Rabín: s vozem Postw jsem tady 460 nikdy neviděl (a to jsem viděl za 460 už lecco, třeba WLAB, Bc, dokonce nákladní Es), ale tím netvrdím, že ho v 80´ letech nevozily... ;-) Jako poštovní (resp. "novinový") "R" řada 460 roky jezdila, ale to se vozily noviny normálně v oddílech pro cestující.

Vozy Gbqs ale jezdily před 10 lety za 460 pravidelně, z Ostravy do Havířova, a to nejméně celý grafikon. Viz třeba zde:
http://www.zelfoto.cz/fotky/460-059+060b.jpg
21.01.14 - 18:52