..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Z":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
163.076-3A mě se to celkem líbí.
No a že je tam stín? Když si vezmu, že stíny jsou přirozenou součástí "běžného života", tak zrovna tady nevidím problém. Ale chápu, že šotoživot je bez stínů. :-)))
22.09.08 - 15:41
470.004-3předchůdce: Boha jeho, co je to zase za nápad???14.06.08 - 20:23
470.004-3předchůdce: ...vráží prachy furt do žabotlam když se zachvíli se pos_rou a jsou to vyhozený prachy
peníze do krakena nejlepší řešení...

Ono se Kraken tou opravou nějak rozmnoží, že už nebude potřeba opravovat žabotlamy? Jedna rekonstrukce jednoho Krakena, nedostatek el. jednotek stejně nevyřeší. Ne, že bych nechtěl jeho opravu, ale zdejší bláznivé názory, vyvozují především úsměv na tváři.

Marek Hovorka: Ne, nema asinchroni motora... :-P Ja jsem tam alespoň měnil uhlíky.

A elektrovýzbroj ze 471? Nemuselo by se to pak nějak složitě schvalovat? Pomíjím finanční náročnost rekonstrukce jednoho kusu.
13.06.08 - 19:42
470.004-3Kopi: Hele, nevěř všemu co se na dráze šušká. Myslíš si, že by někdo odstavil na požádání jednotku o kapacitě cca 600 míst a nasadil tam šestivozku s kapacitou necelých 500, popř. čtyřvozku, nebo ešus, jež se tam také vyskytují, o 300 místech? Vzhledem k tomu, že ČD nemají v současnosti s čím jezdit, tak věř, že jen co se Kraken uzdraví, tak opět vyjede.

miker: O generálce se mluvilo, ale na 100% to asi ještě jisté není, takže klidně může ještě skončit v té Třebové.
11.06.08 - 16:38
470.004-3předchůdce:kdyby oba krakeny udržovali
Ono je to ale hlavně o penězích.
S lakem je problém ten, že jsou tam velký nánosy kytu, takže se stále loupe. Při poslední návštěvě v Šumperku, byly zmíněné operace určitě vykonány a jak vypadá nyní...
10.06.08 - 19:50
470.004-3Twix: Jen pro upřesnění, ráno v Radotíně to byl 9915, kde Kraken normálně nejezdí no a fakt to bylo maso. Bohužel mi bylo jasné už včera večer, když jsem na to nastupoval, jak tento vlak dopadne. Ale ONJ už prý nic jiného nemá, tedy provozního.
Jinak Kraken v současnosti snad stojí na vadné protismyky. Včera dokonce nahrazen jedním ešusem, dnes ráno vůbec netuším co místo něj jezdilo.
10.06.08 - 17:11
971.011-2Jestli bude naplněn návrh výlukového JŘ, při prázdninové výluce hl.n., tak by tam měly jezdit R na Hradec. Protože budou úvraťovat v Libni, tak nejspíš s mašinama na obou koncích. No uvidíme.22.05.08 - 14:03
470.003-5Přema: Proč ho nepostaví někde do haly?

Sorry, ale to je otázka hodná školáka 3.tř. základní školy.
Proč se nestrkají do haly třeba zmalované ešusy? Jestli jsi byl někdy na ONJ, tak víš, že pro příměstské jednotky tam je hala dlouhá 100m, čtyřkolejná, kde se dělají opravy a údržba, takže na nějaké parkování kvůli sprejerům místo není. A když se podíváš někdy do metra, tak zjistíš, že ani hala nezaručí 100% ochranu.
19.04.08 - 18:24
470.003-5sames1: Pražáci se uměj starat, ale když už to ty prasata takhle zvenku zahnojej, tak neustálé mytí tomu laku rozhodně nepřidalo a samotný lak je také nevalné kvality, protože se loupe.19.04.08 - 15:29
470.003-5Špáňa: Ano, tohle je flek kterej je celkem bez křoví, ale rozhodně ne jedinej z kterého by měli být ze 171 fotky, což se tak pomalu stává. Z tohoto místa už jsem jich viděl opravdu dost.
No a to jak Kraken vypadá je bohužel realita. Má smůlu, že je to prototyp, u kterého se čeká až lehne na nějakou větší poruchu, kvůli které se do něj už nevyplatí investovat a odstaví se. Lak to neinvestování odnesl jako první.
19.04.08 - 14:45