..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Michal Štěpanovský":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 286.1032 + M 286.0015 + M 296.1027 + M 296.1021Qaws: zadní část soupravy se den předtím účastnila akce http://vlaky.net/zeleznice/spravy/003132-Vindobonou-na-Pernstejnske-panstvi-2009.asp Kde se tam vzali ti krokodýli těžko říct:-)01.12.09 - 9:54
486.007 + 498.022topič: ty jsi měl minulé úterý celkem napilno, že:-)10.09.09 - 12:50
350.015-4Technickou kvalitu bohužel nedokážu dost dobře ohodnotit, ale námět a místo je opravdu luxusní.09.07.09 - 14:10
Glacier ExpressInspirováno švýcarským ementálem...
Nádhera.
29.05.09 - 16:11
SkansenbruaLupen: http://farm1.static.flickr.com/131/383339569_7dbe1c2cb0.jpg?v=0 nebo http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/8170091.jpg
Video už hledám skoro 2 hodiny, ale bez úspěchu...
Úžasná stavba, nádherná fotka.
20.04.09 - 12:52
SVP-74 164A to u drah sečou tak přesně tu trávu:o)
Jinak fotka zajímavá a netradiční, škoda jen, že mezi těmi "klasickými" se nedá moc srovnat.
Taky velký obdiv pro LA, že na snímku není žádná kolize a přitom je tam tolik objektů - BTS, stativ, kříže, rameno, ...
12.03.09 - 11:57
railjetMB: Poměrně dobře napsaný článek najdeš na http://www.profit.cz/pendolino:-zabrzdeny-expres/8039.html
V podstatě šlo o to, že na začátku byla poměrně dobrá myšlenka nabídnout "rychlé" a kvalitní spojení po Evropě. Proto se nakonec i koridorizuje. Ty jednotky měly fungovat jako spojení Berlín - Praha - Vídeň. Až sem je to, myslím, dobrá myšlenka, jenže se opozdilo dodání (ČKD), atd. atd. atd.
Jinak se omlouvám Tomovi Kubovcovi za trpělivost s obsahem mých příspěvků pod jeho dílem, jiní by je mazali...:-)
24.02.09 - 20:42
railjetMB: Nesedím sice u stolu od kterého se o nákupu či nenákupu Pendolin rozhodovalo, ale řekl bych, že v té době zněla otázka zda koupit elektrické jenotky nebo nekoupit nic. Navíc v té době (1995) měl nákup jednotek dost velký smysl.24.02.09 - 20:04
railjetKolegové diskutující. Už mi opravdu přijde trapné, že se v každé třetí diskuzi na tomhle webu probírá nesmyslnost nákupu Pendolin. Kdyby jste aspoň vložili do nějaké nové pádné argumenty, ale je to pořád to samé. Mě se to taky moc nelíbilo a abych pravdu řekl nezamlouvá se mi ani jejich současný způsob využití, ale už je to nějakou dobu nenávratné rozhodnutí a snad můžeme být rádi, že máme aspoň něco...24.02.09 - 19:54
380.002-6Yura: O připravenosti železničního svršku by se dalo dost pochybovat. Například by se museli překopat celé oddíly i přejezdy. Když se zkoušelo pendolino na 200km/h musela se skoro vyklidit celá štreka a na všech přejezdech stáli železničáři.10.02.09 - 19:37