Komentáře uživatele "Chocholouš":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
4124.019-3 | Fotka pěkná, za 5*. Jako ornitolog musím potvrdit, že zařízení ze kterého byla fotografie pořízena, je ornitologickou pozorovatelnou, jakých jsou v Rakousku stovky. Ze slovenské strany je chránené vtáčie územie Sysľovské polia, kde předmětem ochrany je drop velký a poštolka rudonohá. Lokalita slouží i jako významné pastviště zimujících husí. | 05.03.19 - 19:26 |
810.289-9 | Pro mě "top luxus" a za 5*. Že to někteří nepochopili je škoda, ale tak to na světě chodí. | 22.02.19 - 17:22 |
150.210-3 | Moc pěkná fotka na hezkém místě (5*). Jen ten vlak, ted dopad: Zřejmě olomoucký banán ještě stále vypadá celkem dobře, ale to co veze za sebou, to fakt asi nic horšího v depu už nenašli... | 12.12.18 - 17:53 |
754.059-4 | Opravdu top luxus, úžasná kompozice, po všech stránkách moc pěkná fotka. Kdybych mohl dát desítku, tak tam je, takhle "jen" *****. | 11.12.18 - 20:13 |
365.001-7 + 750.202-4 | Fotka se mi líbí, "kolize" se sloupem být sice nemusela, ale beru to jako momentku, tedy 5*. Nasazení této kombinace lokomotiv bylo pro KDS zřejmě "cestou nejmenšího odporu", tedy brejlovce vlastní, nemusela si ho tedy pronajímat a je tam třeba kvůli kabelu elektrického napájení soupravy, který "Belgičanka" nemá. "Belgičanka" byla třeba kvůli tažné síle a vyšla KDS asi nejlevněji. Jinak ale dvě lokomotivy určitě nutné nebyly, jedno pomalé Eso řady 363 by to samo zvládlo bez problémů a rychlejší mašina třeba nebyla, když jsou tam vozy Bdt s max. rychlostí 120 km/h. | 16.08.18 - 3:59 |
Tábor smrti | Děkuji Baldasovi za publikování tohoto snímku. Otec přežil, jinak bych tu nebyl. Snímek má neuvěřitelnou sílu a je dokonalý, asymetričnost je +, ne -. | 16.06.18 - 23:20 |
363.136-3 | Ještě zdravím, rozumím tomu tedy správně, že vlakový zabezpečovač Mirel je na zmodernizované části tratě už nepoužitelný? Pavel | 07.06.18 - 18:08 |
363.136-3 | Zdravím, to by mě zajímalo, jakou to mělo v Púchove sekeru, když na trati zmodernizované na 160 km/h se to s tím pomalých esem "hnalo" max. 120. Jinak luxus obrázek, za 5. Pavel | 04.06.18 - 20:39 |
854.217-7 | Antony: Podle mě jde po modernizaci stále o velmi slušné stroje, krom vozů 021 a 027, které jsou určeny pro provoz historických vlaků, mají pěkný interiér, pohodlné sedačky, informační systém ap. Samozřejmě ještě o něco pohodlněji se cestuje v přípojném, případně řídícím voze, zvláště, když ten je doplněn o 1. třídu. Ano, v letních měsících je hendikepem chybějící klimatizace i tak je pro mě příjemnější než Stadler o Desiru ani nemluvě... | 01.06.18 - 20:07 |
754.060-2 | Chorche93: Duch socialismu vidím velmi zřetelně hned v čele soupravy, BD druhé od konce je také nemaskované, zbytek je duch socialismu po rekonstrukci... . | 26.04.18 - 20:17 |