..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Šimon P.":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.226-8Pokud by Škoda neopustila logickou a ustálenou metodu vývoje lokomotiv. Kdy se udělaly dva prototypy, které odjely zkoušky a výkony u dopravce / zákazníka. Tak pak by nevznikla nepovedená řada 380, která plní svůj účel jen z části.
Otázka je jak velké změny udělala u strojů pro DB FV na NIM Expressy.
12.08.17 - 16:06
263.005-1Úžasná atmosféra ! :-)15.07.17 - 17:08
851.026-5Parádní fotka :-) to chtělo slušnou dávku štěstí to tak vypadá.05.07.17 - 20:32
193.216Zrovna LTE 193 216 a 215 skoro pravidelně projíždí napříč naší republikou v čele různých ucelenek. Na druhou stranu LTE 193 207 nebo 193 272 zajíždějí jen do pohraničních přechodových stanic jako je Děčín a Břeclav.01.07.17 - 22:46
754.013-1Že by obnovený lak ? Kde by se ve schématu Najbrtu brala béžová barva ?17.06.17 - 12:08
371.005-0Myslel jsem to tak, že Opava je současná destinace a východ naší republiky do budoucna obecně (Luhačovické Rx a vlaky do Bohumína). :-)02.06.17 - 6:49
371.005-0NIcKON - 4 turnusové dny a 7 strojů na Děčín. Drahám připadalo, že jsou stroje na 160 málo využívané, proto Opava a východ.
Ještě doplním Charyho > vozí i posilové EC 242/243 "Roháče".
01.06.17 - 23:29
189.903Ano vlak se nachází na hranici Rakouska a Německa jak napovídají sloup TV.16.05.17 - 6:50
189.903Jedná se o náhradní soupravu za dva zničené "Meridiany" tedy jednotky Stadler Kiss. Každý den si Meridian pujčuje lokomotivu o Lokomotion která má depo v Kufsteinu odkud ráno vlak jede.
Pravděpodobně jde o velmi dlouhodobé řešení. Možná to tak i zůstane.
15.05.17 - 22:22
151.023-9Gratuluju k prvotině :-)
Krásný snímek
14.05.17 - 17:13