..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "classic 90s":

  1 ... 53 54 55 56 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.102Obrázek jako od malíře! :)
Inspirován tímto, prohlédl jsem si další výtvory mistra Šepliho, a smekám...mají příběh a jsou nádherně, řekl bych přímo s impresionistickým umem zpracované. Strašně se mi líbí, jak vždycky v popředí toho díla je nějaký ten rezavý semafor, závory či starý sloup, nebo jinak zachycena "místní situace" která už sama o sobě je vlastním příběhem, dále v pozadí bezvadně nasvícená a nakomponovaná krajina a jako třešnička na dortu se tím vším prohání parní krasavice s vláčkem...5*
12.12.12 - 22:46
750.275-0Ještě jednou díky moc, takovouhle reakci na svoji prvotinu jsem opravdu, ale opravdu :) nečekal.
Snad jsem si laťku nenastavil příliš vysoko. Fotky samotné už sice nezměním, tak snad vykouzlím maximum při editaci, kterou se teprve učím ;)
A těším se na další perličky od Vás - myslím teď foto. Jak historické, tak současné - baví mě porovnávat stav dnes a před 20ti lety a díky kolegům i před 40ti apod.. Kéž bych mohl vrátit čas a s pořádnou mašinou a pořádnými znalostmi našotovat co jsem tehdy jako amatérský teenager promarnil... .) Jenže zase kdyby to šlo, tak by to, co máme ve svých archivech, nebylo tak jedinečné, ba bylo by to přímo nudné. :))
Miloš: Zdravím vládce 260ky! Nebudu s dovolením :) předem prozrazovat co ještě můj archiv (do teďka tak trochu spíš archLiv) obsahuje. Ale můžu předeslat, že i mimo trať 260, nicméně tahle převažuje. :)) A samozřejmě i směrem Blansko...
Rozhodl jsem se začít právě fotkou z nádraží zde na želpage, inspirován článkem Charyho o vývoji fotografovi zkušenosti, kde právě krásně popisuje jak obvykle každý začíná na tom "svém" nádraží a pak různě postupuje dál...
I když Adamov není "mé" nádraží, líbilo se mi. To je mimochodem také důvod, proč jsem fotku z levé strany neřezal. Přišli bychom o kousek historie. Zprava a zespodu však skalpel už zaúřadoval :D A můj pocit je, že je to tak ideálně akorát... :) Jsem si myslel, že ořez je na editaci to nejjednodušší, a ono je to skoro naopak. :-)
Ať slunce svítí z té správné strany!
A ať žije ŽelPage!
Mějte se všichni.
12.12.12 - 14:56
750.275-0Díky moc všem za přivítání, hodnocení, komentáře i rady. :)
Vše z toho mě těší! ...a zavazuje! :oO

BBvK: Tvoje fotky (a dalších "archivářů" z 90s, jako Miroslav Just, G-BOAC a spol, nebo specialisty na 80s - kiliana) si hodně prohlížím... Stejně není to zvláštní, fotili jsme to nedávno, a už je to historie. ;)
A pak tu máme pamatováky z let šedesátých a sedmdesátých - Drahoš Švestka, Josef Chvosta a další - tyhle obrázky jsou národní poklad už, ne? .)

toffees: "letní čas", to mě nenapadlo, je to vtipný. Stejně jako koment od Dale Cooper :DD

K těm rozdílům, schválně jsem dal "pět" do uvozovek, páč jsem si říkal, že znalci objeví i to co netuším a bude rozdílů "5 set", jak píše ceskolipak.
Takže co já měl na mysli (a bylo tu řečeno):
1) troleje, resp. celá "koridorizace" :)
2) staniční budova - dnes rekonstruovaná a dostavěná
3) brejlovec, zdá se stále žije, ale přesně, v jiným kabátě, na jiné trati
4) osobní vozy
a ten pátý lze jen vytušit než zahlédnout a ten přidávám sám k dobru :) - je to logo ČSD na brejlovci-na boku za bleskem (ano, stále ČSD, byť už půl roku po rozpadu federace).
A pak spustu dalších změn...
laminát si opravdu všímá :-) dík, v podstatě nezůstalo nic původní...Mimochodem, nemyslel jsi tu poslední větu: "...atmosféra JAKO na klasické české motorové jednokolejce..."? ;) Pro mě trať v údolí Svitavy byla vždy provoněná zplodinami z brejlovců, zamračených a sergejů, bez sloupů TV a „pavučin“ mezi nimi… ;)

P.S. další záběry mám, ještě nezdigitalizované - negativy, dia a pár čb, zkusím co projde mojí osobní autocenzurou a pak redakcí.
Tímto děkuji i redakci za rady a za schválení!
Přeju hezké pokoukání, vzpomínání, rozebírání...a hlavně zábavu! :)))
11.12.12 - 23:22