..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ondruch":

  1 ... 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Eurostar 3211milos: nemáte pravdu. Vámi uvedené vozy souprav talgo mají jen jednu nápravu v podvozku (nejsem si teď jist, jestli úplně u všech sourpav) navíc s měnitelným rozchodem. Jsou také mnohem nižší. Tyto vložené vozy jsou spojeny dvounárpavovými podvozky a vlaky eurostar tvoří, stejně jako kterékoliv jiné TGV, ucelenou soupravu. Jediná výjimka jsou vozy zhruba uprostřed soupravy, které nemají společný podvozek. V případě např. požáru soupravy v tunelu pod kanálem mohou být cestující přesunuti do nehořící poloviny soupravy, ta se může rozdělit a odjet. Jinak krajní podvozky vložených vozů také nejsou společné s hnacím vozem a dokonce u eurostaru jsou hnané. Na této stránce: http://www.trainweb.org/tgvpages/formations.html jsou namalované různé soupravy vlaků TGV a je zde vidět, které podvozky jsou "sdílené", které ne a dokonce i které jsou hnané pro lepší představivost.11.06.12 - 18:31
TGV 4401Je to 16,7Hz samozřejmě.11.06.12 - 17:52
TGV-RéseauTento vlak určitě není TGV Ressau. Je to první generace vlaků TGV PSE (takové to oranžové) akorát v novém modrostříbrném nátěru. Dá se to snado odlišit podle střechy nad kabinou strojvedoucího. Jedině TGV PSE má světlomet umístěný až "za" kabinou. Všechny ostatní podobné vlaky (Atlantique i Ressau) mají tuto část střechy více aerodynamickou. Viz např.: http://www.trainweb.org/tgvpages/jpg/comparo1.jpg11.06.12 - 17:46
TGV 4401Pro stejnosměrnýho Kubu: Nejedná. Vozy jsou konstrukčně ty samé, které tahají jednotky TGV Ressau (nebo tedy potom také Thalys). Od první generace se liší např. tím, že jsou tlakotěsné. Jinak hnací vozidlo designově prakticky odpovídá hnacím vozidlům souprav TGV Duplex a TGV Thalys PBKA, ale namísto původně použitých synchronních trakčních motorů s celkovým výkonem 8.800kW jsou použity motory asynchronní s vyším výkonem a to tuším dohromady 9.280kW. Jinak se liší také různými napájecími systémy. Jendotky duplex jsou na 1,5kV = a 25kV 50Hz, Thalys k tomu umí ještě myslím 3kV= a 15kV 16,3Hz, POS potom zvládá kromě 1,5kV a 25kV 50Hz ještě ten "německý" 15kV 16,3Hz. Na této síti by taky měl dávat 75% výkonu, což má být hlavní odlišnost třeba od jednotky Thalys, která je na tomto systému docela líná a nezvládala tak "rychlsotně konkurovat" třeba ICE3.11.06.12 - 13:40
116 FSLokomotiva je to tahle: http://en.wikipedia.org/wiki/FS_Class_E464
jezdí to celkem svižně, i když vevnitř v těch vozech to vypadá jako v 451. Sedadla ale jsou kupodivu docela pohodlná. Je to určený pro push/pull soupravy s řídícími vozy ponejvíce asi pro příměstskou dopravu a meziměstskou dopravu.
07.06.12 - 0:21