..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Vít Burian":

  1 2 3 4 5 ... 19      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
U 34.904 + U 45.903No a mně se třeba líbí. Ač ten barák mně tam nějak ruší, kouř je tak těsně uřízlej stejně jako stromy a dráty v pozadí jsou taky hodně fajnový. No a co se mi na té fotce líbí? Třeba mně zaujalo to, jak je to celé focené z podhledu, jen pohleďte do sloupku fotek nalevo, kolik z nich je vyfoceno z podhledu?25.06.15 - 15:24
Regio 2N - 501LNo a to je právě ten „mainstream design“. Je řada designů, využívající jistých soudobých charakteristických prvků a ty se v průběhu času mění (třeba i gotika - baroko atd.). Hodně toho vznikne, ale jen to něco málo zůstane v paměti...04.05.15 - 21:13
Regio 2N - 501LTak ten „nasrane výraz“ je obecně trendem všude :-) Když se kouknete na VW Passat tak ten se nasraně tváří taky.

Každý musí uznat, že je to prostě atraktivní design, ty zamračený „očka“, ale je to otázka snad pár let, kdy se tenhle „mainstream design“ změní zase v jiný...
04.05.15 - 20:23
Profíci stíhají vše!DoktorPetr: Tak pokud já vím, s řidičáky se kdysi testovala třeba 754.013 a myslím, že i další v Brně. Však jsou z toho i fotky tady na ŽP.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754679.jpg
Ale to teď k Aprílu nepatří :-)
01.04.15 - 21:51
730.626-9Louis: To netuším. Asi ne. Chápu, že ČDC ty své 730.003 až 019 nepotřebuje, protože 731 je asi dost. Je to ale škoda, když tam takhle stojí v Břeclavi a reznou. Myslím, že za to nestojí. Toť můj názor.29.03.15 - 21:33
730.626-9Tyhle stroje mi přijdou tak trochu neprávem opomíjené... Já vím: špatný výhled, oproti 731 nemají EDB atd. Ale přesto mi přijde škoda, že tyto „relativně“ mladé stroje stojí třeba v Břeclavi permanentně odstaveny, a mnohem starší (méně výkonné) stroje jako 720, 721 se prohání u řady soukromníků. Já vím, ty jsou spolehlivé... Ale o (ne)spolehlivosti těchto jsem taky nikdy neslyšel. Dík za znalejší odpověď ;-)29.03.15 - 9:46
754.049-5Jejda, tak jsem s kamošem strávil řadu hodin. Nejen tam, ale i na přilehlých vlečkách. Jak je to vlastně s provozem na vlečkách? Do skláren se prý jezdí v pátek hodně z rána, nikdy jsem to však nezkoušel.
Ve šroubárně mají celkem zajímavou lokomotivu, takové „ruské prase“, řada 706.5. V ČR vím jen o dvou kusech, další vlastní KPKV Brno. Tu jsem viděl v provozu ve šroubárně, nicméně co, kdy a jak často tahá vozy ze šroubárny ven do Kyjova, to fakt nevím. Snad někdo znalejší poví ;-)
A pozůstatek bývalé „Mutěnky“ už nechám bez komentáře...
22.02.15 - 21:21
840.004-6A samočinné otevírání dveří do oddílu při rozjezdu ať už 810/814 vám nevadí? Nebo jak "vrátka" občas ne a ne se zabouchnout?02.02.15 - 15:55
754.062-8Však to těm honeckerům na této trati vždycky pěkně "protahuje klouby" až to pěkně křupe od podvozků.26.01.15 - 17:27
362.172-9Martin Grill: k brigádě se dobrovolně a s radostí hlásím! Jestli tedy mám jak přispět rukou k dílu...11.01.15 - 17:05