..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rubmgaakutkt":

  1 ... 20 21 22 23 24 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
E 499.112No, já jsem nemyslel náckovským symbolem vyzdobit nějakou historickou mašinu - navíc po konci války se z nich tyto symboly určitě začaly hromadně odstraňovat a tehdy mnohé ještě jistě historické nebyly.19.03.12 - 15:19
E 499.112Honza: Jestli máš názor, že byl původní najbrt lepší, je tvoje věc. Nicméně s tím vykřičníkem v příslušné větě to vypadá, že nám svůj názor akorát vnucuješ. Třeba mě osobně se víc líbí ten novější najbrt, ale netvrdím, že ten předchozí byl špatný. Jinak jako rudá hvězda na historické lokomotivě by mohl zrovna tak pohoršovat hákový kříž na historických bojových letadlech...19.03.12 - 11:28
754.054-5Honza Beránek: Také si myslím. Slováci také u vybraných 754 koukám aplikují celo-červený nátěr. Že by adept pro zachování?16.03.12 - 10:11
ČME3.7045Další zajímavá fotka zahraničního provozu. Předpokládám, že jde o soupravový vlak. Podle těch tří v popředí bych řekl, že v Sevastopolu stále kotví fungující vojenské lodě.15.03.12 - 20:44
971.004-7Ha. Špatně jsem si přečetl druhý příspěvek a nějak mi tam vypadlo to slovo jednosystémová. To řada 381 není, jak zde mnozí správně upozorňují... Jinak jak už jsem napsal, o nic nejde. Jinak samozřejmě díky za info od : Ešus a marcello.sk10.03.12 - 20:31
971.004-7Chary: Jinak hádat se snad nemusíme. Vždyť prakticky o nic nejde10.03.12 - 16:40
971.004-7Martin Grill: Pravda, na 380 a 381 jsem úplně zapomněl...10.03.12 - 16:28
EU07-244Pěkné. Typoval bych, že to bylo foceno někdy navečer. Nevíte někdo, co je TLK za kategorii?10.03.12 - 14:36
971.004-7Pěkné. Jenom mě napadlo, kdyby zajížděly české jednotky 471 DKV Olomouc do Žiliny, mohla by to být příležitost vyfotit je vedle sebe. Taky bych s nadsázkou řekl, že se opakuje historie: ČD mají jednosystémové jednotky pro max. rychlost 140 km/h a ZSSK mají dvousystémové jednotky pro max. rychlost 160km/h. Obdobná je situace s rychlíkovými lokomotivami dodávanými v sedmdesátých letech.10.03.12 - 14:16
Stadler KISS WestbahnPěkné. Toto tu ještě nebylo. Řekl bych, že Westbahn je takovou rakouskou paralelou k českému budoucímu dopravci LEO Express. Ten má také regionální soupravy od firmy Stadler přizpůsobené pro dálkovou dopravu a chce je provozovat na hlavním tahu Praha - Ostrava. Westbahn chce jezdit na trati Wien - Salzburg, tedy na rakouském hlavním tahu05.03.12 - 18:36