..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "janick":

  1 2 3 4 5 6 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
451.092-1 + 451.079-8OF, Honza, Radek Popik: Ještě na podzim stály v Kralupech tři kusy žabáků, teď v létě už jsou tam opravdu jen dva... A chytit se dají pěkně každý všední den, ideálně na zastávkách Roztoky u Prahy a Praha Podbaba, protože tam se potkávají jak na S4 tak na ML.18.06.15 - 9:04
451.092-1 + 451.079-8Tak ještě k tomu hliníku, jak tady tak čtu. Nemám sice zkušenost s hliníkem u drážních vozidel ale spíš u silničních. A téměř jediné plus, které u hliníku vidím, je jeho nízká hmotnost.

Co se týká pružnosti, tak je prachbídná, pokud se namůže a ohne se, tak už se nevrátí, což ocelový profil do jisté míry ano. Pokud jsou námahy pravidelné, nebo ještě doplněné kmity, praskne daleko dřív než ocel.

Další věc, kterou nemá hliník rád, je kontakt s jiným kovem, stačí ocel a zároveň vlhkost. To pak oxiduje skoro stejně rychle, jako rezne ocel, takže jsou pak v profilech a plechu díry po cca 6-7 letech.

A za další, hliník nesnáší silniční sůl a jí podobné chemikálie, takže na silnici stačí pár let a hliník se rozsype. S tím naštěstí nemají drážní vozidla problém.

Nechci vyzdvihovat jeden materiál před druhým, chtěl jsem jen přispět svými postřehy. Na rozdíl od oceli je v podstatě bezúdržbový, což je vlastně další plus.
18.06.15 - 9:00
Class M6 783Fotka pěkná, a článek taky, četl jsem ho, hned jak vyšel. Klidně víc takových výletů s podobnými fotkami a články.07.06.15 - 22:03
810.098-4Tak tohle, tohle je moc pěkné!! 5*
Mám moc rád takovéto výhledy, kde je toho vidět víc, ne jen vlak. A ta perfektní kvalita snímku, ta ostrost, no jedna radost!!
07.06.15 - 22:00
M 240.0113kobros: a co třeba - v Třebíči nebyla práce, tak budeme poptávku po zaměstnancích směřovat tam, abychom lidi zaměstnali... Za socializmu se nestavěly továrny podle toho, jestli k nim vede komunikace, ale podle toho, jestli byla v regionu zaměstnanost nebo ne. Pokud nebyla v regionu žádná továrna, tak ji tam vybudovali aby dali lidem práci. Ještě zjevněji se v tomto směru budoval průmysl na Slovensku. Jediné, co se částečně respektovalo, tak byla dosažitelnost surovin, ne vždy se tak ale dělo.03.06.15 - 13:00
754.014-9Pěkná fotka a potkaly se na ní dvě čtyřky. V pozadí sklízí úrodu MDW Fortschritt E524. Dvakrát historie.15.05.15 - 9:33
Regio 2N - 501LPěkně je to vidět na fotce v toho času titulním článku o italské železnici - Frecciarossa se směje, Panter se směje a mezi nimi nasraný Flirt... :-) No asi má proč být...04.05.15 - 21:34
753.307-8Jugy: zcestný názor taky názor, že?... Pořád lepší udržovaná vyzdobená než špinavá orezlá, ale ve standardním nátěru. Ovšem, kdo nemá pochopení pro strojvedoucí a jejich snahu a lásku ke stroji, tak to těžko pochopí...04.05.15 - 16:02
714.228-4Pavel Randák: jojo, díky za upřesnění. Od Fialky až do Nučic znám trasu přesně, jde mi asi 1 km od domu, ale kolem Pleteného Újezdu jsem si jistý nebyl. Ještě jako děti jsme lezli do vechtru kousek od Unhoště, a při stavbě R6 se kolem Fialky vyndavaly ze země dřevěné pražce.

M 474 003: pravda, na Červeném Újezdě je ulice Na Trati, v Úhonicích je teď nová ulice a také využívá tělesa trati a v Drahelčicích je taky z části začleněná teď nově do ulice.

Jinak trať 120 sice neodpovídá nárokům současné doby, zato perfektně koresponduje s nostalgickými vlaky z Masaryčky do Lužné... Skoro jako muzejní trať (mechaniky v Jenči, mechanické závory na Pavlově apod.) Hlavní středočeská trať s parametry lokálky :-)
28.04.15 - 22:04
714.228-4Možná se budete divit, ale díky katastrofálnímu silničnímu spojení (osobní automobily i autobusy) Kladna a Prahy (jak po R7 tak po R6 - hlavně než se na ně dostanete) má tato trať potenciál větší, než si všichni myslíte. Takže rekonstrukce by určitě nebyla vyhozenými penězi. I těmito muzejními stroji je to pořád do centra rychlejší a pohodlnější než po silnici... a také za menší peníze.

Lapil: co se týče náspu, nejsem si tím uplně jistý, ale myslím si, že je to spíš pozůstatek Kladensko - Nučické dráhy než koňky, ale možná to někdo znalejší doplní. Každopádně ta se u Pleteného Újezdu napojovala zcela jistě (nebo šla souběžně).
28.04.15 - 17:59