..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 2 3 4 5 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
350.012-1Jinak 2 hodiny 40 minut do Kolína to jezdilo před třiceti roky s pětiminutovou zastávkou ve HB a dvouminutovou ve ŽnS. To tedy je pokrok !09.05.19 - 16:34
350.012-1Tak to je 72 km/hod průměr - IC a EC budou mít podobné parametry jako na Ukrajině. To aby vládní garnitura v době odklonů dala slevu na 95% :-) - To bude D1 na železnici :-)09.05.19 - 11:39
350.012-1Za jak dlouho se to dá stihnout ( Brno - Praha ) touto "cestou" ? Tedy , jak to dopadlo časově s tímto odklonem......09.05.19 - 10:54
123.009-3Z výše uvedených skutečností plyne, že navýšení traťové rychlosti by na 020 neměl být velký problém - co by to obnášelo a na kolik by se mohlo při minimálních investicích jít ?18.04.19 - 14:09
754.043-8Některá řazení jsou opravdu zajímavá : toto ještě není takový šílený mix, ale někdy si říkám, že nás možná čekají ještě "smíšené" vlaky18.04.19 - 10:05
371.005-0Myslíte, že ten "Bastard" pojede 160km/hod ? Dle některých "fírů" to bylo téměř nedosažitelné a při 155-ce to už víc nešlo......Má někdo vyvracející info ?11.04.19 - 15:49
781.312-4Jejda - ony ty Sergeje jsou na Slovensku používány v běžném provozu ? Já myslel, že jsou jen muzejní kusy a nostalgické jízdy - to musí pěkně "chrochtat" :-)25.03.19 - 10:59
362.169-5Dle JŘ 1988 jezdily mezinárodní expresy nonstop 84 minut, expresy o kategorii nižší jezdily Žďár - Brno 62 minut s Vmax 100km/hod. Pozastavuji se nad tím proto, že se jedná zřejmě o jedinou trať vyšší kategorie, kde přes rekonstrukce a zvýšení Vmax se tyto ( po třiceti letech )neprojevily na dojezdových časech, které se po revoluci zkrátily i na lokálkách s Vmax = 60km/h19.03.19 - 14:17
362.169-5Pěkná trať - až mne zaráží, že před třiceti léty tudy jezdily rychlíky z HB do Brna s lepšími časy při Vmax = 100 km/hod než teď po různých opravách, které ( prý ) sem a tam dovolují i 120 - 160 km / hod. je mi jasné, že rychlé ESO více než 140 nemůže......18.03.19 - 16:09
210.027-9Už dlouho si říkám, proč je tato trať ( dlouhá léta již elektrifikovaná ) tak nějak zanedbaná, že traťová rychlost je někde pouze max 70 km/hod. Vím, že slouží hlavně k nákladním "přesunům", ale i tak by si snad zasloužila nějakou "optimalizaci" byť v původní stopě......11.03.19 - 15:04