Komentáře uživatele "Precla":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 6436 | Promińte mi, to je konec :-D :-D :-D ... 310... | 09.08.08 - 19:28 |
Zpráva 5749 | Fuha na to se těším :) to datum té nominace? Nechci rýpat, ale není trochu staré ?:) | 31.01.08 - 11:40 |
Zpráva 5408 | Já vidím všechny černý ale býlej ano jeden.. A ať kalibruju jak kalibruju... furt je to býlej celek :) | 28.10.07 - 13:22 |
Zpráva 5269 | Proč se serete do PRahy hned? :) Na Moravě je každej zainteresovanej proti Praze.. Cítím tady takovou závist, když "su" na moravě. | 19.09.07 - 19:54 |
Zpráva 4928 | Komentáře s červeným záhlavím jsou z doby, kdy byla zpráva v korektuře - návštěvníkům se nezobrazují. Proč se mi zobrazují, když nejsu autor článku? :) | 28.06.07 - 10:47 |
Zpráva 4841 | Prvním spojením od roku 1985 byla trať mezi Tišnovem a Brnem, která byla potom prodloužena přes Nové Město na Moravě do Žďáru nad Sázavou, poté do Havlíčkova Brodu. trať 251 "stará Tišnovka" Poté co byla trať přeč Českou Třebovou v sudetech, vystavila se trať nová, která dá se říct vede v místech po staré Tišnovce a zbytek trasy od Tišnova kopíruje přes Křižanov.. Trať 250 Termín "nová Tišnovka" vznikl na úkor trasování tehdejší tišnovky. Z historie firmy Kapsa & Müller, která obdržela zakázku na výstavbu tratě: "Ještě v prosinci 1938 obdrží firma první zakázku na výstavbě nové železniční tratě Havlíčkův Brod-Brno (Nová Tišnovka)." | 15.06.07 - 11:32 |