Komentáře uživatele "DJ":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8845 | Třetí ilustrační fotka, pořízená v úseku Oslavice - Velké Meziříčí zastávka (trať č. 252), padne k tomuto článku opravdu jak (_)(_) na hrnec. :-) | 16.03.13 - 15:34 |
Zpráva 6304 | Ážetďák: Jestli se v tomto státě někdo považuje za nadčlověka, tak je to vrchní modrák Tupohlávek a jeho horních deset tisíc fandů. A ve státě, kde o výsledku voleb a tím i typu vlády rozhoduje demokraticky většina občanů, se bude muset horních deset tisíc dolním deseti milionům prostě přizpůsobit, i kdyby se jim to sebevíc nelíbilo. Je smutné, že k napravení modrých kedluben nestačí věcné argumenty a musí se sahat ke krajním prostředkům, ale jak vidno, je to jediné, co na zpupný modrý hnůj platí. - Zkuste nekomolit jména lidí, i když třeba s jejich názory nesouhlasíte. - Těch dolních deset milionů mohlo a může volit a také to udělali. V posledních sněmovních volbách zvolilo nejvíc lidí ODS, vedenou Mirkem Topolánkem. - Co mají společného "modré kedlubny" s tématem článku nebo současnou situací ve společností, když už jsou skoro rok mimo vládu? - Že je nějaký zákon (podle něčího názoru) debilní, by nemělo znamenat, aby nějaká zájmová skupina vydírala státní moc, že se musí zákon změnit, jinak bude bordel. - Co je na tom zákonu podle vás tak "debilního"? | 25.02.10 - 21:51 |
Zpráva 6304 | vjta: no hold bez toho přikrazení by to nešlo, ale o to nejde jsou i jiné legální výhody, které má určitě skoro každý pracující, a my jako železničáři budeme za výhody ještě platit ? Daň ze zaměstnaneckých benefitů mají dle platného zákona platit všichni, ne jen železničáři. jestli ti blbci ,,,nahoře´´ schválí že se bude platit 10% z In-Gold, tak prosím, ale chci všechny výhody jaké má In-Gold (1.třídu,slevu na mezinárodní jízdenky,místenky apod..)!! Někteří sem píšou akorát nesmysly, protože o dráze nic neví a myslí si, že ví vše! Přitom vlakem ani nejezdí !! Jestli chcete mít výhody, které přináší IN-Gold, tak si ji samozřejmě můžete za 22.000 Kč koupit. Tak mě napadlo, jak v současné době vlastně ČD fungují. Protože generální ředitel Žaluda vlakem nejezdí, o dráze skoro nic neví, ba ani ajznboňákem nikdy nebyl,... :-) | 23.02.10 - 11:22 |
Zpráva 7339 | Josef Petrák: Když by byly začátky směn a vyučování v konkrétním regionu vhodně nastaveny, tak by ta souprava navíc nebyla potřeba ani v té špičce, ani mimo špičku. Jaké "jejich potřeby" brání zaměstnavatelům posunout začátek pracovní doby o max. 30 minut dříve nebo později? | 23.08.09 - 19:50 |
Zpráva 7339 | Vlad: Tak v tom případě zaměňte slovo "autobusů" za slovo "vlaků", protože u nich to platí stejně tak, ne-li ještě výrazněji. ;-) | 23.08.09 - 19:26 |
Zpráva 7197 | eton11: Vřele doporučuji Titul "10 let provozu vlaků s naklápěcími skříněmi na trase Berlín - Praha - Vídeň". Vychází příští rok. | 13.07.09 - 13:10 |
Zpráva 7038 | Když už tu píšeme o nádražích duchů, myslím, že takovým nádražím je i to ve Velkém Meziříčí. :-/ Ale jinak si opravdu myslím, že to je zbytečnost. Autobusy do vsí, kam koleje nevedou, mají jezdit z Kolína nebo z Poděbrad, a ne, že lidi pojedou dvě nebo tři stanice vlakem a pak si budou muset přesednout. Pokud jde o spojku od odb. Kanín přímo k Libicím, tak si právě myslím, že pro potřeby taktové dopravy by to bylo vhodné. Nyní je jízdní doba Chlumec - Nymburk 31 minut, kdyby se to snížilo na nějakých třeba 27 minut, tak by to z hlediska uzlů Chlumec o půl, Nymburk v celou bylo docela přínosné. | 12.04.09 - 9:55 |
Zpráva 7017 | RIS: Já si myslím, že toho, že snad má fungování ČD nějak zvlášť souviset s tím, kdo je zrovna ministrem dopravy, rozhodně "plné noviny" nejsou. ;-) | 01.04.09 - 8:28 |
Zpráva 7017 | A jak by to asi zařídil, a proč by to dělal? | 01.04.09 - 8:15 |
Zpráva 7017 | O. K. Jak může ministr dopravy zabránit samostatné obchodní společnosti se samostatným vedením, aby dotáhla do konce výběrové řízení na vozidla? | 01.04.09 - 8:07 |