..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "mates111":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7235Sharky33: Nevím, jestli to píšu tak nesrozumitelně, ale domnívám se, že o tom, jakou chtějí mít v obci dopravu, by měli rozhodovat především lidé a ne zaměstnanci ČD, např. mnou zmínění průvodčí, protože jim nejde v první řadě o ty lidi, ale o vlastní job...18.07.09 - 21:03
Zpráva 7222Petryk: V kraji Vysočina je velká část vlaků vedena v řazení lokomotiva + 2-3 vagony. Je to opodstatněné? Domnívám se, že tady je ten hlavní problém. Snažit se postavit menší jednotku než 810 by bylo sice možná pěkné, jenomže je třeba si uvědomit, že současné 810 jsou již dávno odepsané, takže v případě nákupu nějakých menších vozidel by došlo k tomu, že o to, o co méně projezdíme paliva, o to nám stoupne položka odpisů. Navíc velkou část nákladů tvoří osobní náklady a náklady režie a s těmi by se při nákupu úspornějších vozidel stejně nic nestalo.

Pokud chceme zlevnit dopravu konkrétně na Vysočině, bude třeba zejména nahradit soupravy loko+vagony nějakými úspornějšími. Zlevnění by zároveň mohlo přinést i případné výběrové řízení, jenomže to kraj Vysočina prostě vypsat nechce...
07.07.09 - 8:11
Zpráva 6825Web: on ti stejně nic neřekne, protože neví, co vlastně chce...16.01.09 - 22:28
Zpráva 4910tgw: Dobře, ale myslíš si, že by do všech míst v ČR měla vést jak kvalitní silnice, tak i železnice? Není to plýtvání penězi? Proč, když do Liberce potažmo Hradce vede dálnice, proč by tam měl být i třeba koridor? To třeba Pardubice nemají dálnici, tak mají koleje. To samé třeba Ostrava, Olomouc nebo i místa lokálnějšího charakteru. Ale představa, že by do všech míst z Prahy vedla dálnice a hned vedle koridor mě děsí. Na to opravdu peníze nejsou a nebudou....22.06.07 - 13:38
Zpráva 4545TAk k tomu snad ani není co dodat.... Takhle bojují ČD o zákazníka...23.04.07 - 18:53