Komentáře uživatele "C.M.Burns":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8695 | Já 1: ...No když se po revoluci zavedla konkurence v autobusové dopravě tak se ČSAD stejně jako soukromníci vrhli na lukrativní dálkové tratě což donutilo (nejen) mne začít používat automobil protože bydlím na vesnici... Jako zastánce "starých pořádků" jste se v té době zasekl i s informacemi a rozhledem... Pro začátek si zkuste zjistit co je to "objednatel" a až pak kdo je objednatelem té Vaší linky... ne konkurence, ale on tu linku zrušil ;-) | 26.08.12 - 13:28 |
Zpráva 7486 | Já musím také neustále přemýšlet proč je přenos výkonu AC/DC? Mohl by někdo znalejší vysvětlit proč tam chtějí cpát stejnosměrné motory? | 13.05.10 - 11:24 |
Zpráva 7167 | Pro pana M, který nechce přiznat pozitivní vliv nižšího valivého odporu na "ekologičnost" dopravy: Výhoda nižšího valivého odporu je nesporná v případě vyšších objemů přepravy, které lze porovnávat. Je hloupost porovnávat valivé ztráty nákladního automobilu (vezoucího 10 t) a vlaku (vezoucího 1000 t). Dobrým ukazatelem je například poměr valivých ztrát na tunu přepraveného materiálu (příp. tunu celkovou) na kilometr. Jednoduché pseudovědecké vystvětlení valivých ztrát spočívá v pevnostních charakteristikách materiálu na styku. Pryž je "měkká", snadněji se deformuje a jak víme deformace struktury materiálu s sebou nese tepelné ztráty, můžeme tyto ztráty zhruba vyjádřit jako valivé ztráty. Srovnejme pevnostní charakteristiky oceli a pryže. Je jasné co se bude deformovat snáze a co hůře... kde vzniknou vyšší ztráty a kde nižsí... a právě tyto ztráty souvisí se ztrátami během rozjezdu a udržovaní rychlosti... ...zamozřejmě toto berte jako jeden z mnoha faktorů vlivů nejen na životní prostředí, ale i ekonomiku dopravy. | 01.06.09 - 12:40 |
Zpráva 6764 | Qaws: Nebyl jste v tom sám, taky jsem jich pár dal (zejména se jednalo o nicneříkající slohová cvičení mimo téma) PS. Sorry za příspěvek mimo téma... | 04.01.09 - 23:42 |
Zpráva 6737 | Jen bych poopravil info německém trakčním systému. Hodnota napětí činí 15 kV o frekvenci 16,7 Hz | 07.12.08 - 12:17 |
Zpráva 5690 | 860 003: Jasně, máš recht. Proč modernizovat tratě? Lidé budou radši sedět ve vlaku co se kodrcá 60 - 100 km/h, než aby to projeli 160 km/h. To by si pasažéři ani nestačili prohlídnout místní přírodu. Taková trať má velikou historickou hodnotu. A proč vlastně modernizovat a nebo vymýšlet cokoli nového... Lidem budou stačit staré "dobré" věci a nové radši vůbec nekupovat, jsou přeci hnusné... Odpojíme proud, ty sloupy vysokého napětí a vodiče jsou tak hnusné a hyzdí naši přírodu... | 07.01.08 - 23:23 |