..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Grill":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7139Ano, mame v systemu jisty tripismenny virus. Castecne se ho podarilo eliminovat, avsak ne trvale. Proto provadime dilci profylaxi a na komplexnim reseni pracuje tym odborniku.24.05.09 - 15:12
Zpráva 7139Pro JTB: Flame zde netrpime. Pokud je to kalendar cenzoru, proc v nem nemam fotku? A proc spousta necenzoru ano? Nebude to spis tim, ze nesneses svou dalsi absenci ve vyctu autoru dila?24.05.09 - 15:07
Zpráva 6902NEvím, zda si jisté duo zdejších adminů sedí na vedení, anebo je opět líno pořádně číst - má reakce je k onomu "toto není stránka pro umělce ale pro příznivce železnic". Víc snad netřeba dodávat. (Nezájem.)09.02.09 - 12:51
Zpráva 6902mazuták: Vzhledem k předpokládanému zastoupení snímků v této kategorii, jakožto i celkové přesile zbývajících kategorií, je všem jasné, že tato nově vzniklá "kapitola" je a bude brána jako okrajová, nejvýše doplňková...nadále tedy budou ve zdejší galerii prioritně snímky technicky vybroušené, splňující požadavky správců galerie. Pakliže jsi posledních pár let zaspal, zdejší fotky pochází stále častějí od fotografů, nikoli šotoušů. Toliko k poznámce o umělcích.09.02.09 - 10:12
Zpráva 6844Poznámka autora: Pozdě, ale přece. Rusko po velmi dlouhé době ukázalo, že umí vzít za práci a vyvinout něco svého pro své koleje. A je to rovnou lokomotiva s takovýmto pohonem, jež sice nabízí obrovský výkon, ale konečně není vykoupen dopadem na životní prostředí! V globálním aspektu sice nebude mít kdovíjak rozhodující dopad na ropnou krizi a obecně je smutné, že se pokaždé začne něco dít až když nám hoří koudel u zadnice, alespoň z hlediska environmentálního však jde o krok správným směrem. Velkým otazníkem je cena a možnosti rozšíření této technologie.17.01.09 - 8:49
Zpráva 6764MS: A ty jsi někdy někde byl zaměstnán? Mám pocit, že jsi tak maximálně školní teoretik, který tak maximálně studuje ekonomku, aby jednou tím "managérem" byl...proto ti ty "kecy" nevoní. A to, co jsem ti popsal, jsou objektivní případy. To se u nás opravdu děje, takže si vyprošuju tvůj rádoby nestranný tón. Já nemám ve zvyku strkat lidi do jednoho pytle, sám to nesnáším a na všech polích proti tomu bojuju. V novém zaměstnání někde daleko nade mnou bude jiný management a pokud bude lepší, než ten, který mám nad sebou nyní, budu jedině rád. A dál se o tom nehodlám bavit, protože se zase rozepisuješ a balastíš zdejší diskusi. Pěkný nedělní večer.04.01.09 - 18:59
Zpráva 6764MS: Tady si tykáme všichni a můj důvod ti tykat pramení hlavně z toho, že o sobě nemáš ani čárku v profilu - anonymům zásadně nevykám. A divím se, protože ne každý management myslí na spásu fabriky. Troufám si tvrdit, že jich je minimum a většina z nich myslí jen a pouze na svou kapsu..."nám" do peněz šahat mohou, ale že by si odpustili některé své výdaje, o tom se nechce slyšet...a tak se dál kupují služební oktávky pro emka, ale nám, obyčejným, zakazují solo služební cesty, byť jen vedle do města. Pokud nejsou aspoň tři lidi, nepůjčí správce ani firemní auto...ale že tam si čuník vozí řiťku sám, na otočku do sámošky, firemním autem za firemní peníze...to je OK. Promiň, ale tohle je skutečně nepoměr a vznosné hlody o tom, jak musí management zůstat za každou cenu, aby ve firmě vůbec někdo byl - dovol, abych se zasmál...je to do očí bijící. Nikdo jim neupírá zásluhy a odpovědnost, ale odcamcaď pocamcaď...04.01.09 - 15:50
Zpráva 6764MS: Věř mi, že za pět let praxe mi k tomu nemusíš nic vysvětlovat... :o)04.01.09 - 14:15
Zpráva 6764MS: Nedělá a já to navrhoval taky...coby konstruktér jsem si mockrát vyslechl, že dělám hovno. Jen sedím a popíjím kafe, hledím do skla a maluju kraviny, které stejně napoprvé fungovat nebudou a časem se pokazí. Takže tak ;o)04.01.09 - 14:03
Zpráva 6764M, Duke 123: Existuje nějaký poměr, ve kterém se propouští THP vs. výrobní síly. Nicméně je bohužel špatným zvykem, že management do svých řad většinou nesahá vůbec, i když by to paradoxně ušetřilo tak za tři až čtyři jiné lidi. Ono pak není komu managerovat, když ve firmě nikdo není, viďte. Ale kvůli svému korytu jsou ochotni vyrazit celou fabriku...vidím to aktuálně v současném zaměstnání.04.01.09 - 13:32