Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
740.784-4 + 740.824-8 + 740.803-2 | Farkač Karel : máte-li takovou péči o traktory pod dráty - už jste informoval pana ministra dopravy o tom, jak České dráhy znečisťují životní prostředí tím, že pod dráty z Hradce do Jaroměře či Týniště nad Orlicí jezdí traktory ? Aby s tím něco udělal ... | 05.09.10 - 20:31 |
ES 499.0001 | S tou čerstvostí výroby bych byl trochu opatrný, protože v té době už cca půl roku jezdila na zkouškách jak na ŽZO, tak na Slovenské strele 172/173. Tam jezdila i laminátka, pro případ, že by prototyp "chcípl" ... Z Kutné Hory pak jela za vlakem turnusová bobina Lv ... , která by pak vlak odvezla do Prahy ... viz > http://www.prototypy.cz/?rada=350 Bender : víc toho v minulosti nenajezdily. Oběhy byly dosti děravé, tak jak byly nakreslené vlaky. Špičkový výkon - v podstatě až Potěmkinem překonaný - bylo několik měsíců po maléru s ukroucenou nápravou v roce 1979. Po půlročním odstavení lokomotiv na výměnu náprav byly do provozu nasazeny dvě mašiny, které točily tři páry vlaků mezi Prahou a Bratislavou s denním proběhem 1 200 km ... pak pomalu nabíhalo turnusové nasazení a proběhy se zase snižovaly ... | 16.08.10 - 21:58 |
749.182-2 | Mohu se dozvědět v čem spočívá posilovost vlaku jezdícího z Čerčan do Světlé nad Sázavou denně = pravidelný vlak. | 13.08.10 - 14:08 |
753.768-1 + 753.769-9 | Na ja, ale vlastně když ten vlak jel ve směru Neratovice > Tišice, tak kam by jako ten "odklon" směřoval. Vlak "na Prahu" nebude přece odkláněn do Všetat ? Ten by v Neratovicích objel a šupajdil do Vysočan a Libně ... | 06.08.10 - 20:12 |
753.768-1 + 753.769-9 | Měl bych dotaz na autora ryze technický - vy jste si ověřoval, že jde o odklon ? Pokud ta fotka je dělána skutečně v 11:04, tak v tomto čase je v úseku Všetaty - Neratovice trasován PP vlak 59675 (Ústí nad Labem - Kralupy přes Mělník) tažený dvojící lok 753.7, v opačném směru cca o 10 minut dříve PP 59664 (Děčín - Neratovice - Všetaty), rovněž 2 x 753.7 | 06.08.10 - 15:37 |
1116.250-0 | zaza : na tehdejším 4. nástupišti byly koleje 9 a 11. U prvního peronu byla kolej 7, vedle kolej číslo 5 (2. nástupiště), z obou stran peronu kusé koleje 3a / 3b, na druhé straně kolej číslo 1. | 05.08.10 - 18:52 |
Falkenstein-Brücke | A řidič dobu povinného odpočinku místo někde na parkovišti, kde ho mohou okrást tráví v lehátkovém voze ... dokud nebude stát jízda po dálnici přes Krušné hory např. 50 korun za nápravový km, tak bude ROLA vždycky dražší ... | 05.08.10 - 18:10 |
742.217-3 + 162.013-7 | Andrew33 : strojvedoucí si poradí i bez TRSky ... tak jako v době, kdy žádná TSKka (a podobné) neexistovala ... od toho existují zvukové návěsti. Zastavil-li vlak před návěstí zakazující jízdu, tak po změně návěsti - pokud není vysílačka a strojvedoucí "na konci" na návěstidlo nevidí, dá strojvedoucí vozidla v čele vlaku zvukovou návěst "Povolte brzdy úplně", která přikazuje strojvedoucím ostatních vozidel "zvýšit tažnou sílu". Strojvedoucí na hnacím vozidle v čele soupravy ovládá průběžnou brzdu ... v podstatě stejná situace, jako v případě jízdy vlaku s postrkem, když přední mašina trakčně chcípne ... | 03.08.10 - 20:02 |
854.021-3 + 451.015-2 | Woky : špendlíčkem se budou vyhrabávat žabotlamy ... | 30.07.10 - 16:51 |
350.001-4 | BBvK : Tohle je focené dopoledne, po sluníčku. V té době se mohlo jednat pouze o 373 nebo 571. Jenže 571 v té době vozila za mašinou poštu a služebák byl řazen uprostřed soupravy. Na 373 pošta nejezdila. V té době už jezdil přes Holešovice a ani v době, kdy se jezdilo přes Masaryčky tyhle vlaky Fa (Post) netahaly. | 28.07.10 - 19:30 |