IV.koridor - Stavba IV.koridoru se konečně rozeběhla a proto jsem sepsal článek, který bude tvořen průběžně. Jeho náplní je zatím stručný popis první zahájené stavby - Praha-Hostivař - Uhříněves, která se rozjela obrovským tempem. V současné době je v 2.TK kompletně dokončeno bagrování jam pro patky a postupně se díry plní betonem - většína je již hotova. Včera bylo vztyčeno i devět sloupů.
O aktuálních výlukách se dozvíte ve výlukách na koridorech a napěťovky v napěťovkách. Pokud má někdo zájem nám se zpravodajstvím (textovým nebo obrazovým) ze staveb na IV.koridoru pomoci, budu rád, když se mi ozvete na můj e-mail-Děkuji.
Přiložený snímek pořídil Tomáš Bareš dne 7.9.2005. Osobní vlak 9151 (Praha-Benešov) jede po nesprávné koleji mezi stanicemi Hostivař - Uhříněves. Okolí tratě je již teď trochu jiné.
Září
V září se realizují základy a sloupy trakčního vedení - realizace EŽ Praha. Jedna četa pracuje od měcholupské zastávky do Uhříněvsi, druhá od Měcholup do Hostivaře. Někdy se pracuje na první traťové koleji, někdy na druhé traťové koleji. Nové sloupy trakčního vedení budou hotovy převážně do konce září. Na zastávce Měcholupy se sloupy budou realizovat až při nepřetržitých výlukách.
Aktuálně k 30.9. - dnes je poslední den denních výluk. Dnes by mělo být dokončeno vše, co se týče stožárů TV a zítra v sedm ráno bude vyloučena 2.traťová kolej. Již ve středu má být celý úsek vytrhán, to je rychlost...
1.října v 7.00 bude zahájena výluka 2.traťové koleje (Uhříněves - Hostivař), která potrvá celkem 38 dní - do 7.listopadu do 19.00 hodin, v 1.TK bude zřízena "bezpečnostní pomalá" 50 km/h.
Stručně řečeno - po vyloučení 2.TK dojde k demontáži trakčního vedení, k snesení žel. svršku v km 172.300 - 175.400 (Hostivař - Měcholupy bude provádět GJW Praha, Uhříněves - Měcholupy Chládek&Tintěra), odtěžení žel. spodku. Po vyčištění bude spodek navrácen, navezeno nové kamení a štěrkové lože, navezeny nové kolejové pásy a výhybka 34 a nakonec bude celý úsek zatrolejován.
Výhybka 34 bude s výhybkou 33 tvořit kolejovou spojku mezi 1. a 2.TK a s výhybkou 32 budou tvořit nové napojení na vlečku Metrans přes novou kolej 103 (dnes částečně kolej 3a). Výhybky budou poblíž Měcholup. Výhybky 32 - 34 budou patřit pod Uhříněves. Vjezd do Uhříněvsi se posune k měcholupské zastávce, odjezd v Hostivaři by měl být zároveň předvěst vjezdu do Uhříněvsi.
Cca 8.11.v 7.00 by měla být zahájena výluka 1.TK a ve 2.TK bude zřízena opět "pomalá" 50km/h. Postup bude stejný, jen budou vloženy výhybky dvě - 33 a 32.
Dokončení je plánováno na polovinu prosince 2005. Rychlost na prvním úseku bude 100 km/h, než si nová stavba "sedne", poté se trať podbije a časem zde bude rychlost 140 - 160 km/h (Bývá obvyklé, že cílová rychlost se zavádí až po dokončení optimalizace většího celku).
Na tomto článku spolupracují: Petr Kuník a Tomáš Bareš
některé informace jsou na www.rail.cz ...
Po Praze kravál, z Hostivaře do Uhříněvse klídek a zas dál bordel až do Budějek...
Usilovně o něčem přemýšlím...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.