..: Oslavy 6 let ŽelPage :..

Společné foto v Železné Rudě-AlžbětíněKlatovy / Železná Ruda - Na víkend 17.-18.2.2007 jsme připravili při příležitosti 6. narozenin těchto stránek ŽelPage Tour. Původně byla opět naplánována jízda BamBistrem, ale zdá se, že štěstí nám prostě nepřeje - vzhledem k chřipkové epidemii, která zasáhla naší malebnou zemi se v týdnu před akcí polovina účastníků odhlásila a náklady by tak dosáhly na jednotlivce astronomických výšek. Rozhodli jsme se tedy opět pro osvědčenou náhradní variantu - sud s vynikajícím zlatavým mokem. Většina účastníků vyrazila v sobotu z Prahy v 9:16 rychlíkem R 454. V Plzni, kde se oddělila Cestovatelská skupina pánů Studničky a Vondrlíka na malý výlet do Domažlic jsme naopak uvítali Honzu Kvíderu s jeho skupinkou úžasných lidiček. Dlužno dodat, že tentokrát mýtus o "gay klubu na kolečkách" rozptýlil právě Hawkey, neb zajistil účast dvou velice příjemných slečen :-)

Ilustrační obrázekPřesně v 11:02 jsme z plzeňského hlavního nádraží vyrazili na Klatovy, kde náš vlak po přepřahu nabral kurs Železná Ruda-Alžbětín. Zde jsme se ocitli jen několik málo metrů od "hranice všedních dnů", ale výlet za železnou oponu byl naplánován až na den následující. Vyrazili jsme tedy zpět - na Špičák. Zde náš předseda poněkud nezvládl akrobatický výkon a při ladném skoku přes plaňku plotu si zajistil stabilní větrání zadnice na svých džínách, což se samozřejmě neobešlo bez záchvatu smíchu. Budiž mu ke cti, že takhle mě nerozesměje ani Paroubkovo vystoupení v parlamentu a to už je opravdu co říct :-) Po uklidnění našich bránic jsme vyrazili k lanovce na Pancíř, já se ovšem nečekaně zapomněl v nějaké hospůdce a tak jsem byl o jízdu na vrchol ochuzen...

Porada nejužšího týmu ŽelPagePři návratu do Klatov jsme se rozdělili na dvě skupiny - první šla nocovat do Pensionu U Hejtmana v centru, druhá vyrazila do ubytovny na místním zimním stadionu. Odložili jsme zavazadla a to nejcennější - soudek s pivem - a vyrazili na meetpoint, neboli do restaurace U Švejka, kde proběhla porada týmu a vyhodnocení soutěže o fotografii roku 2006. Během večeře i po ní padlo mnoho plodných návrhů na vylepšení ŽelPage. Celý večer se nesl v příjemné atmosféře, kterou jsem narušil já svým brzkým odchodem, neboť jsem pocítil únavu organismu po nedávno prodělané střevní chřipce. Odešel se mnou i Jirka Průša (JPNK), který byl pro změnu po noční směně. Zábava zřejmě probíhala dost intenzivně - spolubydlící Hrouda, LuKo a Jakuza totiž dorazili na pokoj až před druhou hodinou ranní. O to tupější byl jejich výraz ve tváři při ranním probuzení :-) Obzvlášťě Jakuza, který prchal již kolem šesté ranní, musel nepříjemně trpět...

Ve Zwieselu...Po ranním příchodu na klatovské nádraží jsme pořídili fotky RegioNovy a vyčkali na příjezd vlaku do Alžbětína. Zde jsme konečně překročili hranice všedních dnů a vydali se vláčkem společnosti WaldBahn do Zwieselu, kde jsme se nalodili do motoráčku směr Grafenau. Přiznávám bez mučení, byl jsem kvalitou dopravy v bavorských hvozdech natolik fascinován, že ačkoliv neumím německy ani "Fň", ihned jsem zatoužil stát se zaměstnancem jakýchkoliv německých železnic :-)

Železná Ruda-Alžbětín, v pozadí Velký JavorPo opětovném návratu z bavorského snění do šedivé české reality se k nám připojil Karel Chýla, kterému bohužel kvůli zpoždění ujely přípoje z Plzně, a tak se k nám dostal až v odpoledních hodinách. V Alžbětíně jsme se zabydleli na zadním představku Bixu a užívali si výhled na šumavské hvozdy až do Nýrska, kde nám na záď připojili RegioNovu a bylo po "panorámatech". Je třeba dodat, že několik jedinců si cestování tímto českým zázrakem ihned vyzkoušelo. Byl jsem mezi nimi i já, ovšem psychicky jsem to vydržel jen do Janovic nad Úhlavou. V Klatovech došlo k velkému loučení, neboť se zde oddělovala skupina Plzeňáků spolu se mnou - ostatní vyrazili do Sušice a odtud rychlíkem Otava do Prahy. Já ovšem pospíchal zpět do Prahy a cesta přes Plzeň byla o dvě a půl hodiny rychlejší a tak jsem nezaváhal ani na chviličku. V Plzni jsem se rozloučil s posledními spolucestujícími a již sám jsem razil ku Praze, kde jsem tento intenzivní víkend soukromě zakončil...

Co říci závěrem? Akce to byla velice zdařilá, počasí přálo, pivečko chutnalo a nálada byla přímo skvělá... Ostatně vy, kdož jste nebyli přímými účastníky oslav, se o tom sami můžete přesvědčit:

Cesta zpátky

Martin Hanzal | 27.2.2007 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže ŽelPage

Další z regionu ČR Plzeňský Německo Bavorsko /Bayern

27.02.2007 (10:36)
No jo, příště už pojedu ... přítelka je m****. Ne, není, ale zažil jsem i zábavnější víkendy ;-)
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail
27.02.2007 (10:11)
No jo, příště už snad pojedu...chřipka je mrcha.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.