..: Konec staré březenské trati :..

DroužkoviceBřezno u Chomutova - Osud sedmikilometrového úseku Buštěhradské dráhy se naplnil v pátek 16.3.2007, kdy došlo k vyloučení traťového úseku Březno u Chomutova – Chomutov se spojkou výhybna Spořice – Odb. Dubina. Zrušený úsek bude přeložen z důvodu postupně rozšiřující se těžby hnědého uhlí společnosti Severočeské doly.

Posledním drážním vozidlem, které po této trati projelo, byl stroj 726.516-8 „Karkulka“ (KPKV Brno). Kromě zmíněného stroje 726.516-8 se na odvozu kolejových párů podílí i lokomotiva řady 710.722-0 "Rosnička", obě na tyto výkony nasazuje společnost KŽC Doprava. Na likvidaci trati pracují dva pokladače, jeden společnosti SSŽ, druhý společnosti Viamont. Práce mají být dokončeny do čtvrtku 22.3.2007. Realizaci přeložky trati zajišťuje společnost Viamont.

Zatímco ze staré trati koleje pomalu mizí, práce na nové přeložce finišují. V nové železniční stanici Droužkovice se instaluje zábradlí na peronech a malují bezpečnostní pruhy, což realizuje trutnovská firma NOR. Toho času chybí ještě napojení přeložky na stávající trať směrem k Chomutovu. Fotografie jsou ze soboty 17.3.2007.

Aktualizace, 21.3.2007

Dnešního dne trhá pokladač staniční kolej ve Spořicích. Po dnešku tedy nezbude z původní tratě již ani metr. Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

zdroj a foto: Roman Hrůza


Roman Hrůza Poslat mail autorovi | 18.3.2007 (18:08)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
18.03.2007 (19:01)  
Zcela nepochopitelná, ale pro české poměry naprosto normální je skutečnost, že přeložka není elektrifikována. Pochopitelně že nikoli na účet těžební společnosti, která financuje stavbu, aby se dostala k ložiskům hnědého uhlí, nýbrž na účet SŽDC, resp. Státního fondu dopravní infrastruktury …
Stavba přeložky je tak hmatatelným důkazem nezodpovědnosti ministerstva dopravy nejen za stav železniční infrastruktury, ale především nezodpovědnosti při hospodaření s finančními prostředky daňových poplatníků …
To, co bylo možné udělat v rámci základní stavby bez jakékoli výluky dopadající na provoz a současné něpřetržité výluky, bude v budocnu stát zbytečně vynaložené prostředky a vyvolá další výluky znepříjemňující cestování.
Podepsat se pod něco podobného se mohl podepsat pouze veřejný nepřítel železniční dopravy …
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko