..: Pozvánka: Přednáška o Gotthardském úpatním tunelu :..

Overhead line installation car in the east tube of the Gotthard Base Tunnel at Faido multifunction station, foto: Hannes Ortlieb Ostrava/Praha — Letošní první červnový den vstoupil do dějin nejen švýcarské, ale i evropské železnice. Toho dne byl otevřen Gotthardský úpatní tunel. Slavnostní otevření doprovázel i rituál zkrocení ďábla hory. Zájemci si již mohli o této stavbě na internetu leccos dohledat a přečíst. Nyní přinášíme pozvání na přednášky organizované švýcarským velvyslanectvím v Praze, Centrem pro efektivní dopravu a hostujícími univerzitami. Pan Charly Simmen ze společnosti Alp Transit, dceřiné společnosti švýcarských drah SBB, která byla za stavbu zodpovědná, nám jej podrobně představí. Přednášky se konají v pondělí 24. října v 15.00 v budově Stavební fakulty VŠB – TU Ostrava (Ludvíka Podéště 17, Ostrava – Poruba) a v úterý 25. října v 18.00 na Fakultě dopravní ČVUT (Konviktská 20, Praha 1). Místnosti, ve kterých se budou přednášky konat, budou vyznačeny. Jednacím jazykem bude angličtina, tlumočení nebude zajištěno. V závěru bude možné zhlédnout i film „Švýcarská veřejná doprava“.



Zdroje: MojeSvycarsko.com, Wikimedia Commons


Vlad Poslat mail autorovi | 12.10.2016 (10:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Pozvánky

Další z regionu Švýcarsko


registrovaný uživatel Zdenda M  mail  
07.11.2016 (19:52)  
Sháníme dva zájemce na prohlídku Gotthardskeho železničního tunelu.
Vstupné 119 CHF. Termín je 27.11.
Cesta tam a zpět autem.
Info o tunelu a prohlídce na
http://www.sbb.ch/…/regi…/gotthard/gottardino-sonderzug.html
Přihlášení u mě na tel: 724920165 - Stanislav Kodet
02.11.2016 (12:59)  
Koukám, že přednášky o GBT asi nestihnu, ale když to tu vidím, tak bych měl dotaz, zda někdo neví, jak to nyní vypadá s plánovanými rychlostmi v GBT? Nedávno kdesi prosákly neověřené informace, které naznačovaly něco málo o problémech s aerodynamikou, resp. s výrazným nárůstem aerodynamického odporu rychle jedoucího osobního vlaku snažícího se dohonit před ním pomaleji jedoucí vlak nákladní. V případě některých hnacích vozidel, resp. souprav to dokonce mělo ohrožovat schopnost dosáhnout při "nevhodné konstelaci v tunelu" rychlost 200 km/h. Nejsou k tomuto tématu někde nějaké nové informace? Předem díky za případné info...
14.10.2016 (10:31)  
Jako spolupořadatel přednášky tímto velice děkuji ŽelPage za publikaci pozvánky!
dopisovatel nebo člen ŽP stoupa  mail  
12.10.2016 (13:06)  
Dekuji za milou reportáz!

Prednáska "V závěru bude možné zhlédnout i film „Švýcarská veřejná doprava“", by snad mela být povinností pro vsechny návstevníky ZelPage.(i bez tlumocení)...
Matne vzpomínám na výzvu tahat v novém Gotthardské tunelu coby Project Manager silové kabely. To jsem jeste doufal, ze v Berline ve zdraví doziju duchodu.. :-)
13.10.2016 (6:25)  


Rádo se stalo. Film samotný je v češtině, dá se pořídit i tu http://www.zelpage.cz/shop.php#i87

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2017 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko