..: Cvičná jízda se sněhovou frézou DB :..

U Schluchsee, foto: Tommy Villingen/Berlín  — „Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.“ A tak DB Netz naplánovala a povedla 7. listopadu 2013 ve Schwarzwaldu, v okolí města Villingen, cvičné jízdy s územně příslušnou sněhovou frézou. Trakční vozidlo poskytla DB Regio Südbaden, a to osvědčený stroj BR 218 343-2. Dvounápravová fréza byla vlastníka DB Netz, se stanovištěm ve Villingenu. Cvičné jízdy probíhaly mezi stanicemi Villingen ve Schwarzwaldu a Seebrugg na Dreiseenbahn. Další jízdy se měly konat mezi stanicemi Titisee a Hinterzarten, jakož i Villingen a Hornberg, pro pěkné počasí (=nevhodné, bez sněhu) byly operativně odřeknuty.

Snímky byly pořízeny ve stanici Villingen (sólo fréza), v okolí stanic Titisee, Rötenbach a Schluchsee. Dodejme ještě, že „suchý trénink“ proběhl na poslední chvíli – o víkendu už ve výše uvedených místech napadl první sníh.

Fréza:

Výrobce: Martin Beilhack, Maschienenfabrik und Hammerwerk, Rosenheim (Německo)
Rok výroby: 1973
UIC číslo: 408 09 475 105-0
Hmotnost: 32 t
Brzdová hmotnost: P = 24 t / G = 22 t
Poslední revize: 11. 10. 2012
Vlastník: DB Netz AG
Stanoviště: Villingen
Patenty výrobce: PatentDe
U Titisee 1, foto: Tommy U Titisee 2, foto: Tommy U Titisee 3, foto: Tommy U Rötenbach/Baden, foto: Tommy Fréza ve Villingenu zepředu, foto: Tommy Fréza ve Villingenu zezadu, foto: Tommy

stoupa Poslat mail autorovi , Tommy Poslat mail autorovi | 12.11.2013 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel IvaA 
13.11.2013 (20:47)  
Pánové, děkuji všem za navedení.
Existence tohoto řešení byla nám provozářům v oněch dávných dobách na Žilinské Alma Mater ze strany stavařů úspěšně uatajena.
13.11.2013 (9:36)  
Jedna z výhod Y pražců: vyšší příčný odpor proti vybočení (příčné síly se přenášejí prostřednictvím štěrku uzavřeného v klínu) -> pozitivní pro zřizovávní bezstykové koleje

u bet. a dřev. pražců se příčné síly přenášejí přes čelo pražce (příp. ještě přes pražcové kotvy)
13.11.2013 (0:12)  
Ja bych doplnil klicove slovo na "Y-Stahlschwelle" a podrobnosti v PDFku vpravo na webu vyrobce :) http://www.tkgftgleistechnik.de/produkte_und_services/schwellen/y_stahlschwelle.html
registrovaný uživatel Keprt 
12.11.2013 (22:36)  
žádné stěrače na tom werku nejsou

Aha, já myslel, že je tam i nějaké gumové stírátko, díky.

IvaA: Y pražec.
registrovaný uživatel IvaA 
12.11.2013 (22:25)  
Dovolím si dotaz k první fotografii v duchu majora Terazkyho: "také krivé povaly, to jich Němci nevedia robiť?"
Ale vážně: můžete někdo poskytnout klíčovou frázi, pod kterou hledat? Termín "šikmé pražce" zatím vedl k fotce podobného řešení na Jablonecko-Liberecké tramvaji. A evidentně si potřebuji nastudovat (pro mne) nové trendy v konstrukci železničního svršku.
Děkuji
12.11.2013 (21:59)  
Tady je vidět, jak funguje rotující okno:
https://www.youtube.com/watch?v=LxyZXUXhUrk&t=5m55s
(z lokomotivy jsem to nenašel, snad nebude vadit pásové vozidlo)
registrovaný uživatel Tommy  mail  
12.11.2013 (17:22)  
Flight of fine snow with very large amounts of snow, about 1 meter very much pressed against the window of the snow blower and therefore this heated rotating wiper. On the Höllentalbahn and DreiSeenBahn these amounts of snow are not uncommon. I can teizunehmen only once all installments, as a cleaning cycle to snow.
12.11.2013 (16:53)  
Keprt: asi úplně nejpřesněji se uplatňuje jen odstředivá síla, žádné stěrače na tom werku nejsou. Podle německé wikipedie se to točí 25 otáčkami za sekundu (což je docela dost) a někdy se to dělá i vyhřívané. V každém případě pozoruhodný vynález. :)
registrovaný uživatel Tommy  mail  
12.11.2013 (15:02)  
During each trip, a driver for the diesel locomotive, an operator of the snow blower and a "boss" must be present.
These employees each year to the beginning of winter new Teaches about the routes and the machine.
registrovaný uživatel Keprt 
12.11.2013 (14:03)  
Sim: Točí se sklo (takže se uplatňuje i odstředivá síla), nikoliv stěrač.

Určitě existují i samohybné frézy, ale mám dojem, že převažují ty sunuté lokomotivou; to bude i tento případ - ten pojezd je moc průhledný na to, aby tam byl pohon.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko