..: DB Schenker Rail Polska kupuje 23 lokomotiv Siemens Vectron :..

183.923 Vectron, Czech Raildays 2011, foto: Josef Petrák (Aktualizace 5. 12. 2012) Zabrze — DB Schenker Rail Polska podepsala smlouvu na nákup 23 nových lokomotiv Siemens Vectron, přičemž půjde o prvního dopravce v Polsku vlastnícího tyto lokomotivy. Dodávky lokomotiv začnou v nejbližších týdnech a potrvají až do roku 2015. Objednána je jednosystémová stejnosměrná varianta. S nákupem 23 nových lokomotiv bude mít DB Schenker Rail Polska moderní a efektivní flotilu elektrických vozidel, díky čemuž bude naše postavení na polském trhu železniční dopravy mnohem silnější. Tyto lokomotivy pozdvihnou úroveň a kvalitu námi nabízených služeb na vyšší úroveň a umožní nám dostat se ještě blíže k našemu cíli, což je poskytování prémiových služeb říká prezident společnosti Christian Schreyer. Součástí kontraktu je opce na dalších 13 exemplářů. Jedná se už o třetího zákazníka kupujícího Vectrony. Railpool převzal v listopadu první z 6 strojů. Dva stroje pak objednal italský dopravce FuoriMuro.

Zdroj: Rynek kolejowy, railcolor.net


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 4.12.2012 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
06.12.2012 (13:39)  
MIRO Ano, Vectron je stavebnice. V základním provedení je stanoviště prostě obrovské. U "vybaveného" ale nastává problém s váhou která jde snadno přes 90tun. Otázkou je, jestli by třeba u nás prošel - osobně myslím že díky konstrukci trakčních motorů nikoli... ...resp pouze na tratě s nejnovější zabezpečovačkou. A v takovém případě je ta modularita (u nás) úplně na ..... :)
registrovaný uživatel MIRO  mail  
05.12.2012 (21:46)  
Jiří Bajer:

ad1 - neumí náhodou Vectron pojmout do sebe další část výzbroje právě až během provozu, tedy že by sis jí koupil stejnosměrnou a časem dle potřeby rozšířil o střídavou část? A jen pro info - v Polsku jezdí několik (tuším že 10) ES64F4 ve vlastnictví MRCE a taky pouze stejnosměrných.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
05.12.2012 (14:08)  
Josefe Petráku!

:-) Nechceš doufám naznačit, že sofistikované (mnohdy kruté - a nejen) nákupní podmínky mohou mít i výhody - tedy pokud by na našich (dosud nekompatibilních) kolejích řádila jejich dceřiná společnost?!? :-)
05.12.2012 (13:26)  
Jiří Bajer: Simon se na railcolor.net rozepsal trochu více
- všechny musí být dodané do roku 2015
- nakupuje se 23, ale je tam opce na dalších 13
- náhradní díly mají být dostupné do 24 hodin

Takže bych za tím viděl koordinaci nákupní politiky na úrovni DB Konzernu.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=4478&action=dview
05.12.2012 (13:16)  
Jedním z rozhodujících kriterií při výběru byl termín dodání. A v tom měl Siemens samozřejmě navrch nejen oproti ZNLE.
registrovaný uživatel Keprt 
05.12.2012 (13:14)  
Proč Poláci nedali přednost ZNLE Gliwice?

Jestli to nebude tím, že DB Schenker Rail Polska jsou Poláci asi do té míry jako prezident Hyundai Nošovice Kim Jun-Ha je Moravák :o)
05.12.2012 (12:59)  
Opravdu by bylo zajímavé vědět, za kolik to Poláci koupili - tipuju určitě za míň, něž ČD nové škodovácké mašiny. Spíš jsou zajímavé dva fakty:

1. S těmito lokomotivami se asi nepočítá do zahraničí, budou k vidění maximálně v severní půlce ČR - jsou totiž určeny jen pro 3kV (aspoň podle http://inforail.pl/text.php?from=main&id=51680).

2. Proč Poláci nedali přednost ZNLE Gliwice? Ten má už přece čtyř- i sestinápravovou lokomotivu.
05.12.2012 (12:48)  
Josef Petrák: Po opravě už je text v pořádku.
registrovaný uživatel Raquac 
05.12.2012 (12:20)  
Čmelák Polský:...tyto lokomotivy již využívali dopravci PKP Intercity a ITL Polska I DB Schenker mel jednu z nich ve zkusebnim provozu.
05.12.2012 (9:57)  
přičemž půjde o prvního dopravce v Polsku využívajícího tyto lokomotivy
Nepůjde, tyto lokomotivy již využívali dopravci PKP Intercity a ITL Polska.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko