..: DB Schenker Rail Polska kupuje 23 lokomotiv Siemens Vectron :..

183.923 Vectron, Czech Raildays 2011, foto: Josef Petrák (Aktualizace 5. 12. 2012) Zabrze — DB Schenker Rail Polska podepsala smlouvu na nákup 23 nových lokomotiv Siemens Vectron, přičemž půjde o prvního dopravce v Polsku vlastnícího tyto lokomotivy. Dodávky lokomotiv začnou v nejbližších týdnech a potrvají až do roku 2015. Objednána je jednosystémová stejnosměrná varianta. S nákupem 23 nových lokomotiv bude mít DB Schenker Rail Polska moderní a efektivní flotilu elektrických vozidel, díky čemuž bude naše postavení na polském trhu železniční dopravy mnohem silnější. Tyto lokomotivy pozdvihnou úroveň a kvalitu námi nabízených služeb na vyšší úroveň a umožní nám dostat se ještě blíže k našemu cíli, což je poskytování prémiových služeb říká prezident společnosti Christian Schreyer. Součástí kontraktu je opce na dalších 13 exemplářů. Jedná se už o třetího zákazníka kupujícího Vectrony. Railpool převzal v listopadu první z 6 strojů. Dva stroje pak objednal italský dopravce FuoriMuro.

Zdroj: Rynek kolejowy, railcolor.net


Vantju Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 4.12.2012 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Polsko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
08.12.2012 (22:58)  
Dusanh

nerozumím vám ... máte snad jiný názor, tak ho napište ... toto je diskuzní forum, každý může napsat co cítí ... pokud máte pocit jak je to jupí, hurá a všichni jsme happy ... tak se podělte ...
Registered user Dusanh 
07.12.2012 (14:26)  
@ Martin Utajený: člověče, to musí bejt fakt hustej matroš! Dejte nám tip, my se taky chceme trochu povznést nad bídu každodennosti ;-)
07.12.2012 (13:34)  
Jiří Kocourek: Nehledejte v tom obchodní záměr. Když Rusáci tenhle systém kopírovali, Westinghouse nepočítal s tím, že by na něm jezdilo něco jiného než parní lokomotivy... Naštěstí máme přes 1000 elektrických lokomotiv, kterým to nevadí a naneštěstí žádné peníze. Bídný výchozí stav... ...ale určitě ne záměr.
Proč myslíte, že se zavádí ETCS, GSM-R a další věci? Například spustit bez nich provoz 200km/h by znamenalo přendat všechny semafory v republice (protože z 200km/h prostě nezasatavíte).

ythomas_ct: Ten tří(čtyř)systémový kus co jezdí po výstavách měl, pokud se nepletu, naposledy na bočnici 90.2t. A to je tam pouze německá výbava a žádné cool srandy jako LiFePo či last-mile diesel. Do mechaniky nevidím, ale... ...Vectron nemá mezipodvozkovou vazbu?!? O.o
06.12.2012 (23:16)  
Jiří Kocurek

proč překládat ? Proč ta manipulace?

stačí česká lokomotiva ... tak jak to bylo vždycky ...

Vážený pane Kocourku ... ano auta, ty se sem dovážely vždy ... mohl jste si koupit třeba Mercedes ... a to od Masaryka přes Háchu, Novotného, Husáka až po Havla i dnes si ho koupíte ... to, že to někteří neuměli a byly spokojení se svou Škodou 105 je jejich věc.

to, že to někteří neumí tak ho nemají ani dnes ... myslím mercedes ... víte?

to samé je pračka a počítač ... ano i Český telecom každý - kdo ho měl do koruny ze svého volání zaplatil ... ale to vy nevidíte

Víte nebudeme se pouštět do přidaných hodnot jednotlivých privatizací ... naše republika je rozkradená, průmysl je neobnovitelný a 20-letí chcánci se mění na street-fightery - 20 leté holky na ku.. které fetují a kradou v obchodech cokoli - za co dostanou prachy na fet, studovat nechtějí a těch málo ... študentů snaživců... ... ne, tito lidi žijící na ulici, protože ser... na nějakou společnsot, která jim nic nenabízí, na nějaké směšné hypotéky a sociální nejistoty, vázat se rodinou, vázat se zaměstnáním za almužnu ... tyto lidi, které pochopíte až vás na ulici okradou ... a tito lidi - noví lidi - naši zemi ani železnici nezachrání ...

jo a domnívat se, že zahraniční železniční společnosti sem přichází jako dobří andělé, kteří vlastně jsou samaritáni to snad naivita nejvyšší

pěkný večer
06.12.2012 (20:44)  
Ad Jirka Bajer:
...za kolik to Poláci koupili - tipuju určitě za míň, něž ČD nové škodovácké mašiny.
Tak to zcela určitě. A tentokrát už jenom z toho prostého titulu, že se jedná "jenom" o stejnosměrky...

Ad quido.speedy:
U "vybaveného" ale nastává problém s váhou která jde snadno přes 90tun.
Jo, tak tohle by mě taky zajímalo, kolik opravdu váží "maximalistický" Vectron, obtěžkaný všemi možnými VZ a třeba i tím ADD. Když se totiž napíše 90 t, tak to - mám takový dojem - podle TSI může znamenat plus mínus 2 %, čili téměř 92 t. A jestli má někdo dojem, že se taková mašina (bez aktivních prvků či mezipodpozkové vazby) může vměstnat do nějakých rozumných mezí co do vodicích sil, tak s ním ten dojem nesdílím. (S tím se ale asi nedá nic moc dělat, to je holt daň za crashovou odolnost a interoperabilitu.) Taky by mě zajímalo, co by říkal / bude říkat dlouhodobě pohon Vectronů na jízdu po nějakých ne zrovna nejkvalitnějších tratích (koneckonců, v Polsku se možná naskytne příležitost k těmto únavovým zkouškám); dimenzovat totiž ten dutý pastorek na přenášení 1600 kW, tomu už říkám kumšt a osobně si myslím, že to musí být celkem na hraně...
06.12.2012 (17:48)  
Martin Utajený: Pouštět na trh s telefonováním kohokoliv jiného než Český Telecom byla taky hloupost?
DTTO automobily, pračky, počítače, hudební nástroje.
Edit: A pokud chcete každé zboží a každého cestujícího na hranicích překládat, tak prohrajete všecko.
Registered user MIRO  mail  
06.12.2012 (15:59)  
quido.speedy: určitě máte pravdu, technickou problematiku moderních lokomotiv tolik neznám. Na druhou stranu nepředpokládám, že by si je DBCHRP pořizoval pro expanzi do ČR. Spíš bych tak nějak očekával alespoň verzi 3kv/15kv 16,7 Hz, ale sami musí dobře vědět, co kupují:-)
06.12.2012 (14:02)  
Jiří Kocurek

prohra české železnice je pouštět na naše koleje kohokoli cizího.

Až padnou české dráhy uvidíme kolik bude stát lístek z Brna do Prahy ...

Zkušeností máme dosti, stačí se podívat na náš BÝVALÝ cukrovarnický průmysl a za kolik dnes kupujeme cukr ... ten scénář je přece jasný ... a pořád se opakuje
06.12.2012 (13:55)  
quido.speedy: Založit konkurenceschopnost na nesjízdnosti železnic pro moderní lokomotivy je hloupost - zahraničnímu dopravci se buď vyplatí objet republiku nebo vozit zboží kamionem. Obojí je prohra pro českou železnici.
06.12.2012 (13:46)  
Raquac

jste úplně mimo mísu ...

srovnáváte Víno s Azuritem ...

srovnáváte Polského výrobce autobusů a Polského výrobce železničních vozidel ... My nejsme Polsko se 40.000.000 obyvatel, které musí Evropa o všem přesvědčovat a předcházet - trojského koně USA v EU ... my jsme stejně jako Slováci a Maďaři ... H . VNA ... které budou poslouchat jaké okurky budeme pěstovat a jak veliké budou naše cirkusové stany. Jestli nevíš Poláci mají 100% dotací EU a my 20%, polákům jejich loděnice, které krachovaly EU oddlužila ... U nás nechali průmysl přeměnit na sklady jejich nebo čínského zboží...

Celou dobu co jsme v EU jsme jen odbytištěm jejich zboží, dálnicí na východ ,kterou kasíruje Rakouský Kapsch ... nástupním ostrůvkem do Ruska nebo levná pracovní síla ... prosím nedělejte z lidí VOLY tyto názory úplných MIMOŇŮ úplně miluji
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2014 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko