Praha — Aktualizováno 27. 3. 2012 v 18.00 h — České dráhy ohlásily, že v současné době dojde k omezení u některých vybraných spojů SC Pendolino. Spoje budou z provozních důvodů vedeny náhradní soupravou. Na tu budou nasazeny vozy klasické stavby, jak je znáte z vlaků EuroCity nebo InterCity - jeden vůz první třídy, restaurační vůz a tři vozy druhé třídy. Proto budou místenky do těchto povinně místenkových spojů vydávány za 0,– Kč. Cestující v 1. i 2. třídě obdrží zdarma (resp. v ceně jízdného) denní tisk, ve voze první třídy jim bude nabídnut teplý nápoj dle obvyklého výběru.
Tyto změny se týkají následujících spojů:
- dne 25. března SC 515
- dne 26. března SC 515 a SC 504
- dne 27. března SC 500
- dne 28. března SC 515
- dne 29. března SC 500
Zdroj: České dráhy
Vyrovnává se to mnohostranně, není nutná dvoustranná vyrovnávka.
Dvoustranná domluva je s ALEXEM ohledně vlaků přes Čubici a VGB ohledně Desir jezdících přes Cheb a do Mariánek.
Potěmkinů je nejen málo, ale mají i nedostatečnou kapacitu, jak v počtu míst - zhruba 3/4 podobné sedmivozové německé soupravy ICE a taky nedostatek místa pro zavazadla.
Suma sumárum to má ke standardu vlaků ICE daleko (asi tak jako srovnání Tranabta a Mercedesu), takže je celkem normální, že o takovéto vozidlo nemají DB pro svoji váženou klienteu zájem.
Můj táta má ve sběru jednu zprávu že dne x.x.x pojede vozíčkář na Hungarii z Brna do Ústí nad Labem a druhý den se bude vracet Vindobonou zpět do Brna.
Cituji ze zprávy:Zajištěte bezproblémový dojezd tohoto pána,cestuje sám tudíž k němu přiřaďte někoho z Dkv Praha.Druhý den to samé.Snažte se aby vše proběhlo s minimálním zpožžděním.Má zarezervované místo v 1. třídě.Plošina se z Brna poveze v oddíle pro zaměstnance a vydrží v UnL do druhého dne.
Toť vše .-) A co se týče kočárků a kol stačí se podívat na např: http://www.zelpage.cz/razeni/12/vlaky/cd-173 toho vcelku denně potkávám v Dc a o víkendech je našvihanej čechama co jedou do Dresdenu a pak příměstkou linkou do Kénikštajnu a jedou po cyklostezce zpět do DC :-)
aspon teda doufam, ze tak nejak to je...
Ještě že se tam jezdí pomalu...
Já jen, že tu někteří nejmenovaní každou chvílí rýpou do RJ, jak projíždějí návěští ...
Jinak bavím se o době, kdy ještě DB měly svoje soupravy na 2-3 párech EC na našem území, proto nechtěly Praha-Berlin v Pendolinech, i když by to bylo asi tak 40 minut rychlejší, než je EC. To není vázáno k současné době. Teďka by DB možná na tu nabídku třeba i kývly, nevím. Ale dnes mají vozů málo. I proto soupravy EC vozíme my, Maďaři a na jednom páru Rakušané.
Nerozumím tomu. Právě jen kvůli KEVům tam nesmí pinďa, ale že tam naopak otročí naše emzety, aby nepřímo vyrovnaly rakouské Taury v Praze, to nevadí?
Abych byl přesný, nyní je na dvou vlacích Pha - Wien (73, 77) řazen "půlhytlák" s plošinou, na vlaku 173 dál pouze vůz vhodný pro přepravu invalidů =nutno přistavit plošinu.
Stejná situace je pak zpět - 72, 76 plošina, 172 pouze "vůz vhodný..."
Nicméně ostatní spoje ani to....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.