..: Mimořádné řazení některých vlaků Pendolino :..

681.004-8, Brandýs nad Orlicí - Bezpráví, foto: Tomáš Kubovec Praha — Aktualizováno 27. 3. 2012 v 18.00 h — České dráhy ohlásily, že v současné době dojde k omezení u některých vybraných spojů SC Pendolino. Spoje budou z provozních důvodů vedeny náhradní soupravou. Na tu budou nasazeny vozy klasické stavby, jak je znáte z vlaků EuroCity nebo InterCity - jeden vůz první třídy, restaurační vůz a tři vozy druhé třídy. Proto budou místenky do těchto povinně místenkových spojů vydávány za 0,– Kč. Cestující v 1. i 2. třídě obdrží zdarma (resp. v ceně jízdného) denní tisk, ve voze první třídy jim bude nabídnut teplý nápoj dle obvyklého výběru.

Tyto změny se týkají následujících spojů:

Zdroj: České dráhy


Praha hl. n. Poslat mail autorovi , Vlad Poslat mail autorovi | 27.3.2012 (18:17)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
29.03.2012 (0:10)  
tarten: Pendolina by byla dobrá na relaci Berlin-Vídeň, problém je ten, co všichni víme, že jich je málo. Nicméně Němcům se pochopitelně dvouhodina v podání Pendolina nelíbila hlavně z důvodů, že by všechno obsadily ČD a musely tak solit za KEVy. A v podstatě se začaly vymejšlet obštrukce, proč to nejde, ve hře byla i dvouhodina Pendolina (Brno)Praha-Berlin, s rozlomením ramene, ale ani s tím nesouhlasily DB. Je to zkrátka o tom, ne že by nesplňovaly nějaké normy, on Jesenius loni v podání DB nevybočoval z toho standardu ostatních EC, ale o tom, že nechtěly pouze soupravy ČD, o ničem jiném to nebylo.

K tomu došlo, až teď, že všechny EC vozí ostatní správy a ne DB. A to z toho důvodu, že DB nemají vozy.

Jinak máš pravdu, že k rozlomení ramene dojde, s příchodem RJ. Jedna linka bude Hamburg-Praha a druhá Praha-Graz, je možné, že zůstanou vložené třeba dva páry z Budapešti v klasice a maximálně po Berlín, si tipnu, ale k rozlomení dojde.
registrovaný uživatel M 
28.03.2012 (23:43)  
tarten - tak mistenka za 120 ho asi nezabije, ale...
Olomouc-Praha v SC 129 minut, v necem jinym 152 minut. Takze to mame 120 korun za 23 minut (jasne, pokud budeme srovnavat jenom cas!), tzn. asi 300 korun za hodinu. Porad to nikoho nezabiji, ale taky to neni cislo, nad kterym vsichni smrtelnici jen mavnou rukou.
Do Libne jen pak ten cas 140 minut, cili rozdil dela 11 minut, ergo 650 korun za hodinu.

MirekS - to s tim chemickym dortikem vs vynikaji svickova je rekl bych lehce... no, nepovedene...
registrovaný uživatel tarten 
28.03.2012 (23:25)  
Mirek.S:
V žaludku neleží nikomu, netrivializujte to na emoce. Ale spousta lidí tu zjevně sní o tom, že mohou jezdit někam, kam je to nereálné. Případně za vším pak vidí jen úplatky.

Pendolino je prostě supr IC vlak, ale cpát ho na EC směrem na západ je už trochu mimo možnosti.
registrovaný uživatel Mirek.S  mail  
28.03.2012 (23:13)  
Nechápu, proč Vám tak pendolína leží v žaludku? co je na nich tak špatného? možná nejsou zrovna ekonomicky výhodná, ale to žádná osobní doprava. Asi tak jedinou věc, kterou kritizuju já je nedostatek místa pro kufry a první třída, která by mohla být více první třídou, i na úkor menší kapacity by neškodilo více stolečků. Ale strojvedoucí si je chválej, průvodčí si je chválej a cestující si je také chválej a byl jsem svědka několika případů, kdy cestující chtěli přejít k Jančurovi kvůli ceně, ale nakonec se vrátili do Penda a jak byli rádi. Pro spoustu lidí je i ten čas rozhodující, navíc v pendolínu jezdí většinou slušní lidé. A jestli si někdo raději pochutná na chemickém dortíku za pár kaček od Jančury místo třeba vynikající svíčkové, nebo pokud raději pojede nějakým obyčejným vagonem, nacpaný v kupé s kdoví kým.. no prosím, dobrou chuť a příjemnou cestu :)
registrovaný uživatel tarten 
28.03.2012 (20:52)  
infected.bass:
Otázka je, jak dlouho budou ostatní nedostatečně vybavené EC Němci ještě trpět. Obávám se, že dlouho už ne a v Praze dojde k rozlomení. :-/

O nastavitelnosti všech sedadel a o zavazadlech jsem už psal, to je objektivní fakt. Ano, pohodlnost je do jisté míry subjektivní. Leckomu se dvojka v Bmz zdá lepší než jednička v piďovi, ale jiný zas třeba chválí dřevěné nebo koženkové lavice - to ale Němci nebudou.
28.03.2012 (19:37)  
tarten: Kolik kol, kočárků a invalidů odveze souprava Hungarie, Jesenia, Brahmse, Webera a Negrelliho? Kolikže mají tyto soupravy povolenou maximální rychlost? Co se týče sedaček je to jen a jen subjektivní názor. Takže v čemže je to pendolino o tolik horší než výše uvedené soupravy? :-D
registrovaný uživatel tarten 
28.03.2012 (18:35)  
Honza: Pro normální smrtelníky to není

Proč jako? Každého normálního smrtelníka jako má zabít místenka za 35 - 120 Kč? Koneckonců od 2005 vzrostla průměrná mzda o polovinu.
registrovaný uživatel tarten 
28.03.2012 (18:24)  
Petr budvar: Celé Pendolino je špatně, protože ho nedělal símens!

Až ČD místo vašich oblíbených obálek v 680 udělají víc místa na příruční zavazadla, naučí sklápět všechna sedadla a místo sedadel pro 1. třídu dají nějaká lepší, vymyslí víc místa pro kola, kočárky a vozíčky, nebo ho dokonce naučí klopit i při jízdě ve dvojici, seženou si papíry i na rychlost 230 km/h, tak by ho mohly zas zkusit nabídnout do kategorie EuroCity, když tam už konečně letos docpaly i ty zásuvky na 230 V, co myslíte? ;o)
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
28.03.2012 (16:49)  
Pajkhýd:
Máte pocit?
Tak prosím moje hospodské poudačky uveďte na správnou míru, rád je kolegům od posunu přetlumočím. Přijďte někdy v pátek na Balkán, tam je taky prima parta.... Jak tak pozoruji na "držení si odstupu" Vašeho příspěvku hrajete si asi na něco více, než jste. Ale to je dnes norma, se kterou nutno počítat a umět lidi s nimiž jednám, zavčasu odhadnout.
28.03.2012 (15:46)  
Honza
Pro normální smrtelníky to není

Proč myslíte? Já se považuji za normálního smrtelníka a myslím, že to pro mě je...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko