Praha — Aktualizováno 27. 3. 2012 v 18.00 h — České dráhy ohlásily, že v současné době dojde k omezení u některých vybraných spojů SC Pendolino. Spoje budou z provozních důvodů vedeny náhradní soupravou. Na tu budou nasazeny vozy klasické stavby, jak je znáte z vlaků EuroCity nebo InterCity - jeden vůz první třídy, restaurační vůz a tři vozy druhé třídy. Proto budou místenky do těchto povinně místenkových spojů vydávány za 0,– Kč. Cestující v 1. i 2. třídě obdrží zdarma (resp. v ceně jízdného) denní tisk, ve voze první třídy jim bude nabídnut teplý nápoj dle obvyklého výběru.
Tyto změny se týkají následujících spojů:
- dne 25. března SC 515
- dne 26. března SC 515 a SC 504
- dne 27. března SC 500
- dne 28. března SC 515
- dne 29. března SC 500
Zdroj: České dráhy
K tomu došlo, až teď, že všechny EC vozí ostatní správy a ne DB. A to z toho důvodu, že DB nemají vozy.
Jinak máš pravdu, že k rozlomení ramene dojde, s příchodem RJ. Jedna linka bude Hamburg-Praha a druhá Praha-Graz, je možné, že zůstanou vložené třeba dva páry z Budapešti v klasice a maximálně po Berlín, si tipnu, ale k rozlomení dojde.
Olomouc-Praha v SC 129 minut, v necem jinym 152 minut. Takze to mame 120 korun za 23 minut (jasne, pokud budeme srovnavat jenom cas!), tzn. asi 300 korun za hodinu. Porad to nikoho nezabiji, ale taky to neni cislo, nad kterym vsichni smrtelnici jen mavnou rukou.
Do Libne jen pak ten cas 140 minut, cili rozdil dela 11 minut, ergo 650 korun za hodinu.
MirekS - to s tim chemickym dortikem vs vynikaji svickova je rekl bych lehce... no, nepovedene...
V žaludku neleží nikomu, netrivializujte to na emoce. Ale spousta lidí tu zjevně sní o tom, že mohou jezdit někam, kam je to nereálné. Případně za vším pak vidí jen úplatky.
Pendolino je prostě supr IC vlak, ale cpát ho na EC směrem na západ je už trochu mimo možnosti.
Otázka je, jak dlouho budou ostatní nedostatečně vybavené EC Němci ještě trpět. Obávám se, že dlouho už ne a v Praze dojde k rozlomení. :-/
O nastavitelnosti všech sedadel a o zavazadlech jsem už psal, to je objektivní fakt. Ano, pohodlnost je do jisté míry subjektivní. Leckomu se dvojka v Bmz zdá lepší než jednička v piďovi, ale jiný zas třeba chválí dřevěné nebo koženkové lavice - to ale Němci nebudou.
Proč jako? Každého normálního smrtelníka jako má zabít místenka za 35 - 120 Kč? Koneckonců od 2005 vzrostla průměrná mzda o polovinu.
Až ČD místo vašich oblíbených obálek v 680 udělají víc místa na příruční zavazadla, naučí sklápět všechna sedadla a místo sedadel pro 1. třídu dají nějaká lepší, vymyslí víc místa pro kola, kočárky a vozíčky, nebo ho dokonce naučí klopit i při jízdě ve dvojici, seženou si papíry i na rychlost 230 km/h, tak by ho mohly zas zkusit nabídnout do kategorie EuroCity, když tam už konečně letos docpaly i ty zásuvky na 230 V, co myslíte? ;o)
Máte pocit?
Tak prosím moje hospodské poudačky uveďte na správnou míru, rád je kolegům od posunu přetlumočím. Přijďte někdy v pátek na Balkán, tam je taky prima parta.... Jak tak pozoruji na "držení si odstupu" Vašeho příspěvku hrajete si asi na něco více, než jste. Ale to je dnes norma, se kterou nutno počítat a umět lidi s nimiž jednám, zavčasu odhadnout.
Pro normální smrtelníky to není
Proč myslíte? Já se považuji za normálního smrtelníka a myslím, že to pro mě je...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.