..: Nabídne Siemens Deutsche Bahn jeden kompletní ICE 3 zdarma? :..

411.576-2 , Spay - Boppard Hbf., foto: G-BOAC Berlín/Mnichov — Dle smlouvy měl Siemens dodat do konce roku 2011 Deutsche Bahn AG (DB) 16 nových jednotek ICE 3 nejnovější generace v hodnotě cca 500 milionů eur. Pro blíže nespecifikované technické problémy se však dodávka uskuteční až koncem roku 2012. DB nové soupravy nutně potřebuje, protože nemá dostatek rezervních a po kritice minulých období musí jednotky důsledněji přistavovat k prohlídkám a údržbě. Jako formu smluvního odškodnění projednává nejvyšší vedení DB a Siemense dodání další úplné soupravy ICE 3 zdarma. Takové plnění odpovídá alternativní smluvní pokutě 30 milionů eur. Mluvčí DB i společnosti Siemens probíhající jednání v tomto smyslu potvrdili, možný výsledek ale dosud nekomentovali.

Zdroje: ARDtext, Bild am Sonntag, Welt


stoupa Poslat mail autorovi | 30.1.2012 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (11:32)  
ceskolipak:
...leda by se jim ukázal nějaký problém, takže by nějakým sériím třeba zakázali jezdit nad 200 a nevěděli co s nimi, nebo tak něco. :-D

Normálně se samozřejmě ICE 1 a 2 na náš proud nehodí a ICE 3 ještě dlouho nebude tak starý šrot, aby ho k nám někdo posílal. Co ale bude za 20-30 let, nikdo neví. Třeba ho tu někdo koupí jako loni ty jeté rakouské emzety. :-D
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
30.01.2012 (11:24)  
Zajíždění ICE do ČR je nevyužití vlastností tohoto stroje, byť by nejedno srdce šotouše zaplésalo. Ani nyní, ani do budoucna.
30.01.2012 (11:59)  


.. zaplesalo by ani ne tak srdce, jako "sedínka". A jsme zase u kompatibility, což vidím jako problém ČR (ČD) a ne Němců.
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (10:44)  
Když už se máme zasnít, tak o fous méně nepravděpodobné je ICE u Domažlic a Plzně, pokud se přecijen uskuteční Donau-Moldau Bahn prosazovaná do Core TEN-T. No, ale nějaký ten railjet, pendolino nebo něco ještě skromnějšího by na to kdyžtak stačilo. O ICE se v projektu jistě mluví proto, že nic vhodnějšího prostě v té době v Germánii reálně neexistovalo. ICE rozhodně není nazbyt ani pro ČR ani pro SR.
registrovaný uživatel Rabín 
30.01.2012 (10:33)  
ceskolipak: a navíc pravděpodobnost výskytu ICE-T u Velkých Žernosek by třeba do budoucna nějaká mohla být :-DDD
30.01.2012 (11:56)  


... snově by postačilo 2x kdyby:

1) kdyby pradědečci nezvolili 1926 (1928) francouzských 1,5 kV ss jako základ,
2) kdyby lobbysté v žoldu rodiny Petschků 1928-9 nesestřelili parlamentní cestou elektrifikaci v ČSR jako celek. (7 - 8 milionů tun uhlí pro ČSD ..) Zdroj: m.j kniha "Bankéři" o historii rodiny Petschků (cca 1961)
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
30.01.2012 (10:16)  
ad Pikehead
Jste nepoznali Velké Žernoseky ? :-)
30.01.2012 (9:46)  
Huggate: te fantazie to vyzaduje mnohem vic nez "trosicku", protoze mezi Vrutkami a Kralovany to vypada podstatne jinak...
30.01.2012 (9:22)  
tarten: Ale jsou - DB vzkazuje, že výsledky jednání zveřejní někdy začátkem léta. Pokračují jednání s oběma partnery.
30.01.2012 (12:23)  


Bojim, bojim, že daňové aspekty budou určující. Má znalost mi říká, že pokud nárok na "smluvní pokutu" vznikl, pak je pro účastníky smlouvy věcné plnění vhodné. Fiškus ale zapláče. (Nechť :-)) Před ČR v EU jsem to zažil. (promlčeno :-)) "Penále ještě žádnou stavbu nepostavilo"
30.01.2012 (9:10)  
Hm, ta fotka. Kdyz ma nekdo trosicku fantazie, a zna trat mezi stanicemi Vrutky-Kralovany, tak si pomysli, ze to je foceno tam, u Vahu... :-)
Nic, probudim se z toho nejspis divneho snu. ZSR a ICE3? To je hodne naivni sen :-)))
30.01.2012 (11:50)  


.. to v zásadě není sen. A co před 70 lety příprava KBD (dnes dominantně u "ŽSR" 15 kV, 16 2/3 Hz, rychlíky E 18, Náklady E 94, obecně E 44? To je (rozpracovaná i stavebně) realita, ne fikce.
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
30.01.2012 (9:07)  
(OT) Paya: Asi těžko bychom mohli použít fotografie ještě nevyrobených souprav...
Ale vážně. Fotky u aktualit jsou ilustrační a zpravidla je vybíráme z toho, co je k dispozici v naší galerii. Byl záměrně zvolen záběr z reálného provozu, protože tam je cestujícím více méně jedno, jakým typem zrovna jedou (zdejší množinu čtenářů/cestovatelů pomíjím). Ten problém je jinde, jak mi v mejlu píše autor aktuality stoupa: "...DB za Grubeho plánovala vše (jen) na 100 % a teď, když pod kontrolou veřejnosti musí o vozidla řádně pečovat, nemá rezery."
registrovaný uživatel tarten 
30.01.2012 (9:03)  
V té souvislosti - žádné zprávy o tom, jak se vyvíjí jednání s DB ohledně nasazení českých railjetů na trať do Berlína a Hamburku?
30.01.2012 (11:46)  


Omlouvám se, nepátrám. I když Railjet je mou touhou mezi Bln a Pha.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2014 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko